Citat:
Ursprungligen postat av
AndersPersson99
Du verkar då inte checkat alla ick-boxar som jag talar om, vilka är:
Kvinna 35+, utan barn, satsar på karriär (dvs inte enbart har en utbildning och jobb), feminist och tjatar om jämställdhet, vill inte gå ned i arbetstid.
Du klarade dig!
Sen tror jag kärlek förändras med åldern. Jag tror det kan finnas både kärlek, närhet och uppmärksamhet vid 50, men man står liksom inte vid konsum och hånglar och ingen i den åldern är lika attraktiv som unga människor är. För kvinnor är peak 16 - 20 år, med en eventuell bonus på stadiga 10 år därefter med rätt kost, motion och cpr. För män är det 18 - 70 år.
Att konstatera att fasta bröst är snyggare än hängiga eller att sexpack är snyggare än kagge är ju bara att beskriva verkligheten istället för att ljuga.
Sen har vi redan konstaterat att du ljuger om definitionen på hebefil. Män som attraheras mest av kvinnor 16 - 20 år är normala, män som attraheras mest av kvinnor 55 har en fetisch.
Jag vet ingen kvinna som är sådan du beskriver.
Jag och min partner är närmre 50. Väldigt kära och rejält attraherade av varandra. Jag får flera gånger per dag motstå impulser av att smeka min partners sexiga kropp. Och vi brukar ta varandra på låren när vi åker bil. Pussas och kramas hemma, när vi hamnar kortvarigt på tu man hand med varandra. Lite diskret sådär. Visst. Det är ju inte som när vi var över 30 och nyss hade träffats, då var vi fan som kaniner! Tog jämt på varandra osv. Våldsamt attraherade av varandra! Men laddningen finns ständigt närvarande även nu. Flirtandet, blickarna.
Se Hotell Romantik. Där 60+ och 70+ människor vill finna en partner. Nog fan attraheras de av varandra! Tydligt.
Finns gott om mellanting vet du! Den av mig och min partner som är kvinna har varken fasta bröst som står rakt ut, eller hängbröst. Utan välformade fylliga C-kupor, som putar ut även utan bh, men med litet veck under där brösten möter huden på torso. Som det blir om en kvinna har lite större byst
oavsett hennes ålder. De var i B-kupa innan graviditeter, men blev C sedan och har stannat där. Och den av oss som är man, har antydan till magrutor, det har även den av oss som är kvinna, då vi båda gillar att träna.
Nej. Kvinnor pekar mellan 20-30. Det gör även män. Om vi talar om utseende, styrka, fertilitet.
Men talar vi om attraktion, så peakar min partner varje år, oavsett min partners ålder. Finns ingen annan som gör mig så jävla tänd! Bara tanken får mig att vilja väcka min partner nu för en omgång...
Om ens partner är attraktiv och 55 år och man själv är 45-65 år. Så är det
inte konstigt att tända hårt på sin partner! Men random 55-åring går man väl inte runt och suktar efter? Vare sig det är en man eller kvinna.
En 16-19 åring är inte färdigutvecklad i sina repruduktiva organ och är omogen mentalt. Så något fel är det på en gubbe som helst vill ha en outvecklad tonåring. Och vill han ha en 16-19 åring, så vill han i regel även ha 12-15 åringar. Dvs: hebefil. Men så långt tänkte du inte.