Citat:
Ursprungligen postat av
Kammadaj
Han skriver en dag så rann det över lite grann, vilket i min uppfattning kan väl handla om en mängd motsvarande på sin höjd en hink vatten, så det är absolut inte så som många verkar tro att han övat crawl l vardagsrummet.
Så här skrev ts en bit in på tråden:
Vattnet åkte över tröskeln och ut i hallen, där det sedan gick igenom golvet genom springorna vid golvlisterna. Det rann sedan ner genom bjälklagret och förstörde grannens tak samt även väggar. När jag blev varse om vad som hade hänt så var det cirka 10 cm högt vatten i badrummet. Jag duschade på kvällen och fick först reda på vad som hade hänt på morgonen efter.
TS skrev dessutom att det var en tidig 1900tals kåk. Så nej ingen crawl men ett nattligt fotbad gick att genomföra utanför badrummet om inte vattnet runnit igenom utanför badrummet. Men nåt verkar ändå skumt. Skulle vattnet vara avstängt och du har 10cm nivå i badrummet så bör väl vattnet inte varit helt avstängt under natten. Eller, vem vadar ut från badrummet efter dusch i 10 cm vattennivå och..tjaa det är en härlig dag..tror jag sätter ut lite små badankor. Eller, gäsp på morgonen..ojdå, var det därför jag tyckte det var lite blött om tårna i natt.