2026-09-05, 22:57
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Grodde
Jag försökte under många år men jag hittade ingen. Jag var antingen för kort, för ful eller för blyg. (Har jag fått höra från tjejer eller deras kompisar).

Jag vet inte vilken typ av organisationer jag ska välja längre. Det känns som att kvinnor avskyr mig värre än jag vet inte vad. Jag har alltid försökt vara en bra människa som haft bra jobb och skött mig men det har ingen betydelse.

Jag vet... mitt mående blir bara sämre och sämre. Jag vet inte vad jag ska ta mig till.
Sertralin funkar, jag har sagt det förut.. nackdelarna är det går inte runka längre för kuken är död.. men du tappar intresset för tjejer .. även filmer kommer kännas meningslöst och tråkigt.
Citera
2026-09-05, 23:06
Medlem
Authixs avatar
gå och träna ät inte godis läs böcker om dejting sen är det bara att söka till sociala aktiviteter och träffa folk. oftast kommer kärleken plötsligt något du aldrig är beredd på tro mig vi alla kämpar med någonting
Citera
2026-09-05, 23:08
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Det är kommentarer jag har fått höra i hela mitt liv i alla olika sorters åldrar. Jag var den som skaffade körkort först, flyttade hemifrån först, tjänar mer än snittet och har aldrig haft hål i tänderna. Köper fina kläder. Men det där har ingen betydelse iallafall har jag märkt. Allt handlar om utseende och den där inbyggda charmen som jag saknar.

Jag vet inte ens vart jag ska försöka längre.

Vet inte exakt. Hur jävla ful är du? Är det liksom något extremt som får mödrar att gömma sina barn? Det låter ju på din klagan att det måste vara något extremt här. Du är extra ful och ser därpå farlig ut för att det ska vara extra synd om just dig. Om icke sluta fan tyck synd om dig. Även om extremt så ful så det går icke att beskriva så tag i detta. Finns kvinns för dig med. Så länge du snäll och inte inte vill någon annan något ont.
Senast redigerad av Zaedrews 2026-09-05 kl. 23:10.
Citera
2026-09-05, 23:09
Medlem
FjodorBajkalsjons avatar
Citat:
Jag vet... mitt mående blir bara sämre och sämre. Jag vet inte vad jag ska ta mig till.
Kontakta vårdcentralen och gör två saker.

1) Be om hjälp för din akuta depression.

2) Undersök möjlighet att bli utredd om du har någon bakomliggande NPF.

Ofta är det NPFer som gör att man inte helt socialt synkar med det motsatta könet och inte får en tillräckligt bra kontakt för kärlek och sex.

En del NPFer kan man behandla andra får man lära sig hantera. Bättre kan det bli ivf som helst.
Citera
2026-09-05, 23:09
Medlem
Citat:
Jag har under hela mitt snart 40-åriga liv haft en brist på närhet. Haft sex någon enstaka gång och har aldrig haft en flickvän och inte många gånger i mitt liv fått en kram på grund av detta.

Detta tär på mig psykiskt och har gjort under många år. Under perioder i mitt liv lyckas jag förtränga dessa tankar men de kommer alltid tillbaka till mig till slut och då blir depressionen total. Nu är jag inne i en sån där riktig formsvacka där jag tänker att jag bara ska strunta i allt. Sjukanmäla mig till jobbet, äta godis från jag vaknar tills jag går och lägger mig. Varför ska jag ens ta hand om mig eller bry mig om något? I slutet av dagen är man ensam hemma i lägenheten.

Förut tyckte jag om att promenera, se serier och gå på andra event men nu har jag inte lust med något. Allt känns tråkigt och meningslöst. Alla verkar kunna träffa någon utom jag och såhär under sommaren har det känts som värst.

Jag blir inte förvånad över att vi har skolattacker och andra liknande när människor lever som vi gör. Vad spelar det för roll om jag sitter i fängelse egentligen?
Åk till Tyskland och köp dig några horor.
Citera
2026-09-05, 23:10
Medlem
Citat:
Jag har under hela mitt snart 40-åriga liv haft en brist på närhet. Haft sex någon enstaka gång och har aldrig haft en flickvän och inte många gånger i mitt liv fått en kram på grund av detta.

Detta tär på mig psykiskt och har gjort under många år. Under perioder i mitt liv lyckas jag förtränga dessa tankar men de kommer alltid tillbaka till mig till slut och då blir depressionen total. Nu är jag inne i en sån där riktig formsvacka där jag tänker att jag bara ska strunta i allt. Sjukanmäla mig till jobbet, äta godis från jag vaknar tills jag går och lägger mig. Varför ska jag ens ta hand om mig eller bry mig om något? I slutet av dagen är man ensam hemma i lägenheten.

Förut tyckte jag om att promenera, se serier och gå på andra event men nu har jag inte lust med något. Allt känns tråkigt och meningslöst. Alla verkar kunna träffa någon utom jag och såhär under sommaren har det känts som värst.

Jag blir inte förvånad över att vi har skolattacker och andra liknande när människor lever som vi gör. Vad spelar det för roll om jag sitter i fängelse egentligen?

