Citat:
Ursprungligen postat av
Storanglaren
Bokar alltid första klass på flyg när det finns eller Business om inte första klass finns.
Det var härligt nyligen när jag var i London på Madame Tussauds när jag köpte VIP-bilejtter och kunde runda hela kön och få en egen ingång. .
Skillnaden mellan att ha råd att köpa businessbiljetter och "vip" ingång på Madame Tussauds är ganska extrem.
Business till Japan vs Economy brukar vara ca 70K. vs några extra hundralappar för en dyrare Madame Tussauds-biljett.
Jag jobbar med miljardärer dagligen och de skulle bara skaka på huvudet över ditt påstående.
Sedan nämner du första klassbiljetter. Har du någon föraning om vad de kostar?
Och därtill "lounge till alla konserter" lmfao. Eller vad vet jag, du kanske lever i Texas och behöver spendera men inte skryter du om VIP till Madame Tussauds då.
Men ja, detta är ju Flashback, mother of Day-Dreaming troll trådar.
nej nu låter man väl för negativ här, eller så är du på riktigt "nyrik" och har noll koll på hur man bör spendera pengar sunt.
On-Top.
Jag flyger själv business oftast, men det är pga gratis biljetter och smart använande av kreditkort, skulle aldrig betala de sjuka summorna business kostar även om jag har råd, men ja, det är ju definitions fråga med. Om jag inte hade köpt en Gaggenau-ugn till mitt kök hade jag ju kunnat unnat mig en businessresa istället, men jag trivs mera med att njuta av ugnen varje morgon.