Citat:
Ursprungligen postat av
Gaul
Jag tror inte du förstår. Jag misstänker att du inte är kapabel att förstå, men jag ger det ett försök ändå. Det var stopp i golvbrunnen så vattnet hade ingenstans att ta vägen. Vattnet rinner mot golvbrunnen, men det var stopp i den. Det kom tillslut till tröskeln av badrummet där det enligt byggregler ska finnas en kant som fördröjer att vattnet fortsätter. Vattnet åkte över tröskeln och ut i hallen, där det sedan gick igenom golvet genom springorna vid golvlisterna. Det rann sedan ner genom bjälklagret och förstörde grannens tak samt även väggar. När jag blev varse om vad som hade hänt så var det cirka 10 cm högt vatten i badrummet. Jag duschade på kvällen och fick först reda på vad som hade hänt på morgonen efter.
Så du bor i ett träd stomme hus ?
Hur efterbliven kan man vara om man inte märker att vattnet INTE rinner ner i brunnen ? Du MÅSTE. Ju känna att du står och badar med fötterna?
Har du noll instinkter ? Hur fan lyckas du leva ?
" Jag duschade på kvällen och fick reda på vad som hade hänt på morgonen "
Du skrev tidigare att du satt och torka upp allt vatten i hallen och UTANFÖR ytterdörren, du kunde inte med dina 2 hjärnceller lista ut vad som hade hänt då innan grannen behövde förklara det för dig ?
Kanske är dags att flytta hem igen ?
Inge elakt ärligt fråga, du har inga diagnoser ?