2026-08-08, 10:58
Medlem
En riktig viking går i shorts så länge det inte förekommer någon halkrisk.
Citera
2026-08-08, 11:21
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xenion
En riktig viking går i shorts så länge det inte förekommer någon halkrisk.
Hade vikingar shorts?
Citera
2026-08-08, 11:28
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smetenigatan
Jag befinner mig i skrivande stund i Malmö inför Malmöfestivalen. Det är 17 grader, kallt, blåsigt och mulet. Ändå ser en vita män (ja, det är främst vita män) som ändå går i shorts. Det är ju uppenbarligen inte pga värme eftersom det inte är varmt. Så då återstår frågan, vad det är för fel på dem? Varför gör de det? För mig är det uppenbart, de vill att vi kvinnor ska se deras äckliga bara ben. Men det vill vi inte. Varför kan inte vita män ha hyfs och ta på sig långbyxor när det är kallt?

Alla är inte inceltöntar som dig
Citera
2026-08-08, 11:34
Medlem
Gugugagas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
Piratbyxor har ett smeknamn, tyget tog slut byxor

Det räckte inte hela vägen ner, ser bedrövligt ut men kan förstå om snickare och sånt går i dom det ser ju ut som dom väntar på högvatten
Många unga tjejer går med dessa groteskt fula byxor och väntar på högvatten.
Citera
2026-08-08, 11:44
Medlem
Citat:
Jag befinner mig i skrivande stund i Malmö inför Malmöfestivalen. Det är 17 grader, kallt, blåsigt och mulet. Ändå ser en vita män (ja, det är främst vita män) som ändå går i shorts. Det är ju uppenbarligen inte pga värme eftersom det inte är varmt. Så då återstår frågan, vad det är för fel på dem? Varför gör de det? För mig är det uppenbart, de vill att vi kvinnor ska se deras äckliga bara ben. Men det vill vi inte. Varför kan inte vita män ha hyfs och ta på sig långbyxor när det är kallt?

För att vi med vältränade, snygga ben med fin bränna vet att ni blekfeta män med fula ben blir irriterande av det. Frågor på det?
Citera
2026-08-08, 11:46
Medlem
Karmans avatar
Det var väl någon italienare som bodde i Botkyrka, som gick runt i Stockholm i shorts och bar överkropp året runt, oavsett temperatur? Så det är nog inte bara svenskar som gillar att klä sig "ledigt"...
Citera
2026-08-08, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrtupp
Tack! Detta har jag stört mig på länge, eller rättare sagt hatat!

Precis som du säger handlar det inte om värme eftersom dessa troglodyter drar på sig shortsen så fort snön smält bort, vissa har shorts året runt även i norrland!

Såg att någon halvapa kommenterade att "man inte fryser om benen"!
Då kan jag kontra med att man inte svettas om benen!

Det handlar nog om någon slags utvecklingsstörning att vilja visa sig offentligt i shorts. Sannolikt kopplat till pedofili.

Jo man svettas om benen.

Din koppling tyder på att du är nog lite efter så får ha förståelse för att du inte förstår.
Citera
2026-08-08, 12:08
Medlem
norther1s avatar
Kvinnor älskar förvisso mina muskelösa vader. Har de tur har jag riktigt korta löparshorts och då kanske dem till och med få en skymt av mina lår. Ja, det växer lite hår på dem också. Jag är ju man.

Nu bryt jag mig inte ett dugg om detta vid mitt klädval. Anpassar givetvis klädsel efter tillställning o aktivitet, men ledig klädsel lockar alltid det bekväma alternativet vilket förstås är shorts. Tycker du på riktigt 17 grader är för kallt för shorts, TS? Är du född i ett land på riktigt södra breddgrader?

pengar finns...
/norther1
Citera
2026-08-08, 12:11
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Jag tycker precis tvärtom. Folk borde vara noggrannare med sin hygien och inte stänga in benen i täta långbyxor hela dagarna när det uppenbarligen inte är kallt. Allt över 12 grader är shortsväder. Shorts är det naturliga och förfinade valet större delen av året. Det här är något väldigt många kulturer har fått om bakfoten.
Citera
2026-08-08, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 448
Alla är inte inceltöntar som dig

Först och främst kan inte kvinnor vara incels. För det andra är jag lesbisk och får troligen mer sex på en dag än vad du får under en hel livstid.
Citera
2026-08-08, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sun Ruler
Att de bär shorts beror med största sannolikhet på att de finner det bekvämt och behagligt.

Din åsikt om deras ben är säkerligen fullständigt ovidkommande för dem.

När du sedan nämner vita personer, är det britter? Bosnier? Norrmän? Svenskar? Det handlar om.

Vita personer är ett tämligen brett begrepp.

Hur ska jag veta var de kommer från? De är vita. Räcker inte det?
Citera
2026-08-08, 14:02
Medlem
Citat:
För vita män är som sagt just "män".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in