2026-08-07, 23:59
Medlem
Tråden lär dö men iallafall så vill jag tacka mina trogna hatare för att jag fick fler än de upp till 10 000 läsningar jag trodde på när ni nu hjälpt mig att få 14 300 plus några till.

Det blir nog SD i riksdagsvalet för mig men jag tror inte att jag passar som medlem.
Jag vill se en lag kring svenskfientlighet och är tacksam för det utökade tjänstemannaansvaret. Om det fungerar lär tiden utvisa.

Människor måste tillåtas berätta om deras egna negativa upplevelser för att förändra fel, utan att troll med eller utan utbildning, ska twista på allt emot dem. Mina som andras dåliga erfarenheter är betydelsefulla för att ändra på det som är fel, de är inte vapen emot oss.

Tar du till vapen mot mig, svarar jag med vapen mot dig.

Tror man att man kan flytta hit och låta sexualförbrytare löpa fritt för att jaga deras offer istället för att få bort en man från en lekplats, kanske man ska lämna landet med den mannen också.

Jag skiter fullkomligt i hur mycket applåder du som är invandrare får av akademiker-as som ser dig som en vinst, jävlas du med rättigheter tillsammans med dem här mot de svagaste människorna för att de inte kan slå tillbaka lätt, då hör du inte hemma här.

Så fortsätt att backa dina/era importerade förbrytarmän. Men i slutet av dagen är du inte en vinst i Sverige, du är en varböld och när du spricker kletar du ner det du bär med dig överallt. Så sitt ner i båten förhelvetet.
Citera
2026-08-08, 01:02
Medlem
Från SDs partiprogram så finns t.ex detta:
https://www.sd.se/a-till-o/sexualbrott-mot-barn/

Citat:
Sexualbrott mot barn
Övergrepp mot barn är avskyvärt. Om detta spelats in och sprids fortsätter övergreppet dessutom efter det att det har ägt rum. Vi har skärpt straffen för övergrepp mot barn men mer måste göras. I media har vi hört om personer som träffats för att betrakta övergreppsmaterial under sektliknande förhållanden. Samtidigt har personer fällts i domstol för att de exponerat eller varnat för pedofiler. Det är inte okej.

Vi vill införa ett pedofilregister så att vanliga människor kan undvika dessa och förhindra att de arbetar på platser där det finns barn. Vi vill även göra om förtalslagstiftningen så att det blir lagligt att varna för pedofiler. Personer som tittar på övergreppsmaterial skall låsas in på obestämd tid till dess att återfallsrisken är obefintlig.

Vidare har Sverigedemokraterna tillsammans med regeringen infört en ny lagändring ”Lex dumpen” som stärker polisens möjligheter att skydda barn från sexuella övergrepp. Med den nya lagändringen kan en person dömas för försöksbrott även när polisen har agerat lockbete och stoppat brottet innan ett riktigt barn hunnit skadas. Utöver detta så jobbar vi med ytterligare förslag som ger polisen rätt till brottsprovokation samt möjlighet att avlyssna misstänkta pedofiler.

Jag håller måhända inte med mycket av SDs politik men åtminstone delvis. Att polisen ska kunna få långt större befogenheter och till exempel att avlyssna enheter från misstänkta pedofiler.

Jag anser att vi ska skicka bort suspekta personer från platser barn befinner sig. Jag har inte egna barn och hänger inte runt i timmar på lekplatser, för det är inte normalt beteende.

Modersinstinkter: Ja jag skulle kunna kliva ner i helvetet och släpa fan själv genom det för att ge honom en omgång om jag haft egna barn.

Ett av mina livs största misstag? När jag tog mig raska vägen hem till en man som legat med min syster när hon var 14 år och spottade honom i ansiktet samtidigt som jag sket fullständigt i hur mycket han eller de andra var kriminella medan jag skrek av raseri och spottade honom i ansiktet.

Jag har upplevt vad jag anser en omänsklig, fasansfull smärta i mitt liv och folk kan kalla det "psykos" hur mycket de vill, men jag skulle släpa djävulen genom helvetet med ett grepp om hans horn. Om jag haft egna barn.

Jag tycker trots allt bra om karln idag och tror inte att han är en "pedofil". Tvärtom så tycker jag om att se hans barn spegla hans ansikte blandat med hans flickväns om än jag bara sett ungen på bild. Jag skiter helt i vad han känner eller inte för mig. Lättkränkt kanske han har ett horn i sidan han döljer men jag tycker om honom på ett starkt kärleksfullt vis av något av allt skit från det förgågna.

Jag bröt rakt av när någon av hans vänner rånades härutanför- Jag hade inte sett något av det. Skitungar är skitungar som både han och jag själv varit någon gång och andra. Om det var varför han var arg eller något annat, ur det förflutna struntade jag i. Några som blev as på livstid, andra styrde upp sig. De flesta är lika falska nu som då.

