Igår, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
För att skydda pappan. Det var säkert han som började.

Tror faktiskt inte på det för fem öre varför skulle en äldre man gå på barn nästan det återstår och se när vi får mer information.
Citera
Igår, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sobrilbil
Jo det spelar nog enormt stor roll för henne känslomässigt att de som dödat hennes pappa får ett hårt straff. Helt naturligt.

Ja det vill allihopa och dom ska!!
Det betyder fan inte att hon sitter och ljuger för det kanske inte sexuellt ofredad men sexuella närmanden har säkert gjorts. Förvånar mig inte med dagens män.
Citera
Igår, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chipsochcola
Varför skulle polisen ljuga om att det inte finns uppgifter om det? Hon har även en historik av att slå killar som har tafsat på tjejer. Varför slog hon inte denna gången också?

Som skrivet: Polisen säger att det inte finns misstankar om sexuella närmanden i samband med slagsmålet. Alltså, bråket handlade inte om att någon skulle ha tafsat.

Det är bara tomma ord annars hade det varit kopplat till bråket vilket det nu INTE är.

Historik ? Vart får du dessa uppgifter ifrån ?
Citera
Igår, 21:57
Medlem
Chipsochcolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liooonesss77801
Historik ? Vart får du dessa uppgifter ifrån ?

Hon är dömd för misshandel på en kille, läs tråden ditt blåbär!
Citera
Igår, 22:01
Medlem
Citat:
Hon är dömd för misshandel på en kille, läs tråden ditt blåbär!

Och du vet säkert att det var för att han tafsade ?

Ja det kan vara fler anledningar varför hon inte slog tillbaka

1 hon kanske var rädd denna gången
2 allting gick snabbt
3 men jag tror 100% att någonting har hänt mellan henne och en av dom tidigare på kvällen men det återstår att se !!

Blåbär kan du vara själv
Citera
Igår, 22:10
Medlem
Chipsochcolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liooonesss77801
Och du vet säkert att det var för att han tafsade ?

Ja det kan vara fler anledningar varför hon inte slog tillbaka

1 hon kanske var rädd denna gången
2 allting gick snabbt
3 men jag tror 100% att någonting har hänt mellan henne och en av dom tidigare på kvällen men det återstår att se !!

Blåbär kan du vara själv

Vad pratar du om? Jag skrev att L är dömd för misshandel på en kille, således är hennes äckliga historik att misshandla folk.
Så där har du svaret igen eftersom du undrade var ifrån jag fått "den uppgiften ifrån" jo för att hon är dömd, ditt dubbelblåbär.

Snälla. Läs igenom tråden
Jag orkar inte sitta här och förklara saker som redan finns skrivet
Citera
Igår, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greyhound1
Det var ett svar, finns i Lexbase

Att du bara orkar
Citera
Igår, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Turphiee
Du ifrågasatte till vilket pris man ska "försvara sin heder".
Först och främst försvarade BO sin dotters heder, inte sin egen.

Och svaret på din fråga är att man ska försvara sin familj till vilket pris som helst. Man ska däremot kraftigt ifrågasätta varför priset är såhär högt.

Att ens överväga att inte försvara sin familj istället för att anmärka på "priset" är absurt. Det ger GM utrymme att begå sina vidriga handlingar i skydd av att folk bör låta det fortgå p.g.a. "priset"...
Orimlig tankevurpa från din sida.

Är det lönt att diskutera med någon som inte ens läst vad jag skrivit?

Och det lilla du läst har du missförstått något så obeskrivligt grovt att med det i åtanke, samt vad som står i din signatur, tänker jag inte lägga en sekund till på dig.

Herrejävlar.
Citera
Igår, 22:38
Medlem
Letrangeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LennyMacKenzie
De häktade för mordet i Karlstad
Dessa två pojkar skulle behöva 4 år i legionen eller amerikanska marines. Visst, det är en risk att dom tar vad dom lär sig och använder till värre brottslighet men oftast lär man sig att hantera sin impulskontroll och lära sig att förstå konsekvenserna av eventuella missgärningar innan man begår dom. 4 år eller mer tar oftast snorungen ur pojken.
Citera
Igår, 22:40
Medlem
Allmänbildat folk väntar på fakta. Kanske dags för SD-gänget att krypa till korset och erkänna att ni drog igång era vanliga etnicitetsfantasier innan ni ens visste vad som hade hänt.

Så fort något händer åker etnicitetskortet fram. Alltid samma visa. En tragedi blir tydligen bara ännu en chans att få utlopp för sin invandringsfixering. Pinsamt är bara förnamnet.

För övrigt oerhört tragiskt. All kärlek till de drabbade. Och respekt till Karlstadborna som faktiskt hade vett nog att inte göra tragedin till en rasistisk spekulationsfest.
Citera
Igår, 22:52
Medlem
Citat:
Vad pratar du om? Jag skrev att L är dömd för misshandel på en kille, således är hennes äckliga historik att misshandla folk.
Så där har du svaret igen eftersom du undrade var ifrån jag fått "den uppgiften ifrån" jo för att hon är dömd, ditt dubbelblåbär.

Snälla. Läs igenom tråden
Jag orkar inte sitta här och förklara saker som redan finns skrivet

Har läst igenom så mycket jag kan jag svarade på VARFÖR hon kanske inte slog tillbaka denna gången men som sagt de återstår att se.
Citera
Igår, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2560p
Tjejen är tidigare dömd för misshandel av en kille som påståtts tafsa på andra tjejer i skolan de gick på. Hon har temperament, tydligen kopplat till känslighet kring övergrepp.

Så en teori: Nån av killarna gör ett klumpigt raggningsförsök, tjejen tänder till och sen vill farsan vara med på ett hörn.

Så att farsan ”gillar” att slåss, så böjar han sopa på 2 grabbar , så blir han grovt misshandlad till döds? Låter vagt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in