Se bara till att du blir lite gladare kompis. Skall ej köra nå BS tips om träning och skit. Jag tycker du skall börja med CB och edibles. Kommer bli en gamechanger för dig. Jo sen är du mest troligt lätt deprimerad, finns ju kalasfina mediciner för dig som du mest troligt kommer få utskrivet samma dag. Obs kombinera dessa med CB. //Dr. Kulturkrieg
Senast redigerad av kulturkrieg365 2026-09-05 kl. 23:13.
Citera
2026-09-05, 23:15
Moderator
tobess avatar
Om du inte själv är nöjd med ditt liv som det är, så kommer ingen annan att vara det heller. Första steget är med andra ord att du skapar en meningsfull vardag helt oavsett om det är någon annan som är en del av den eller inte. Efter det kommer delen med att träffa någon annan också bli lättare. Och kanske framförallt, om det sedan tar slut så så kommer det inte att återigen göra så att din värld kraschar ihop.

Det är sällan en bra idé att tro att någon annan ska fixa alla dina problem i livet. Det börjar och slutar med dig själv.
Citera
2026-09-05, 23:16
Medlem
Authixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kulturkrieg365
Se bara till att du blir lite gladare kompis. Skall ej köra nå BS tips om träning och skit. Jag tycker du skall börja med CB och edibles. Kommer bli en gamechanger för dig. Jo sen är du mest troligt lätt deprimerad, finns ju kalasfina mediciner för dig som du mest troligt kommer få utskrivet samma dag. Obs kombinera dessa med CB. //Dr. Kulturkrieg
åt helvete med droger det är sant att fysisk aktivitet botar psykisk ohälsa
lyssna inte på dessa inlägg!!!
Citera
2026-09-05, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Authix
åt helvete med droger det är sant att fysisk aktivitet botar psykisk ohälsa
lyssna inte på dessa inlägg!!!

Haha CB är en drog. Värsta driten jag hört Hahaha. Enligt svenska socialstyrelsen 1979.. clowngubbe
Senast redigerad av kulturkrieg365 2026-09-05 kl. 23:20.
Citera
2026-09-05, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av humantoilet
Sertralin funkar, jag har sagt det förut.. nackdelarna är det går inte runka längre för kuken är död.. men du tappar intresset för tjejer .. även filmer kommer kännas meningslöst och tråkigt.
Jag gick på det under några år, aldrig igen. Då dör jag hellre.

Citat:
Ursprungligen postat av Authix
gå och träna ät inte godis läs böcker om dejting sen är det bara att söka till sociala aktiviteter och träffa folk. oftast kommer kärleken plötsligt något du aldrig är beredd på tro mig vi alla kämpar med någonting
Jag tränar redan varannan dag, men nu känns det som att jag ska sluta. Ingen mening med att fortsätta iallafall. Jag har träffat mycket folk i mitt liv som inte lett till något. Varför skulle kärleken komma nu när den inte gjort det på snart 40 år? För fan min brorsdöttrar som är 12 år har mer relationserfarenhet än mig.

Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Vet inte exakt. Hur jävla ful är du? Är det liksom något extremt som får mödrar att gömma sina barn? Det låter ju på din klagan att det måste vara något extremt här. Du är extra ful och ser därpå farlig ut för att det ska vara extra synd om just dig. Om icke sluta fan tyck synd om dig. Även om extremt så ful så det går icke att beskriva så tag i detta. Finns kvinns för dig med. Så länge du snäll och inte inte vill någon annan något ont.
Alltså det är svårt att säga. Jag har ju ingen konstig ansiktsform eller något. Men jag är ganska tanig och kortare än typ alla i min generation. Hade jag varit längre så tror jag inte jag hade varit i denna situation. Jag själv skulle nog beskriva det som att jag utstrålar noll testosteron eller manlighet. Jag ser fortfarande ut som en bebis, och jag har blivit kallad för bebis av andra. För jag ser ut som det. När jag spelat spel online så har andra sagt till mig att jag låter som 12-13 på rösten. Något fel är det.

Citat:
Ursprungligen postat av FjodorBajkalsjon
Kontakta vårdcentralen och gör två saker.

1) Be om hjälp för din akuta depression.

2) Undersök möjlighet att bli utredd om du har någon bakomliggande NPF.

Ofta är det NPFer som gör att man inte helt socialt synkar med det motsatta könet och inte får en tillräckligt bra kontakt för kärlek och sex.

En del NPFer kan man behandla andra får man lära sig hantera. Bättre kan det bli ivf som helst.
1. Senast jag kände såhär åkte jag in till psykakuten och då gav dom mig bara Propavan för att låta mig sova ut.

2. Detta tänkte jag göra för några år sedan. Men då jag inte ville blanda in mina föräldrar kunde dom inte göra en utredning. Idag har jag ett jobb där NPF inte är tillåten. Då blir jag av med jobbet.
Citera
2026-09-05, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av One2Many
(FB) Evig singel och incel

Det börjar spåra nu, de självömkande gnälltrådarna kommer tätare och tätare inpå varandra.

Alla pallar inte livet
Citera
2026-09-05, 23:23
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobes
Om du inte själv är nöjd med ditt liv som det är, så kommer ingen annan att vara det heller. Första steget är med andra ord att du skapar en meningsfull vardag helt oavsett om det är någon annan som är en del av den eller inte. Efter det kommer delen med att träffa någon annan också bli lättare. Och kanske framförallt, om det sedan tar slut så så kommer det inte att återigen göra så att din värld kraschar ihop.

Det är sällan en bra idé att tro att någon annan ska fixa alla dina problem i livet. Det börjar och slutar med dig själv.
Bra inlägg. Det är lite obehagligt med så många mansbebisar som liksom fyllt 40 och inte förstått att kaptenen över sitt liv är man själv.

Undrar vad det kan bero på? Det måste vara brist på självinsikt helt enkelt. Är det många kvinnor som tänder på män som inte har någon som helst självinsikt? Går det ens att ha en relation med en sådan person? Nej just det, det är fan omöjligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in