2026-08-11, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negerhanen
Ja, typ så.

Hur sjuk är du? Du menar på allvar att de barnen och nån bortskämd diva som tjänar hundratals miljoner har jämförbara strider? Jag spyr.

Barn väljer inte sin familj eller förutsättningarna dom föds in till. Därför kan det vara minst lika traumatiskt för en 10 åring att behöva utså ”beauty pageants” som för 10 åringen som precis mist ännu en vän till kriget. Det är helt olika värdar men kan lämna lika djupa ärr.
Pengar betyder ingenting när du som barn inte har trygghet att få växa upp och utvecklas till att bli din egna individ när någon av falsk välvilja styr över dig.
Citera
2026-08-11, 21:02
Medlem
Citat:
Men han förstår nog det utan att du berättar det för honom, om han inte har lika grav tism som du det vill säga. Om din partner inte är en man förstår jag inte ens varför du tar upp det helt ärligt.

För att män inte glider räkmacka på sitt utseende. De flesta män får knappt någon positiv uppmärksamhet överhuvudtaget, innan de gör karriär möjligtvis.

Det är inte samma sak. När jag var 13-14 år tände jag på snygga 35 åriga porrskådisar. Självklart var de "för gamla" för att umgås med.

Hur menar du att det skulle märkas? Det kan det liksom omöjligt göra. Jag vet ju att det omöjligt kan märkas, då jag ju lever mitt liv och därmed vet vad som sker i mitt liv. Finns inget av mina åsikter i denna fråga som kan "märkas".

Jodå! Det finns snygga män som glider på räkmacka på sitt utseende! Som har flyt med damer, både romantiskt och sexuellt. Och även ekonomiskt!

Och långt ifrån alla kvinnor kan "glida på räkmacka" för sitt utseende! Flertalet kvinnor ser mediokra ut. Oavsett ålder. Det är ju faktiskt det vanligaste: att folk ser mediokra ut. Men har de charm, så blir de vackrare/stiger i graderna. Gäller både män och kvinnor.
Citera
2026-08-11, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Precis! Men det är lite smågulligt att min partner gör det diskret! Sedan vet jag ju min partners smak vid det här laget... Så ser vi en snygg person i min partners smak, som är i ungefärlig ålder av 30-60, så kikar jag diskret på min partner, som diskret tittar på den snygga personen. Hehe! Inget vi någonsin pratar om. Varför skulle vi? Jag låter det vara min partners lilla hemlighet... Och har min hemlighet i att jag vet min partners hemlighet!

Själv är jag nog inte lika diskret när jag ser någon som är snygg... Tyvärr. Men min partner vet att jag tycker om att vila ögonen på vackra ting, människor osv. Och blir tack och lov inte svartsjuk över det! Min partner vet ju att jag anser att min partner är den mest attraktiva personen!

Allt som glimmar drar ögonen till sig. Iaf en kort sekund. Ibland tittar jag lite för länge på folk av andra anledningar än att dom skulle vara snygga haha
Man kan aldrig veta. Detaljer, udda ansiktsdrag osv.
Citera
2026-08-11, 21:07
Medlem
Citat:
Det är inte normalt om man är 22 heller.

Men du förstår som vanligt inte innebörden.

Jodå. En 22-åring som inte är så mogen, kan absolut bli attraherad av en 15-åring.
Men en 32-åring har i regel mognat till sig alldeles för mycket för att kunna känna attraktion för en 15-åring, när 15-åringen öppnar munnen och pratar.
Citera
2026-08-11, 21:07
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hidden-nick
Barn väljer inte sin familj eller förutsättningarna dom föds in till. Därför kan det vara minst lika traumatiskt för en 10 åring att behöva utså ”beauty pageants” som för 10 åringen som precis mist ännu en vän till kriget. Det är helt olika värdar men kan lämna lika djupa ärr.
Pengar betyder ingenting när du som barn inte har trygghet att få växa upp och utvecklas till att bli din egna individ när någon av falsk välvilja styr över dig.
Haha nej, det inte lika traumatiskt din sjuka jävel. Har du mist all form av heder till förmån för ditt simpande?
Seriöst, sök hjälp.

Citat:
Hur menar du att det skulle märkas? Det kan det liksom omöjligt göra. Jag vet ju att det omöjligt kan märkas, då jag ju lever mitt liv och därmed vet vad som sker i mitt liv. Finns inget av mina åsikter i denna fråga som kan "märkas".

Jodå! Det finns snygga män som glider på räkmacka på sitt utseende! Som har flyt med damer, både romantiskt och sexuellt. Och även ekonomiskt!

Och långt ifrån alla kvinnor kan "glida på räkmacka" för sitt utseende! Flertalet kvinnor ser mediokra ut. Oavsett ålder. Det är ju faktiskt det vanligaste: att folk ser mediokra ut. Men har de charm, så blir de vackrare/stiger i graderna. Gäller både män och kvinnor.
Normala människor förstår vad som är socialt accepterat och inte. Att titta på unga tjejer som medelålders man är typiskt sett fel.

