Citat:
Ursprungligen postat av
Monerokungen
Jag kommer lägga mycket av pengarna till mina barn när dom är äldre. Så dom slipper slava för överlevnads pengar.
Om de inte behöver jobba för att få vad de vill ha kommer de att bli otrevliga, olyckliga bratts...
Min plan är att bara kratta så mycket att de får jobb i familjeföretaget OM de visar tillräckligt bra attityd. Och får en egen sektion att bestämma över OM de vill bli chef. Så de behöver inte slösa tid på att få högre EXAMEN. Passande KUNSKAP kan man få mycket snabbare. Sedan får de pengar efter vad de åstadkommer. (Planer finns redan för ytterligare förädlingssteg/fler produkter så alla kan få egen del.)
Citat:
Ursprungligen postat av
G3d9H-D.z-0d
Nej, du tänker på tiosiffrigt, inte tio siffror.
Det är ju samma sak utom om du sätter nollor först
Citat:
Ursprungligen postat av
Pa.Forever
Själv dricker jag whiskey och njuter.
Varför skriver du i denna tråd? Gör du något speciellt med dina miljoner? Jag kan lista en hel del. Men just nu är det väldigt dyr whiskey som gäller.
Det är ett tecken på att du har TRÅKIGT eftersom du super
Citat:
Ursprungligen postat av
JockjrEwing
Låter efterblivet och tråkigt, varför skulle jag inte sitta ute i båten och dra lite gös i stället, sippandes på en kall öl? För att sedan stiga av på någon närbelägen ö och sätta upp tältet samt göra en eld och koka lite kaffe över samma eld.
Krypa in i tälter runt 01 och vakna runt 08 och bara sitta och lyssna på tystnaden, låter rätt bra för att vara tex en tisdag morgon. Frihet
Håller med. Utom att jag föredrar mitt hus långt från grannar i fin natur, så jag behöver bara öppna dörren...
Fyra sjöar inom gångavstånd.