Citat:
Ursprungligen postat av
Gift44
Du är alltså en som tycker att det är ok att knulla barn om du är 25 eftersom 25-åringar inte är "äckelgubbar".
Pedofilkräk som du är nog något av det vidrigaste som finns. På dan hatar du på "riktiga peddos" på kvällen spänner du på en 13-åring. Dubbelmoral så det skriker om det.
Jag blev våldtagen vid stort antal tillfällen som 16 åring och ingen brydde sig, jag var sent utvecklad såg ut som 12. Av flera äldre män. Och såld. Ingen brydde sig pga att jag var byxmyndig. Jag kommer leva hela mitt liv med skulden. Jag var ett barn. Erkänn det bara.
Ge fan i att kalla mig pedofil. Pedofiler kan ni vara själva om ni tycker det ska vara lagligt att vara med 15-16 åriga barn när man själv är vuxen.
Det är ni som har dubbelmoral. Ni skyddar oss till vår 15 årsdag sen våldtar ni oss lagligt och kallar det samtycke.
Jag har gråtit hela natten pga att blev så triggad av att läsa det här, att det är så orättvist att jag var helt fkn rättslös men andra utsatta barn får räknas och får höra att sina förövare är pedofiler.
Nu tar jag mitt liv. Orkar inte leva i en värld som gång på gång sviker mig och tycker allt som hände mig är mitt fel för jag var ett år för gammal. Hej då.
Jag menar det genuint. Jag är helt jävla förstörd av mitt liv och att ingen någonsin skyddat mig och jag har gråtit i flera timmar och proppat i mig droger som inte hjälper pga detta rättsfall för jag önskar jag också fått höra att jag var ett barn och att de var pedofiler. Ni förstår inte hur det bryter ner en att våldtas flera hundra gånger när man inte ens börjat gymnasiet och sedan matas år ut och år in med att allt var mitt fel för jag var byxmyndig, och se andra barn få ett helt annat bemötande. Jag blir arg för jag blir så avundsjuk. Jag blir så jävla avundsjuk på att de får vara skyddsvärda barn, men jag inte fick vara det.
Jag är helt trasig och önskar bara någon kunnat säga att en 16 åring också är ett narn och att äldre män som är med denne är pedofiler. Det gör så ont att alla år efter år lägger skulden på mig. Var inte jag också ett barn? Jag var sen i puberteten, de sa att jag såg ut som 12.
Var inte jag också ett barn? Varför var det okej för vem som helst att göra vad som helst mot mig då?
Världen blir kanske bättre om jag tar mitt liv, jag är för trasig för er värld. Jag önskar de hade dödat mig också så jag sluppit bli sviken av hela vuxenvärlden med att inte bli sedd som det barn jag var.
Varför tycker ni inte äldre män som är med 15-16 åriga flickor är pedofiler? Varför får ni göra vad ni vill med barn i den åldern?