2026-09-04, 12:36
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug69
Och det är helt otänkbart att någon som fyllt 15voch kör epa har en kompis i årskurs 7?

Tyckte precis att du skrev nåt om "äldre som söker sig till yngre"?

Citat:
MGM uppger ju själv att flickan sagt att hon var 14. Så han var medveten om att hon var yngre än 15

Han trodde kanske att hon ljög eftersom hon såg äldre ut och för att man måste vara 15 år för att köra A-traktor?

Citat:
Att mannen sökt aktivt söker sig till mycket yngre människor är bara det udda.

I det här fallet har väl också yngre människor sökt sig till äldre?
Citera
2026-09-04, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Tyckte precis att du skrev nåt om "äldre som söker sig till yngre?

Han trodde kanske att hon ljög eftersom hon såg äldre ut och för att man måste vara 15 år för att köra A-traktor?

I det här fallet har väl också yngre människor sökt sig till äldre?

Går man i 7an och 8an är man jämngamla. Kan spela i samma fotbollslag och så vidare. Någon i 8an kan ha AM kort.

Är man däremot i 25 årsåldern är det udda att umgås med högstadieungdomar.

Vart har du fått ifrån att flickan kör A-traktor? Hur ofta tror du högstadieelever utger sig för att vara yngre?

Menar du alltså att om någon går i 7an och umgås med någon i 8 an eller 9 an att man söker sig till äldre? Eller menar du att man ebdast jämnårig om man är födda samma år?
Citera
2026-09-05, 01:32
Medlem
Det hela är ju så sjukt det kan bli i Sverige.
Stackars flicka!
Citera
2026-09-05, 04:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av babyborn1999
Varför tycker ni det är okej att ha sex med en 15-åring när man är 55 år?

Eftersom ni så starkt skyddar en 13-åring från en 25-åring.

Jag frågade varför ni tycker det är okej att våldta barn i årskurs 9 och ni kallar mig pedofilkräk för det. Jag frågar igen varför tycker ni vuxna ska ha sex med barn i grundskolan som nyss fyllt 15. Är inte dom också pedofiler?

Och nej, jag spänner inte på någon. Jag är en flicka. Ni borde hata männen som våldtog mig, ni borde kalla dem pedofiler också, ni borde säga att jag är ett barn också. Men ni hatar mig istället för jag frågar varför ni vill knulla barn så fort de fyllt 15.

Snälla döda mig bara istället någon

Verkligen ledsen för det du har behövt gå igenom, men detta med 15-årsgränsen handlar om att nånstans måste – eller bör – man ju sätta nån gräns. Den är naturligtvis inte alltid rätt i det enskilda fallet, men just här råkar vi i Sverige ha satt gränsen.

Vad gäller dig låter det som om nån annan åtalspunkt skulle användas. Det betyder ju – som också framgår av hur du mår – inte alls att ditt fall varit mindre destruktivt eller är lika behjärtansvärt, även om du känt att det uppfattats så. Jag kan därmed också förstå dina känslor av "avundsjuka" mot såna som fått mer (nån?) hjälp och sympati.

MEN – ta livet av dig ska du absolut inte göra, nånstans väntar en solstråle också på dig – jag lovar! Kan du inte ta fajten för rättvisa så måste du få prata om och bearbeta dina känslor och din historia under trygga förhållanden. Det kan ta tid, och en hel del kraft förstås, men det får det göra och kraften kommer att växa inom dig när den behövs som mest. I efterhand ser du att det var så värt det till slut. DU är ju värdefull – värd att bli beskyddad, först och främst av dig själv, och få chansen att läka.
Citera
2026-09-05, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majsmannen2
Men är det okej att våldta henne även om hon ser ut att ha åldern inne? Hon gjorde ju en anmälan för hon inte gett honom samtycke.

Då är det ju ändå att se som en "vanlig" våldtäkt. Men där fanns det inte tillräckligt med bevis för att tro det "vuxna flickebarnet" talade sanning?

Precis som du själv är inne på så är det ju två helt olika bevisfrågor.
Citera
2026-09-05, 15:59
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Klart flickebarnet skall knulla - hennes kropp, hennes val...
Citera
2026-09-05, 16:02
Medlem
Erik Östs avatar
Woaow, kan jag då också ha sex med en flicka om jag ser yngre ut och om hon har åldern inne ,över 15,och vi är fullt överens ?😅

Jag är 67 men enigt mina kolleger inte en dag över 66.
Senast redigerad av Erik Öst 2026-09-05 kl. 16:32.
Citera
2026-09-05, 17:44
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Fel på honom, antingen intellektuellt eller så hängde han med dem för att langa sprit narkotika eller båda. Ingen normal 25åring hänger med 13-16 åringar.

16 år gamla kvinnor är vuxna kvinnor. Alla män är attraherade till 16 år gamla kvinnor
Citera
2026-09-05, 18:02
Medlem
Som 25 åring borde man veta bättre men... när jag var 17 så låg jag med en 14 åring som själv hävdade att hon var byxmyndig.

Väldigt många i 13-14 års åldern ljuger om att de är äldre.
Citera
2026-09-05, 21:51
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iman2014
16 år gamla kvinnor är vuxna kvinnor. Alla män är attraherade till 16 år gamla kvinnor
Som 25 åring hände jag inte med EPA-kids, det gör de flesta normala 25 åringar inte heller.
Så något är fel på honom.
Citera
2026-09-05, 22:23
Medlem
Majsmannen2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Som 25 åring hände jag inte med EPA-kids, det gör de flesta normala 25 åringar inte heller.
Så något är fel på honom.

Många som inte behöver vara normala. Att vilja knulla verkar dock vara vanligt förekommande bland mänsklig art.

Dock verkar han ju både ha doppat i underårig plus som det verkar emot hennes vilja.

Så det är underligt han vid första bedömning tycks klara sig.
Citera
2026-09-06, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majsmannen2
Men är det okej att våldta henne även om hon ser ut att ha åldern inne? Hon gjorde ju en anmälan för hon inte gett honom samtycke.

Då är det ju ändå att se som en "vanlig" våldtäkt. Men där fanns det inte tillräckligt med bevis för att tro det "vuxna flickebarnet" talade sanning?

Vet inte, men det fanns till ex vittnen till samlaget (hörde). Sen beror ju på vad MGM och BO har sagt i förhör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in