Sitter här med både skrattkramper och ångest.
Hade glömt bort denna tråd,
och orkade nu bara gå igenom de senaste fem sidorna.
Älskar folks irritation över något så trivialt som reklamsnuttar!
Missförstå mig rätt, jag irriterar mig minst lika mycket som er.
Jag jobbar hemifrån, och nån TV i nåt rum är alltid på.
Således, så har jag sett och hört det mesta.
Citat:
Ursprungligen postat av 237
Godmorgon-juice.
"Just nu pressat vi Saluctiana-apelsiner!" ungefär som att vi ska veta direkt vad fan en Saluctiana-apelsin är.
Stör mig också på att killen som smakar "Gott ... RIKTIGT gott" har ett konstigt ansikte med kurviga mungipor.
Avskyr honom!
Värre är dock pensionärsparet i en annan del av samma reklamkampanj.
De som hela tiden upprepar vad den andre just sade.
Hemskt!
Påminner starkt om ett annat par i kultdokumentären "Snickeriet" för de invigda.
Citat:
Ursprungligen postat av -benito-
Dolmioreklamen med dom där fjantiga dockorna och världens sämsta Italiensk-svenska dialekter.
Kan inte annat än hålla med.
De där jävla missfostrena har gett mig barndomens skräckrysningar sedan de först visade sig i rutan.
Och då orkar jag inte ens kommentera manus...
Citat:
Ursprungligen postat av _Streber
Telenors "Rolig kommunikation", speciellt den där en mexikansk ragata häller kaffe över sig. TROLIGT att en sån skulle göra det. Jag ska aldrig befatta mig med Telenors tjänster. Aldrig.
Haha! Jag brukar sitta och fantisera om att kaffet är riktigt jävla skållhett.
Tänk på det nästa gång, det går bra ihop med hennes mimik.
Citat:
Ursprungligen postat av Flaherty
Kommer inte ihåg vad de gör reklam för just nu, det är i alla fall någon sorts yoghurt av något slag.
Det är mor & dotter som pratar om den gångna dagen så säger mamman att hon haft det lite stressigt och inte ätit ordentligt, varpå dottern föreslår denna jättegoda och lugnande yoghurt.
Fy helvete vad usel reklam och skådespeleriet får en att vilja spy galla. Jävla trastnackar.
Avskyr den!
Skådespelarna beter sig som om de först blivit totalt nedrökta, och sedan tvingade att framföra dialogen under pistolhot.
En mer pressad performance kan man fanimej inte ens få se av en läkare som skall förklara för ett par att deras treåring är döende i cancer samtidigt som han inser att det var just den familjens hund han råkade meja ner med bilen nyss.
Citat:
Ursprungligen postat av arabapappa
Lätta-reklamen när de ska hoppa ner i vattnet från en klippa är nog den värsta reklamen jag sett :angry
Haha! Den är så hemsk att det skulle ta mig en halv dag att förklara.
Det är lättare att bara intervjua maken som får stå i vägen för min eldsprutande trut närhelst den reklamen är på tv...
Citat:
Ursprungligen postat av kebabmamman
På radioreklam så avslutar dom med,
"Siba. Hos oss får du grävling"
"Neej hos oss får du råd"
Det är så stört att jag fan vill basha in radion

Nej! Den är ju asskön!
(Det skall vara Bäver för övrigt.)
Den och den tillhörande tvreklamen med mammuten är bra.
Får mig att tänka på reklamen där en kvinna leker A.Weisse och pratar om en liten flodhäst.
Jag hade lätt köpt vad de än sålde om jag fick en liten mammut på köpet.
Citat:
Ursprungligen postat av _Streber
Danone-reklamen... näsvisa jävla ungar.
Jaa! Och så lyckas den krullhåriga skitungen bryta med Rinkebydialekt.
Hur fan det gick till vill nog varken vi eller mamman att vi skall veta...