Igår, 11:10
Medlem
Crabbofixs avatar
Det revolutionerande, radikala, politiskt inkorrekta och ironiska Killinggänget som slog igenom med dunder och brak i början av 90-talet återförenas för 11 föreställningar i Globen.

Biljettpriset är:

Från 595-1595 SEK.

Killinggänget består av följande revolutionerande och radikala personer:

Henrik Schyffert, 58 år.
Johan Rheborg, 63 år.
Robert Gustafsson, 61 år.
Andres Lokko, 59 år.
Martin Luuk, 58 år.
Tomas Alfredson, 61 år.

Deras sammanlagda ålder är: 360 år.

Husband är Teddybears som leds av sångaren Patrik Arve, 60 år.

Vad tror ni om dessa föreställningar?

Kan vi vänta oss något riktigt vasst, piggt, radikalt och revolutionerande från dessa underdogs som dom skrivit på det inoljade ekbordet från Nordiska Galleriet hemma i bostadsrätten i Vasastan?
Citera
Igår, 11:16
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Såg dem för många år sen på Berns och deras uppsättning av "i manegen med Glenn Killing" och den var riktigt bra men tror tyvärr inte att globen (Hos mig kommer den alltid heta globen) kommer vara rätt plats för dem. Denna typ av scenframträdande funkar inte riktigt på en så pass stor arena tycker jag.

Men gubbarna kommer utan snack att bli rikare än innan iallafall med tanke på biljettpriset och antalet människor i publiken.
Citera
Igår, 11:20
Medlem
Stark-Senaps avatar
Robert Gustavsson kladdar och geggar med mat.
Det var inte roligt första gången och kommer aldrig bli.
Citera
Igår, 11:24
Medlem
Galejans avatar
Så Jonas Inde ignoreras från den här rundan av gubbkalaset? Trots att han är den ende som hållit Killinggängets ursprungliga flagga högt IRL?
Citera
Igår, 11:25
Medlem
halaltarzans avatar
Vet inte varför, men det känns som att det kommer att drivas rätt friskt med Tide-regeringen faktiskt.
Citera
Igår, 11:28
Medlem
oligarkss avatar
Synd att inte Jonas Inde fick plats (borde få en återkomst)
https://jonasinde.com
Citera
Igår, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stark-Senap
Robert Gustavsson kladdar och geggar med mat.
Det var inte roligt första gången och kommer aldrig bli.

Är ju bara ett bevis på att du inte har någon humor.

Killinggänget är det roligaste Norden har att komma med. Men ni snöflingor har väl blivit kränkta utav något, eller inte vet vad Novemberkåsan är för något.
Citera
Igår, 11:38
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hexmester
Är ju bara ett bevis på att du inte har någon humor.

Killinggänget är det roligaste Norden har att komma med. Men ni snöflingor har väl blivit kränkta utav något, eller inte vet vad Novemberkåsan är för något.
Dom va roliga på 90-talet
Deras humor går inte hem idag lika bra som då
Citera
Igår, 11:39
Medlem
Crabbofixs avatar
Jonas Inde kommenterar det så här:

"Eftersom folk frågar mig och @p3nyheter nyss har lagt ut en bild på Killinggänget där även jag ingår i gruppen, trots att jag inte kommer att delta i Globenskojet nästa år, så postar jag detta inlägg.

Den tiden var den tiden och jag vet att jag både skriver och skojar bättre idag och sen drygt fem år tillbaka än jag gjorde då. Att skoja om juden har gjort mig förmögen på så många olika sätt. Den glädjen och friheten är jag rädd om. Jag hade aldrig mäktat med att vara Nordens andlige ledare utan mina modiga val som komiker. Men även om jag är en väldigt stor människa, så är jag ändå bara en människa. Jag väljer att skydda mig från sammanhang som riskerar att utsätta mig för judesmittan."
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilkyJohnson
Dom va roliga på 90-talet
Deras humor går inte hem idag lika bra som då

Eftersom dagens människor är beroende utav tiktok och vad influencers säger åt dom vad de ska tycka.
Citera
Medlem
MakeEuropeWhites avatar
Nä, blir att kolla på Nile City repriser istället!

De vill bara håva in cash nu.. och det är inget fel med det.
Citera
Igår, 11:43
Medlem
S.O.Stolps avatar
Killinggänget var roliga då (utom Schyffert, han har aldrig varit rolig).

Tyvärr är svenska folket av en annan uppfattning och man gapflabbar gärna åt både åt Terese i kassan och Lilla el Fadji.

Så bussresorna från avlägsna byhålor och andra avkrokar kommer få köra skytteltrafik när dumsvenne vill fara till storstan för att gapflabba för dyra pengar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in