2026-08-31, 15:50
Medlem
fizzles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mechila
Du har betalat 1200 kr och vad ingår då?
Killinggänget på scen, inkluderar alla avgifter per biljett.
Antagligen sittplats på Avici arena mellan A4-A28, går inte att se exakt då allt är slutsålt, parkett sittplats kostar 985kr.

Eller skulle du spela tjurig smartskalle med din fråga?
Citera
2026-08-31, 15:53
Medlem
Förvånar mig att de inte ersätter inde med Lindström. Det måste svida något enormt för honom.
Citera
2026-08-31, 15:57
Medlem
Andres Lokko är så sjukt rolig och galen, vilket tydligt framgår av namnet "lokko", alltså galen på spanska
Citera
2026-08-31, 15:59
Medlem
Mechilas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
I början av 90-talet tjänade folk ungefär en tredjedel av vad folk tjänar nu i snitt.

Jag antar att det är showen som ingår i biljettpriset.

En tredjedel låter inte helt orimligt så kör på det. Poängen är fortfarande att du fick mer för pengarna förr. Hade du kommit med dom pengarna för 30 år sedan hade du fått en egen loge.

Citat:
Ursprungligen postat av fizzle
Killinggänget på scen, inkluderar alla avgifter per biljett.
Antagligen sittplats på Avici arena mellan A4-A28, går inte att se exakt då allt är slutsålt, parkett sittplats kostar 985kr.

Eller skulle du spela tjurig smartskalle med din fråga?

Jag bara undrade... Tjurig är jag inte.

Om man skulle bli sugen på en öl, finns det att köpa isåfall och till vilket pris? Är det sant att dom bara säljer folköl? Om man är sugen på popcorn, vad kostar det om det finns?

Citat:
Ursprungligen postat av Bajjakungen
Andres Lokko är så sjukt rolig och galen, vilket tydligt framgår av namnet "lokko", alltså galen på spanska

Haha!!! Det har jag aldrig tänkt på. Har bara tyckt att namnet låter galet.
Citera
2026-08-31, 16:09
Medlem
Loekskals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alexosigge
Förvånar mig att de inte ersätter inde med Lindström. Det måste svida något enormt för honom.
För vem, Lindström eller Inde?
Lindström har ju aldrig varit i det egentliga ”killingänget” och Inde är ju som tidigare påpekats bindgalen/konstprojekt.
Citera
2026-08-31, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av raskelpoo
Hade inte Henrik Schyffert varit med så hade jag kunnat tänka mig att fundera på att köpa en biljett.
Men Globen? Nej det blir förmodligen inte bra för detta.

Jag hade hellre sett en ny Torsk på Tallin-liknande film. Förslag: Torsk på Thailand. En film om ett gäng pensionerade män på sexturisttesa till Thailand.
Citera
2026-08-31, 16:16
Avstängd
betalar fan inte 600kr för en jävla biljett.
200 kanske
Citera
2026-08-31, 16:18
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Schnuppfen
Etablerade kändisar med automatiskt gillande från publiken. Roligast är Robert Gustavsson som är en scenisk naturbegåvning.

Tricket till varför så många artister lyckas sälja ut Globen: Anledningen är att man trycker upp färre biljetter än vad efterfrågan kräver i omgångar. Resultatet blir utförsäljning 1, utförsäljning 2, utförsäljning 3 etc, etc.

Trodde utförsäljning automatiskt betydde att man inte kunde ta in fler personer i globen.
Citera
2026-08-31, 16:25
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hexmester
Är ju bara ett bevis på att du inte har någon humor.

Killinggänget är det roligaste Norden har att komma med. Men ni snöflingor har väl blivit kränkta utav något, eller inte vet vad Novemberkåsan är för något.
Leif & Billy är ju fortfarande mer underhållande med säkert sju säsonger. Hur många har Killinggänget?
Schyfferts idol John Cleese hade ivf, mage att säga att hans senaste turne var bara för att klara ut ekonomiska problem vid skilsmässan.

Den ironin saknas helt

Men medelålders barn föräldrar folk flockas fortfarande till parenteser som Thomas Ledin och Håkan Hellström.
Citera
2026-08-31, 16:45
Medlem
Torsk på Tallin var det enda roliga dom gjorde innan dom blev gubbar och tappade finessen.
Citera
2026-08-31, 16:46
Medlem
9zs avatar
Kan de inte kicka ut (S)chyffert från gänget? Han är helt klart den svagaste länken.
Citera
2026-08-31, 16:46
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
När Killinggänget körde sin krogshow på 90-talet så tjänade folk en tredjedel av vad de gör i dag i snitt så det är väl inte så konstigt att biljettpriset var billigare då?

Pröjsade 1200kr nu för min biljett och det tycker jag är rimligt.
Svindyra, ej värt. Känns som Killing gänget gjort sitt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in