2026-08-07, 13:41
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrtupp
Inga svenskar har någonsin uppträtt i shorts, kilt eller höftskynke föränn nu!
Vi är uppväxta med kyla men också sommarvärme.

Varför kan du aldrig någonsin skriva ett smart eller ens någorlunda rimligt inlägg?

Kan du inte skriva något smart själv då. Nix det gick visst inte det

Om man är van med kylan kommer ju inte 17 plus kännas som kallt direkt.
Citera
2026-08-07, 13:43
Medlem
Varför har blånegrer på sig dunjackor när det är 25° ute?
Citera
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Favoritgame
Sluta sexualisera den vita manliga kroppen. Vita män är inga objekt som andra ska sexualisera och försöka trycka ned.

Påminner om när GWs dotter satt och beklagade sig över män som gick runt i tighta cykelbyxor. Bara vita män poängterade hon givetvis. Sedan satt hon själv för i TV-soffan med leggings. Fastän hon då var lite rund som farsan..
Citera
Medlem
Stark-Senaps avatar
Att man inte vill exponeras av äckliga håriga mansben är självklart. Men sedan undrar man varför någon vuxen överhuvudtaget vill bära shorts utanför stranden. Varför vill man klä ut sig till ett barn?? Såvida man inte heter Angus Young och har som image att klä ut sig till ett skolbarn.

Samma fråga kan ställas till alla som bär någon form av hängselbyxor, som inte är en del av en yrkesuniform? Varför i hela helvete vill man klä ut sig till Tjorven??

Ja ja. Folk får så klart gå klädda hur de vill. Men de borde vara lite mer medvetna om hur de uppfattas av sin omvärd.
Citera
2026-08-07, 13:44
Medlem
rapiers avatar
Nu är väl shorts mer klädsamt än Adidas byxor som våra adidasriddare stryker omkring med.
Två modemissar som kan förekomma är alltför korta shorts som slutar mitt på låret eller som tidigare nämnts piratbyxor. Piratbyxor är fult på alla oavsett kön.
Citera
2026-08-07, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smetenigatan
Jag befinner mig i skrivande stund i Malmö inför Malmöfestivalen. Det är 17 grader, kallt, blåsigt och mulet. Ändå ser en vita män (ja, det är främst vita män) som ändå går i shorts. Det är ju uppenbarligen inte pga värme eftersom det inte är varmt. Så då återstår frågan, vad det är för fel på dem? Varför gör de det? För mig är det uppenbart, de vill att vi kvinnor ska se deras äckliga bara ben. Men det vill vi inte. Varför kan inte vita män ha hyfs och ta på sig långbyxor när det är kallt?
Men snälla efter september så måste vi alla ha långbyxor på oss
Citera
2026-08-07, 13:54
Medlem
1335991s avatar
Citat:
Jag befinner mig i skrivande stund i Malmö inför Malmöfestivalen. Det är 17 grader, kallt, blåsigt och mulet. Ändå ser en vita män (ja, det är främst vita män) som ändå går i shorts. Det är ju uppenbarligen inte pga värme eftersom det inte är varmt. Så då återstår frågan, vad det är för fel på dem? Varför gör de det? För mig är det uppenbart, de vill att vi kvinnor ska se deras äckliga bara ben. Men det vill vi inte. Varför kan inte vita män ha hyfs och ta på sig långbyxor när det är kallt?
Ärligt talat tycker jag att du kan strunta
i hur andra människor klär sig.

Jag känner såna som har kortbyxor på sig
även på vintern,
men,det är ju deras ensak,
INTE någon annans.
Citera
2026-08-07, 13:55
Medlem
Underlig trådstart, jag har aldrig tänkt i de banorna som TS redogör för.
Det finns ju snygga shorts. Shorts ingå ju också ofta som en del i vissa länders krigs- och polismakts uniformssystem, detta för att de passar att använda i dessa länders varma klimat.
Citera
2026-08-07, 13:56
Medlem
Jimmit2s avatar
Springer i shorts fram till ca -5, man fryser inte om benen. Bekymrar mig mer över de som går utan vantar och mössa mitt i vintern.
Citera
2026-08-07, 14:04
Medlem
Jag är frusen av mig. Men syns ändå ute i shorts när det inte är strålade sol. Tror det är för att det är sommargarderobensom ligger framme. Några använda shorts hänger lätt tillgängliga så det blir det man drar på sig när man ska ut.
Citera
2026-08-07, 14:09
Medlem
Glödskals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Uppenbarligen är en trolltråd, eller så är TS efterbliven

Trolltråd. Kolla posthistorik. Dessutom är TS lat och fantasilös när han trollar. Han tycker väl att attacker mot vita män ger flest rektioner eftersom det är mest sådana som använder det här forumet.
Citera
2026-08-07, 14:14
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:

På fritiden har jag nästan alltid shorts 8-9 månader per år. Man fryser ju för fan inte om knäna. Bara att sätta på sig en varm tröja om tempen går under 10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in