2006-05-07, 01:08
Medlem
Etanols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pogo_Pedagog
OK den här tar priset. "Nej men gud vad retro!"
Jag skrek i min kudde.

Att jag missade den. Jag får lust att klä ut fanskapen bakom reklamen till terrositer och skicka iväg dom på nästa flygplan till Guantamo.
Citera
2006-05-07, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Etanol
Att jag missade den. Jag får lust att klä ut fanskapen bakom reklamen till terrositer och skicka iväg dom på nästa flygplan till Guantamo.

Det är Pressbyrån. Någon djävla fjant från konstfack (ser ut att heta Krister) kommer in och utbrister lite chict "Nej men guud va retro!" när kvinnan bakom disken berättar att det just nu serveras bullar till kaffet.
Citera
2006-05-07, 01:34
Medlem
karma chamelions avatar
siba reklamen om att man får en cykel på köpet "..så ni får väl skynda er på!"
>_<
Citera
2006-05-07, 01:51
Medlem
prettygirls avatar
Reklamen för Center, skämtar de eller.

Den och så Vodafone såklart.
Om jag ser den där snubben på stan plockar jag fram ett hagelgevär.
Citera
2006-05-07, 02:01
Medlem
Squalos avatar
Citat:
Det är Pressbyrån. Någon djävla fjant från konstfack (ser ut att heta Krister) kommer in och utbrister lite chict "Nej men guud va retro!" när kvinnan bakom disken berättar att det just nu serveras bullar till kaffet.
Den reklamen är ju hur bra som helst!

Center däremot, den är vidrig. Då måste jag byta kanal... Hemglassreklamerna är också vidriga.
Citera
2006-05-07, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karma chamelion
siba reklamen om att man får en cykel på köpet "..så ni får väl skynda er på!"
>_<

*spysmiley* Jag vill ha en TV, inte en jävla skitcykel full av plastdetaljer...
Citera
2006-05-07, 21:05
Medlem
Tacoritzs avatar
Proviva där en pappa sitter och ser helt borta i huvudet och har noll kontroll över sina barn. Priset tas i slutet där han sitter som en salongsfull downis och får en boll i huvudet.
Citera
2006-05-07, 23:28
Medlem
WoWbaggers avatar
Scan's "Mr Yamamoto"
Citera
2006-05-07, 23:55
Medlem
glyos avatar
Citat:
OK den här tar priset. "Nej men gud vad retro!"
Jag skrek i min kudde.
Haha den är ju bra!
Citera
2006-05-10, 01:22
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stålfarfar
Det helvetes kvalster som kläckte idén till Comhems jävla filmer med dockorna borde släpas efter en långtradare på E4:an.

De där jävla dockorna ser ut som en korsning mellan Sif Ruud och "Den onda dockan" från filmen med samma namn, illamående är bara en liten bråkdel av allt man blir när man tvingas genomlida detta skit. Död och förintelse NU!
En kuslighetsklassiker i stil med Doonesbury. Det är inte de dräglande monstrena med de vassa tänderna som skrämmer. Det är det vardagliga. Se bara på Stephen Kings författarskap!

Citat:
Ursprungligen postat av WoWbagger
Scan's "Mr Yamamoto"
"Ja heta Jamamoto å ja få konstiga terefonsamtar flån Centlum Mot Lasism som virr att ja ska vittna."

MVH
/Herr Lindholm
Citera
2006-05-12, 09:50
Medlem
irrblosss avatar
Den absolut sämsta och mest irriterande reklamfilmen genom tiderna måste vara Cillit Bang (antar att den är upptagen någonstans här i tråden). Jag fick rysningar och tog en omväg när jag såg produkten i en butik. Sedan hatar jag all äcklig nätpokerreklam som dyker upp en gång i kvarten.
Citera
2006-05-12, 11:47
Medlem
Oddballs avatar
Chokladreklamen (Plopp, Center eller nåt sånt) där en liten kille grinar för att den inte finns som mörk choklad och så dyker en gubbe upp med mörk choklad, detta ackompanjeras av ett vidrigt, ylande & knarkigt gitarrsolo á la 70-tal som får mig må riktigt illa. Vidrig reklam!!!!

:thumbsdow
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in