2026-08-07, 12:55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Gunn-den-4de
En relevantare fråga är varför asylanter springer runt med höst/vinterkläder när det är 25-30 grader. Blir det inte jävligt svettigt och äckligt?

Och ännu värre... Parfym för att dölja svettlukt. Man spyr. Kombon parfym och svett.

Samma kläder sen när det blivit minusgrader, och ingen mössa,...
Citera
2026-08-07, 12:56
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Vita är uppvuxna med kyla. Vi får sova ute när det är minus 17. Så plus 17 är rena högsommaren.

Om svarta klagar fattar jag inte varför de inte åker hem till Afrika istället.
Inga svenskar har någonsin uppträtt i shorts, kilt eller höftskynke föränn nu!
Vi är uppväxta med kyla men också sommarvärme.

Varför kan du aldrig någonsin skriva ett smart eller ens någorlunda rimligt inlägg?
Citera
2026-08-07, 13:03
Medlem
Sommaren är casual time för oss här i Norden, man klär sig efter vädret och vad man har, och har lust att dra på sig. Enklare att bara ta på sig ett par shorts än samma byxor som man har övriga året. Shorts och en tunn skjorta/T-shirt, det räcker, resten av året så får man nog fan ändå dra på sig långbyxorna. Man behöver inte utveckla tankegångarna längre än så.
Citera
2026-08-07, 13:07
Medlem
Sluta sexualisera den vita manliga kroppen. Vita män är inga objekt som andra ska sexualisera och försöka trycka ned.
Citera
2026-08-07, 13:20
Medlem
Europes avatar
De härstammar väl från arktiska folk? Jag ser svarta här i Stockholm som går runt i vintertäckjackor mitt i sommaren. Jag gissar att deras förfäder inte har under tusentals år anpassat sig till ett liv vid polcirkeln.
Citera
2026-08-07, 13:22
Medlem
Lägg ner!!!

Citat:
Ursprungligen postat av Smetenigatan
Jag befinner mig i skrivande stund i Malmö inför Malmöfestivalen. Det är 17 grader, kallt, blåsigt och mulet. Ändå ser en vita män (ja, det är främst vita män) som ändå går i shorts. Det är ju uppenbarligen inte pga värme eftersom det inte är varmt. Så då återstår frågan, vad det är för fel på dem? Varför gör de det? För mig är det uppenbart, de vill att vi kvinnor ska se deras äckliga bara ben. Men det vill vi inte. Varför kan inte vita män ha hyfs och ta på sig långbyxor när det är kallt?
Citera
2026-08-07, 13:24
Medlem
Mailmanss avatar
Uppenbarligen är en trolltråd, eller så är TS efterbliven
Citera
2026-08-07, 13:31
Avslutad
Män ska inte bära shorts.
Citera
2026-08-07, 13:36
Medlem
Fangfaces avatar
Shorts om det är över 10°. Däremot är det för kallt med t-shirt, så där brukar gränsen gå vid omkring 15°.
Benen är väl det sista man fryser om så skulle säkert funka vid 5° oxå.

Vit medelålders man. Och vad folk tycker om mina ben ger jag blanka fan i.
Citera
2026-08-07, 13:37
Avstängd
Det är du som är felet som bryr sig om för mycket vad andra gör.
Citera
2026-08-07, 13:38
Medlem
Straminskys avatar
Det tar emot att ta på sig långbyxor på sommaren efter ett antal veckor med shorts, så det skjuter man nog på, även om vissa dagar kanske egentligen är i kallaste laget.
Citera
2026-08-07, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smetenigatan
Jag befinner mig i skrivande stund i Malmö inför Malmöfestivalen. Det är 17 grader, kallt, blåsigt och mulet. Ändå ser en vita män (ja, det är främst vita män) som ändå går i shorts. Det är ju uppenbarligen inte pga värme eftersom det inte är varmt. Så då återstår frågan, vad det är för fel på dem? Varför gör de det? För mig är det uppenbart, de vill att vi kvinnor ska se deras äckliga bara ben. Men det vill vi inte. Varför kan inte vita män ha hyfs och ta på sig långbyxor när det är kallt?

Det enda vi vet med säkerhet är att dom inte har komplex för sina ben iaf!😉
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in