2008-09-02, 09:46
Bannlyst
Den där

- Varför gjorde du så för?
- Jag har en finne, önskar att jag hade din hy :-(
- DET KAN DU!
-.....
-....
-Nu kör viiiiiiiiiiiiii!!!
Citera
2008-09-02, 14:50
Medlem
NewDeers avatar
"Petter och jag vi är goda vänner om än lite olika..."
Citera
2008-09-02, 19:32
Medlem
Panzerbat.s avatar
Jag blir så sjukt deperimerad av den jävla bokus-reklamen, den med de fula små tecknade huvudfotingarna och med en sjukt läskig låt i bakgrunden...
Vill alltid lägga mig under täcket och gråta när den är på
Citera
2008-09-03, 15:06
Medlem
Den här Onoff-reklamen där de står i butiken.

Säljaren: Här har vi en typisk familjedator, snygg, prisvärd, snäll mot barnen.
Kunden: Ja men det är ju helt fantastiskt! Den tar vi!

Är poängen att de vill visa hur de prackar på okunniga kunder datorer till överpris? "Det här är en dator" räcker det som försäljningsargument?

Verkligen antireklam.
Citera
2008-09-04, 15:43
Medlem
Otroligs avatar
Nu börjar jag bli utled på den förbannade ELON-reklamen som de envisar att köra minst två-tre gånger per reklampaus.
Citera
2008-09-04, 17:04
Medlem
Panzerbat.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panzerbat.
Jag blir så sjukt deperimerad av den jävla bokus-reklamen, den med de fula små tecknade huvudfotingarna och med en sjukt läskig låt i bakgrunden...
Vill alltid lägga mig under täcket och gråta när den är på
Såg precis att de har bytt ut låten i reklamfilmen, nu är den bara hälften så deperimerande...
Citera
2008-09-04, 22:01
Medlem
Gambinas avatar
Vad i helvete menas med den där K-rauta reklamen? Först häller ungen chips på morsan och skrattar åt henne, sen blir farsan förbannad och slår näven i bordet och morsan sitter kvar och ser ledsen ut, sen springer alla ungar ut och spelar fotboll. Och sen visar dom när ena ungen sitter i sitt rum och ser bekymrad ut, sen kommer en text: "det går att göra" Jag fattar inget.

http://www.youtube.com/watch?v=Hh4D7TgftSA

Men musiken är rätt bra.
Citera
2008-09-05, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gambina
Vad i helvete menas med den där K-rauta reklamen? Först häller ungen chips på morsan och skrattar åt henne, sen blir farsan förbannad och slår näven i bordet och morsan sitter kvar och ser ledsen ut, sen springer alla ungar ut och spelar fotboll. Och sen visar dom när ena ungen sitter i sitt rum och ser bekymrad ut, sen kommer en text: "det går att göra" Jag fattar inget.

Men musiken är rätt bra.

det går att förstöra ungens liv
Citera
2008-09-05, 15:15
Medlem
TroyMcLures avatar
Det finns en reklamfilm för en studievägledning som visas lokalt i vissa skånska ICA-butiker:

En ful tant i 40 årsåldern som på grov skånska säger:

- Vau skau jau göööra? Ska jau bli busschaufför, läkare eller lärare?

...varvid en man med klatchig röst svarar:

- Vet du inte heller vad du vill bli. Vänd dig då till oss som kan vägleda dig!

Tja, kommer inte ihåg exakt hur den går, men dålig är den. Tragikomiskt att hon är 40 år, har noll koll på vad hon vill göra av sitt liv och dessutom funderar på busschaffis eller läkare.
Citera
2008-09-07, 08:58
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
GeMoneybank igen. "thats life" reklamerna i slowmotion, Varför i helvete byter dom aldrig ut dom? Dom var ju kassa redan från början för 3 år sen.
Citera
2008-09-07, 09:02
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gambina

Men musiken är rätt bra.

Det går så lätt att bygga om med k-rauta. Dom gör ju allting öppet och luftigt i källaren så att barnen börjar trivas med tilllvaron. Sensmoralen torde vara att en bra hemmiljö ger glada barn. Gillade inte reklamen f ö.
Citera
2008-09-07, 09:03
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bergadler
Den här Onoff-reklamen där de står i butiken.

Säljaren: Här har vi en typisk familjedator, snygg, prisvärd, snäll mot barnen.
Kunden: Ja men det är ju helt fantastiskt! Den tar vi!

Är poängen att de vill visa hur de prackar på okunniga kunder datorer till överpris? "Det här är en dator" räcker det som försäljningsargument?

Verkligen antireklam.

Den där reklamen där dom konstaterar att datorn och routern är så snygga att man lämnar dom framme på bordet när man får besök. Wtf?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in