Jag hatar hatar hatar coop´s reklam med nån skånekärring i skidoutfit som berättar om hur hon fastnat i liften med en norrman, som drar fram massa goda mackor! fan nu blev jag irriterad bara jag tänkte på skiten!
Amen, växlar kanal så fort jag har den outhärdliga dialekten. Norrmannen gjorde ju henne en tjänst. Hon behöver ju uppenbarligen inte mer "geeuusaauker".
Den där reklamen för pizza ala "fett med fibrer" är den reklam som jag tycker är allra vidrigast i nuläget. Jag tror att det är reklam för Grandiosa. Fyfan säger jag bara.
Varje gång man gjort i ordning kvällsmackan och satt sig i soffan så kommer den där jävla fotsvampsreklamen! Dock har jag på senare tid frekvent råkat ut för den där analklådareklamen. Vidrigt!
Den där reklamen för pizza ala "fett med fibrer" är den reklam som jag tycker är allra vidrigast i nuläget. Jag tror att det är reklam för Grandiosa. Fyfan säger jag bara.
"Man har så skoj med Toffifee!" (eller hur det nu stavas). Jaså, det har man? Har ni testat KNARK eller ALKOHOL era tyska dumma jävlar??? Kände jag rent spontant sådär...
"Man har så skoj med Toffifee!" (eller hur det nu stavas). Jaså, det har man? Har ni testat KNARK eller ALKOHOL era tyska dumma jävlar??? Kände jag rent spontant sådär...
"Meeeerci..." är ju heller ingen höjdare.
Känns så tyskt, förbannat dåligt. Tror dessa reklamfiler gör mer skada än något bra.