De flesta sa jag.

Nope, är de fula så får de inte lika mycket uppmärksamhet. Så är det tyvärr.
Citera
2026-08-11, 21:08
Medlem
Negerhanens avatar
Citat:
Jodå. En 22-åring som inte är så mogen, kan absolut bli attraherad av en 15-åring.
Men en 32-åring har i regel mognat till sig alldeles för mycket för att kunna känna attraktion för en 15-åring, när 15-åringen öppnar munnen och pratar.
Sexuellt ja, men man vill inte ligga eller prata med en 15-åring om man är en normal man över 18 år.

Den sexuella attraktionen hos män är främst visuell. Det borde du veta.
Citera
2026-08-11, 21:10
Medlem
Citat:
Allt som glimmar drar ögonen till sig. Iaf en kort sekund. Ibland tittar jag lite för länge på folk av andra anledningar än att dom skulle vara snygga haha
Man kan aldrig veta. Detaljer, udda ansiktsdrag osv.

Yes! Så är det! Och så måst det få vara, även när man är i ett förhållande! Det är ögongodis, inget annat.
Ah, känner igen det där! Man ser en person som har ett speciellt utseende som är intressant, inte nödvändigtvis attraktivt, men intressant. Då tittar man ju också! Tyvärr så har jag svårt att låta bli att titta på snyggt välformade bröst och rumpor på kvinnor. Där för man ju bara snabbt titta till och sedan ta bort blicken lika snabbt. Inte stirra som ett fån.
Citera
2026-08-11, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trewq
Hade jag varit van med att kvinnor fjäskat och svansat efter mig hela livet, och mitt i allt upphör det, eller fasas ut, skulle jag också få psykbryt, skulle inte du?

Kan inte relatera. Jag klär ner mig varje dag för att smälta in. Hade jag haft en partner hade jag antagligen varit mer bekväm i dom kläder jag hellre hade valt. Kanske inte dagligen men oftare tragiskt nog.
Många kvinnor tycker nog att det är rätt skönt att slippa bli objektifierade med tiden.
Citera
2026-08-11, 21:14
Medlem
Citat:
Normala människor förstår vad som är socialt accepterat och inte. Att titta på unga tjejer som medelålders man är typiskt sett fel.

De flesta sa jag.

Nope, är de fula så får de inte lika mycket uppmärksamhet. Så är det tyvärr.

Ja, eftersom tonårstjejerna mår dåligt av det och känner sig illa till mods/sexuellt trakasserade av det. Det vet normalt funtade människor.

Medioker är inte synonymt med att vara ful! Man är alltså varken snygg eller ful! Ser alldaglig ut. Har man sovit dåligt och är blek och glåmig ser man ut mer åt det fula hållet. Är man charmig och på gott humör, så ser man ut mer åt det snygga hållet. man blir som en kameleont där dagsformen gör om man är det ungdomarna kallar "en 4, 5, 6 eller stark 7:a".
Citera
2026-08-11, 21:14
Medlem
trewqs avatar
Citat:
Kan inte relatera. Jag klär ner mig varje dag för att smälta in. Hade jag haft en partner hade jag antagligen varit mer bekväm i dom kläder jag hellre hade valt. Kanske inte dagligen men oftare tragiskt nog.
Många kvinnor tycker nog att det är rätt skönt att slippa bli objektifierade med tiden.
Vem fan menar du då skulle slängt sand i fittan på en Karen, när hon bara behandlas som en medmänniska och inte adelsdam?
Citera
2026-08-11, 21:16
Medlem
Citat:
Nej, det är inte normalt om man är typ över 32+ att gå runt och vilja ligga med 15-åringar! Faktiskt inte! När 15-åringen öppnar munnen och börjar prata, så är det väldigt uppenbart att hon är ett barn.

Det normala för en heterosexuell man är att tända på vuxna kvinnor på cirka 20+ och uppåt, som är snygga och sexiga.

Jo det är fullt normalt. Att vara grannylover som din man däremot, det är inte normalt.

Du får sänka med ca 5 år så hamnar du rätt. Från 20+ till 15+. Och sen stanna vid ca 35-40. Det är som sagt inte normalt att tända på kvinnor som är äldre än så.
Citera
2026-08-11, 21:16
Medlem
Citat:
Sexuellt ja, men man vill inte ligga eller prata med en 15-åring om man är en normal man över 18 år.

Den sexuella attraktionen hos män är främst visuell. Det borde du veta.

Hebefiler vill. Finns två skribenter i denna tråd som med stor sannolikhet inte hade tackat nej till ligg med 15-åringar. Men fint att höra att du inte är hebifil! Där steg du lite i graderna!

Ja, så är det. Men det syns i regel på 15-åringar att de är tonåringar och ens hjärna vet ju hur omogna tonåringar är när de öppnar munnen och pratar, så de kan vara visuellt avtändande redan vid första anblicken!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in