2026-08-31, 20:04
Medlem
KurtSchweinsteigers avatar
Borde vara självklart att fångar får små portioner och inte tillåts fys och stryrketräna.
De ska brytas ner i fängelse inte byggas upp.
Citera
2026-08-31, 20:04
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freedom46
Okej men hur brukar menyer se ut typ?

Lagar de själva maten så gör de själva upp menyn. Troligen husman.
Citera
2026-08-31, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uptown018
Inte mig emot
Det är ändå bara äckliga svartskallar vi har att göra med här, regeringen tar in 100 tusen igen det här året så vad gör det om vi krossar och skickar hem några?
Citera
2026-08-31, 20:08
Medlem
ItsWednesdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freedom46
Nä men vadå ska man inte stå för sitt kasst om man begår hemska brott. Tycker vi har alldeles för milda straff.

Kan skriva det på Svenska med för dig.
Hey kompis!, det är ditt eget fel. Förneka inte det.

Där glad?

Hoppas dom får sämre mat.

Typ, gröt och torr ris.
Sparat folket jävla massa pengar.

Borde vara nästa nisch.

Ja, jag skrev ju det?
Tänkte bara höra om det var från nån film. Jag är inte så bra på populärkulturella referenser.
Citera
2026-08-31, 20:08
Medlem
Hoppas dom får sämre mat.
Typ, gröt och torr ris.

Sparat folket jävla massa pengar.
Borde vara nästa nisch för något parti.
Citera
2026-08-31, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ItsWednesday
Ja, jag skrev ju det?
Tänkte bara höra om det var från nån film. Jag är inte så bra på populärkulturella referenser.
Haha jaha nä bara mina egna åsikter, skriver på engelska ibland. Låter bättre.
Citera
2026-08-31, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uptown018
Du är ju gravt förståndshandikappad, du.

Jag har aldrig haft USA som förebild utan det är vänstertrashet som påpekar USA varje gång man föreslår hårda straff.

Tydligen är USA inte tillräckligt hårt mot fångarna eftersom de är muskulösa och orkar fightas och våldta varje dag. Det betyder att maten de får inte är så dålig utan ger energi och styrka.

Om nån visar sig aggressiv ska den få mindre näringsrik mat och fortsätter han vara agressiv får han vara utan mat tills han lugnar ner sig.

På detta sätt vågar ingen spela allan ballan inne på kåkarna.

Jag lyssnar ju hellre på Nayib Bukele än på en daltande töntsvenne som du.

Jaha. Du får väl höra av dig till den amerikanska fångvården med din banbrytande kriminologiska reformförslag.

När jag ber dig utveckla varför ditt förslag skulle vara relevant för Sverige så upprepar du samma barnsliga resonemang du redan framfört, kryddat med en dos lika barnsliga personangrepp.
Citera
2026-08-31, 20:11
Medlem
SvettigArabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ItsWednesday
Tar vi bort deras näring och deras gym och insmugglade droger så blir de nog ganska fogliga.
För pengarna vi sparar kan vi anställa vakter med el-batonger som får dem att veta hut om de skulla orka jiddra.

Tvärtom faktiskt. Väldigt många har adhd och problem med drogmissbruk. Istället för att sortera tvätt så borde de fokusera på bra kosthållning och träning. Träning är ett bra sätt att bra av med aggressivitet och drog sig/ångrst. Det bästa är att rehabilitera dem för livet på utsidan så de inte kommer tillbaka till fängelset igen. (När det gäller babbarna så kan de skickas hem. Inte vårat problem)
Citera
2026-08-31, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrotherClark
Jaha. Du får väl höra av dig till den amerikanska fångvården med din banbrytande kriminologiska reformförslag.

När jag ber dig utveckla varför ditt förslag skulle vara relevant för Sverige så upprepar du samma barnsliga resonemang du redan framfört, kryddat med en dos lika barnsliga personangrepp.

Ja inte fan är det klokt att ge näringsrik mat till nån hopplös bråkstake
Citera
2026-08-31, 20:14
Medlem
ItsWednesdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvettigArab
Tvärtom faktiskt. Väldigt många har adhd och problem med drogmissbruk. Istället för att sortera tvätt så borde de fokusera på bra kosthållning och träning. Träning är ett bra sätt att bra av med aggressivitet och drog sig/ångrst. Det bästa är att rehabilitera dem för livet på utsidan så de inte kommer tillbaka till fängelset igen. (När det gäller babbarna så kan de skickas hem. Inte vårat problem)

Nej, vi ska bryta ner dem och låta dem ta ut sina aggressioner på varandra istället för på samhället, så sanerar vi lite samtidigt.
Senast redigerad av ItsWednesday 2026-08-31 kl. 20:21.
Citera
2026-08-31, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvettigArab

Om de är skötsamma, ja,och vill bli hederliga.
Men alla vill inte det
Citera
2026-08-31, 20:16
Medlem
guderis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Menar du att vi ska svälta ihjäl folk i fängelserna?

Är du så här korkad på riktigt, eller spelar du bara?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in