Citat:
Ursprungligen postat av
Undermedvetenh3t
Det är inte okej att gå igenom sin partners telefon utan tillåtelse, tycker inte man ska kolla varandras meddelanden oavsett. Det handlar om tillit. Det låter som att hon är osäker och svartsjuk. Har ni pratat igenom det här ordentligt?
Jo jag tycker väl att vi har det, hon har koll på vilka som jag träffar på och vart eller i vilka sammanhang.
Jag är ganska "tråkig" av mig och är aldrig ute och festar eller befinner mig i liknande miljöer som jag kan förstå skulle kunna väcka såna känslor.
Men jag har en kvinnlig kollega som är i våran ålder som tydligen är som ett rött skynke för henne. Tror du att allt kan handla om det i slutändan?
Jag har frågat men får egentligen inga svar. Har dessutom inte särskilt mycket kontakt med sagda kollega så.
Men vi måste väl kunna jobba med folk av det motsatta könet?
Jag känner att jag blir bara mer tveksam till att hon ska ha tillgång till mina konton, känner mig inte förtjänt av ett så lågt förtroende.
Hon är mer ute på krogen än vad jag är och jag har inga som helst problem med det.
Borde jag bara ha olåst telefon och fri tillgång för henne?
Det känns inte helt sunt, men är det de hon behöver så får det väl vara så.
Men då känner jag att jag behöver informera vänner att våra konversationer är mellan oss alla tre i så fall..