Citat:
Ursprungligen postat av
MrSwagger
Har väldigt mycket att gå på.
Citat:
Ursprungligen postat av
MrSwagger
Ja jag har förstått det nu att det inte handlar om samma kvinna.
Kvinnan jag syftade på har Definitivt blivit tafsad på.
Men, det var helt enkelt inte samma person som i ts. Denna person har tydligen gett sig på en helt annan person.
Jag tycker du ska logga ut för gott och ta en kall pilsner istället för att sitta och lura och ljuga för en massa människor på Flashback och då de flesta medlemmar här är vuxna, så har majoriteten för länge sedan insett att du bara överdriver, ljuger och hittar på en massa trams och ren dynga...
Detta är faktiskt en riktigt obehaglig händelse som antagligen kommer att påverka anhöriga och kollegor under lång tid och att du sitter här med en stöddig attityd och påstår en massa strunt är onekligen riktigt uselt och respektlöst.
Tråden handlar om en händelse på Medicinkliniken och inte på Piva, så dina försök att förvränga vad du tidigare har uttalat om olika mediciner, Instagram-tjej och ett gränslöst tafsande på sjukhuset fungerar inte.
Ps... Du borde ägna den närmaste framtiden åt en ordentlig Svenska-kurs eftersom du inte behärskar språket i skrift och jag tycker du skall återgå till tråden om att donera spermier där du verkligen visar vem du är...