2026-09-01, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlleAk
Om nu den källan inom polisen i Värmland talar sanning så är det många Sverigedemokratiska politiker så ska stå i det offentliga och be om ursäkt till familjen för att de utnyttjade Mattias död för att dra politiska poäng. Vidrigt jävla beteende från dessa low life människor.

Vad är "svenska namn" enligt dig? GM kan lika gärna ha varit syrianer med namn som Elias eller Noel.
Citera
2026-09-01, 16:37
Medlem
Krasigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Användaren som skickade ett PM till mig tidigare om GM skrev att det var två svenska anabola-torskar.

Så jag tror på uppgifterna om att alla inblandade är svenskar nu.

Att GM ska ha tafsat på dottern verkar det inte finnas några bevis för i nuläget.

Folk borde sluta tro på vad trollkonton skriver på flashback och sociala medier
Om vi nu utgår ifrån 2 Svenska killar, så ska det potentiellt röra sig om en S och T från Trollhättan, båda två i 20-års åldern.
Citera
2026-09-01, 16:37
Medlem
En av MGM är *eo Ahl*rand född 2006 trollhättans kommun.
Citera
2026-09-01, 16:38
Medlem
Krasigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlleAk
Om nu den källan inom polisen i Värmland talar sanning så är det många Sverigedemokratiska politiker så ska stå i det offentliga och be om ursäkt till familjen för att de utnyttjade Mattias död för att dra politiska poäng. Vidrigt jävla beteende från dessa low life människor.
Detta är tyvärr varför de alltid kommer vara ett parti för låg IQ förlorare. Respektlösa och ointelligenta.

Charlie Weimers inlägg:
https://x.com/weimers/status/2094422184101908524

Citat:
Fruktansvärda nyheter hemifrån Värmland.

En 50-årig man stod i samma Burger King-kö som så många av oss har gjort efter en lång lördagskväll i Karlstad. Enligt uppgift ska han ha agerat när hans dotter blev antastad av två 20-åringar. Då misshandlades han till döds.

Vi måste vara beredda att ta till så hårda tag som krävs för att stoppa den här typen av dödligt våld. Straffen måste vara tillräckligt hårda för att verkligen avskräcka. Är förövarna dessutom utländska medborgare gäller en sak: ut.
Citera
2026-09-01, 16:41
Avstängd
Jon10s avatar
Ofta polisen går ut med signalment som ”GM hade svenska namn” lika mycket som de hade gått ut med ”GM hade utländska eller MENA-namn”.

Säkert någon MENA-parasit som sprider desinformation.
Citera
2026-09-01, 16:41
Medlem
Krasigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlstaden
Detta hänger ihop med det som en X-användare skrev om att initialerna skulle vara S och T. *eo finns på Hitta.se
Citera
2026-09-01, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlstaden
https://www.facebook.com/teo.ahlstrand.7
alltså?
Citera
Medlem
Krasigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jon10
Ofta polisen går ut med signalment som ”GM hade svenska namn” lika mycket som de hade gått ut med ”GM hade utländska eller MENA-namn”.

Det kanske är dags att ge upp nu och gå vidare till en annan tråd? Ni har uppenbarligen haft fel i detta fallet.
Citera
Medlem
Är det White thrash folk?
Citera
2026-09-01, 16:44
Medlem
Limma skinkbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jon10

Vi får väl se. Just nu känns som att det är några helt andra som sprider desinformation. Medvetet eller omedvetet.
Citera
2026-09-01, 16:44
Avstängd
Jon10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krasigt
Det kanske är dags att ge upp nu och gå vidare till en annan tråd? Ni har uppenbarligen haft fel i detta fallet.

Oavsett så bör GM avrättas.
Jag må haft fel om etniciteten men jag står fast vid min ståndpunkt.

Det är en skymf emot Mathias att låta dessa avarter till GM andas.
Citera
2026-09-01, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krasigt
Detta hänger ihop med det som en X-användare skrev om att initialerna skulle vara S och T. *eo finns på Hitta.se
Jag vet vem han är, men har noll koll på hur saker skett. Inte direkt den killen som skulle stampa nån i skallen om jag säger så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in