2026-08-15, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Ja, Japans IQ-nivå är runt 106. Det är därför deras samhälle är otroligt högteknologiskt och väl fungerande. Har du suttit på tunnelbanan i Tokyo nångång? Helt knäpptyst, alla visar respekt för varandra. I Afrika finns inte ens tunnelbanor men de afrikaner som åker i den svenska tunnelbanan för ett jävla oväsen hela tiden.

Och ändå kör japaner sitt land i botten de senaste 30-40åren. 235% statsskuld av BNP.

Nu har jag aldrig varit med om att någon har mätt IQ genom mäta ljudnivån i tunnelbanan. Den var ny.

Lagos har ett mass-transit system men går ovan mark. Då Lagos ligger i ett delta. Kairo och Alger har tunnelbanor.
Citera
2026-08-15, 10:29
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiamGnome
Och ändå kör japaner sitt land i botten de senaste 30-40åren. 235% statsskuld av BNP.

Nu har jag aldrig varit med om att någon har mätt IQ genom mäta ljudnivån i tunnelbanan. Den var ny.

Lagos har ett mass-transit system men går ovan mark. Då Lagos ligger i ett delta. Kairo och Alger har tunnelbanor.
Har man lågt IQ så visar man inte hänsyn för andra, man lever i nuet i sin egen bubbla. Därför brukar afrikaner skrika och föra ett jävla oväsen på allmän plats, till exempel i tunnelbanan. I Japan är det dock helt annorlunda.

Men visst, om du hellre flyttar till Afrika så flyttar jag till Japan. Vi får se vem som trivs bäst.
Citera
2026-08-15, 10:36
Medlem
Bluebeast72s avatar
Tvärtom,ett arbetsamt hederligt folk som alltid gör sitt yttersta i arbetslivet.
Citera
2026-08-15, 10:37
Medlem
Citat:
Har man lågt IQ så visar man inte hänsyn för andra, man lever i nuet i sin egen bubbla. Därför brukar afrikaner skrika och föra ett jävla oväsen på allmän plats, till exempel i tunnelbanan. I Japan är det dock helt annorlunda.

Men visst, om du hellre flyttar till Afrika så flyttar jag till Japan. Vi får se vem som trivs bäst.

Jag bor gärna kvar i Sverige. Jag skulle dock vilja besöka Japan innan det går under. Det blir bara billigare och billigare. Det finns ställen jag vill se Afrika också. Ex Timbuktu, Karthago och Madagaskar.
Citera
2026-08-15, 10:43
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Jag bor gärna kvar i Sverige. Jag skulle dock vilja besöka Japan innan det går under. Det blir bara billigare och billigare. Det finns ställen jag vill se Afrika också. Ex Timbuktu, Karthago och Madagaskar.
Japan kan jag varmt rekommendera. Ett land med det mest välfungerande samhället du kan hitta, och noll kriminalitet. Glömmer du din plånbok på ett café behöver du inte oroa dig, du får tillbaka den. Och inte en afrikan så långt ögat kan skåda.
Citera
2026-08-15, 10:45
Medlem
Schicklgrubblares avatar
Ja det är väl klart att de är lata.
Borde vara allmän kunskap vid det här laget.
Varför tror ni typ 75% av alla somalier är arbetslösa?
De hatar att jobba och är här för att leva på arbetsamma vita. Såklart.
Citera
2026-08-15, 10:53
Medlem
Citat:
Jag tror faktiskt att dessa inlägg sårar etniska, vita svenskar mer än vad de sårar afrikaner. Många afrikaner skulle hålla med det som framgår i denna tråd.

Om du tror det så måste du vara dum i huvudet på riktigt.
Citera
2026-08-15, 10:57
Medlem
Skogsarbete afrikaner

Min granne har just nu tre afrikaner som rensar skogen. Det är omöjligt att få tag i Svenskar som orkar.

Citat:
Japan kan jag varmt rekommendera. Ett land med det mest välfungerande samhället du kan hitta, och noll kriminalitet. Glömmer du din plånbok på ett café behöver du inte oroa dig, du får tillbaka den. Och inte en afrikan så långt ögat kan skåda.

Det där med noll kriminalitet är en illusion. Runt 50 procent (Underrapporterat) av Tokyos kvinnor har utsatts för sexbrott i din kära tunnelbana i Tokyo. 76 procent av offren var offer för det i skolåldern. De verkar vara perversa i Japan. Man kan ju undra varför du gillar japanska tunnelbanor. Sen har vi en extrem underrapportering av våld inom familjen. Sen har vi ju byggbranschen som är skämt i Japan. Ex Kobe, Fukushima och Aneha-skandalen 2005. Japan är en fasadkultur. Allt ser bra ut på ytan. Slutligen underrapporteringen angående mord i japan på grund av få obduktioner, utvidgade självmord och överrapporterade olyckor i stället för mord.
Senast redigerad av SiamGnome 2026-08-15 kl. 10:59. Anledning: glömde
Citera
2026-08-15, 11:00
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snorren-Kukegaard
Om du tror det så måste du vara dum i huvudet på riktigt.
Jag är extremt intelligent, så nej, det är jag inte. Till skillnad från dig pratar jag med afrikaner och tar det de säger på allvar. De skäms inte över att vara lata eller obrydda om saker och ting, tvärtom. Påpekar man att deras hemländer är helt icke-fungerande håller de med.
Citera
2026-08-15, 11:01
Medlem
Citat:
Min granne har just nu tre afrikaner som rensar skogen. Det är omöjligt att få tag i Svenskar som orkar.

Det där med noll kriminalitet är en illusion. Runt 50 procent (Underrapporterat) av Tokyos kvinnor har utsatts för sexbrott i din kära tunnelbana i Tokyo. 76 procent av offren var offer för det i skolåldern. De verkar vara perversa i Japan. Man kan ju undra varför du gillar japanska tunnelbanor. Sen har vi en extrem underrapportering av våld inom familjen. Sen har vi ju byggbranschen som är skämt i Japan. Ex Kobe, Fukushima och Aneha-skandalen 2005. Japan är en fasadkultur. Allt ser bra ut på ytan. Slutligen underrapporteringen angående mord i japan på grund av få obduktioner, utvidgade självmord och överrapporterade olyckor i stället för mord.
De är sjukt perversa i Japan. Inte minst i tunnelbanan, där man kan köpa använda trosor i samma sorts apparater som vi kan köpa kexchoklad.

Och som du skriver, många många sexövergrepp på kvinnor och skolflickor.
Citera
2026-08-15, 11:02
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:

Jaja, men deras samhälle är välfungerande och man slipper bli utsatt för brott iaf. Till skillnad från Afrika.
Citera
2026-08-15, 11:03
Medlem
Comitiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schicklgrubblare
Ja det är väl klart att de är lata.
Borde vara allmän kunskap vid det här laget.
Varför tror ni typ 75% av alla somalier är arbetslösa?
De hatar att jobba och är här för att leva på arbetsamma vita. Såklart.

Jag tycker att negrer som tävlar i 100 meterslopp inte verkar lata. De brukar ju f.ö. vinna. Om det finns lata negrer så är det nog inte genetiskt utan kulturellt. De nyimporterde negrerna till Sverige är väl vana vid att ta det lite lugnt där nere i hettan i Afrika. Lite som spanjorer som latar sig under siestan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in