2026-08-16, 15:29
Avstängd
Sinnessjukt hur människor behandlar människor..
Citera
2026-08-16, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hboy
Det måste finnas många här som vet mer kring Nekrofilen Nord aka ”Necro”. Familj, barn, vänner och fritidsintressen mm. Häng ut aset så han aldrig kan visa sig igen. Det är det minsta vi kan göra för att hedra offret och dess anhöriga!
Jag bor själv i Jönköping, och det jag hör är att GM har väldigt svårt att hålla tassarna borta från kvinnor när alkoholen kommer in i bilden.
Citera
2026-08-16, 17:15
Medlem
Intressant att han har svårt med spriten och eventuellt ett sexmissbuk kombinerat med en minst sagt avvikande sexuell läggning.

Hur mår hans stackars barn och fru? Med tanke på att de har gemensamma barn krävs det betänketid på 6 månader för äktenskapsskillnad. Det kan inte vara lätt för frun att tvingas vara gift med en nekrofil.
Citera
2026-08-16, 17:28
Medlem
kaktjuvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Han har kanske flera parafilier.
Att ge sig på någon som ligger för döden är mycket avvikande.

Dog BO? Stackarn vad tragiskt.
Får se om utredningen visar att han bidrog till hennes död.
Citera
2026-08-16, 18:08
Medlem
Citat:
Jag har fått till mig via pm att ”Nekro Nord” redan under utbildningen på högskolan i Jönköping ansågs vara udda av kurskamrater. Han valde då en kurs i idrott och hälsa som var riktad till lärarstudenter. Oklart om det fanns ett genuint intresse eller om det triggade hans minst sagt avvikande sexuella läggning och psykiska störningar. Att han sökte sig till barn och ungdomar som tränare tyder på en pedofil läggning i detta fall anser jag.

"Nekro Nord"?

Det måste definitivt vara en svenne i alla fall!
Citera
2026-08-16, 18:51
Medlem
Citat:
Jag har fått till mig via pm att ”Nekro Nord” redan under utbildningen på högskolan i Jönköping ansågs vara udda av kurskamrater. Han valde då en kurs i idrott och hälsa som var riktad till lärarstudenter. Oklart om det fanns ett genuint intresse eller om det triggade hans minst sagt avvikande sexuella läggning och psykiska störningar. Att han sökte sig till barn och ungdomar som tränare tyder på en pedofil läggning i detta fall anser jag.

Pedofil för att man tränar barn & unga?
Alltså varenda tränare?
Citera
2026-08-16, 19:09
Medlem
John.Walkers avatar
Citat:
Spekulerar fritt utan någon som helst fakta. Men jag har funderat på om det finns några sjukdomar som kan ha orsakat allvarliga personlighetsstörningar. Jag tänker inte på enbart psykiska sjukdomar utan mer om det kan orsakas av en hjärntumör eller kraftigt våld mot huvudet mm.

Någon i tråden borde kunna uttala sig om Nekro Nord alltid varit en eljest kuf eller smält in i tillvaron socialt.

När det är en viting då är det psykosocial forskning och individens välmående och psykiska hälsa som det ska pratas om.

När det är en icke vit då är det deras kultur och religion som fått dom att göra det.

Patetiskt
Citera
2026-08-16, 19:11
Medlem
Citat:
Självklart var det inte första gången Necro Nord förgrep sig sexuellt på något försvarslöst offer. Det var första gången han blev tagen på bar gärning. Det finns garanterat fler offer.

Ren spekulation.
Citera
2026-08-16, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hirmas142
Ren spekulation.

Kanske men jag är säker på att detta inte var första gången.
Citera
2026-08-16, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
Sjukhus har ett internt lager med mediciner och när patienter lämnar sjukhuset då brukar de få med sig ett antal smärtstillande tabletter + recept.

Men om patienten är sängliggande då brukar man i förväg kontakta kommunens hemtjänst och USK så att de kan ta hand om patienten hemma och där ingår även uthämtning av mediciner från apotek.
På vilket sätt har det att göra med det jag skrev och det jag svarade på?
Citera
2026-08-16, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av badasskickers
Kanske men jag är säker på att detta inte var första gången.

Det kan du inte vara men okej, du får känna så
Citera
2026-08-16, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av John.Walker
När det är en viting då är det psykosocial forskning och individens välmående och psykiska hälsa som det ska pratas om.

När det är en icke vit då är det deras kultur och religion som fått dom att göra det.

Patetiskt

Tycker du verkligen det? Källa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in