Jag såg någon kort snutt av ryggtavllan på någon unge i grå tröja med huvan uppe. Det var allt men jag bröt. Inte för att ungar som stökar, generellt blir bra utan för att vi båda varit det även vi. Han som jag.

Att jag själv lever, är något jag själv knappt kan tro på. När man är någon som skulle dra fan själv genom helvetet i en värld de flesta är hala som fan istället.

Oddsen är dåliga för låt oss säga någon som är 13 eller 14 och kriminell, men de är inte helt förlorade. Inte heller vid 16.

Och där har han suttit i fängelset och studerat medan jag aldrig fick plugga alls. Så fuck den som blir arg över sådant jag inte bryr mig om. För även jag har ett dåligt humör. Men en i historien koppling av vem jag blev. Kopplad till människor av vad jag kom ifrån men inte dum nog att lita på dem för det.

En 13 åring kan man fortfarande uppfostra. Väldigt svårt när de ofta redan skadats i utvecklingen. Men vem kan man inte uppfostra, vem är så förstörd att det är omöjligt att reparera skadorna?

Låt oss hoppa de självklara svaren så svarar jag något annat än dem vi tänker på som vi alla redan vet, att det alltid går illa för.

Läkarna, socionomerna, sjuksköterskorna, handläggarna på Försäkringskassan eller alla de där andra med sina noga valda ord och maktmissbruket som kommer när de använder sig av lag och rätt och vrider på dem till sina fördelar för att deras personlighetsstörda, illvilliga och självgoda jag i vuxenförpackningar är demoniska.

Jag gillar fortfarande raderna mitt 14 eller 15 åriga jag en gång föll för. I was raised to follow after no man, to be my own man so I can die by my own hand När mitt psyke slog i botten så skrev jag upp raderna och fäste dem på anslagstavlan där i mitt kök vars väggar jag inte kunde slå mig ut från för att komma från stan. få ett nytt liv. Som jag hade fått om jag bara varit kriminell- Tusen chanser minst eller iallafall hundra.

Innan du dömer mig, kom ihåg att du inte klarat av att gå i mina skor.
Innan du utmanar mig, kom ihåg att jag utmanats många gånger förr.

Och visst, en dag kommer jag dö. Men inte idag och jag tar inga okynnesanmälningar av illvilliga socialarbetare som bondar med förövare jag slåss emot om jag måste när jag på egen hand skapat mitt lugn och ro.

Jag är inte galen, jag törs mer än andra. Men det ska man inte anmälas för. För det är inte fint att ge allt dåligt fritt utrymme. Men det är intressant att man tycker att jag ska se ur andras perspektiv och reagera hårdare mot sådant de istället tittar på. På deras sätt liksom. Med deras ögon.
Senast redigerad av TramsPostaren 2026-08-08 kl. 01:18.
Citera
2026-08-08, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plingirutan
sluta sprida sverigefientlig sionism! rösta för sverige inte för sionister!
Afs är vatniks och säljer ut Sverige så fort de får chansen, du är en landsförrädare om du röstar på AfS och landsförrädare brukar förr eller senare hamnar galgen.
Citera
2026-08-08, 08:06
Medlem
Har inte läst nåt men skummar att du tkr att samhället, vården och myndigheter har motarbetat dig.
Konflikter med män, och särskilt babbar.
Du har under hela livet utsatts för våld, trakasserier och övergrepp, att detta har gjort dig aggressiv och konfrontativ, och att myndigheterna nu fokuserar på dina reaktioner och psykiska mående i stället för på de män du säger dig ha anmält.
Eller så var det tvärtom.
Helvete, oavsett så finns det inget friskt i det här alls.
Varböld, unloko.
Citera
2026-08-08, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av casii
Har inte läst nåt men skummar att du tkr att samhället, vården och myndigheter har motarbetat dig.
Konflikter med män, och särskilt babbar.
Du har under hela livet utsatts för våld, trakasserier och övergrepp, att detta har gjort dig aggressiv och konfrontativ, och att myndigheterna nu fokuserar på dina reaktioner och psykiska mående i stället för på de män du säger dig ha anmält.
Eller så var det tvärtom.
Helvete, oavsett så finns det inget friskt i det här alls.
Varböld, unloko.
Typ.

Jag måste själv jaga bort män eftersom myndigheter vägrar agera och då kallas jag för "galen" eller "i behov av hjälp".

Det är alltså helt öpppet för män att ge sig på kvinnor och barn och problemet är om jag som kvinna blir förbannad. Då ska jag sättas pt omedelbart istället för männen såsom man i det här fallet tillåter en syrisk man eller vad han nu är, förfölja grannkvinnor och även ge sig på barn.

De motanmäler mig förm att jag använder min röst istället lite som "skrik i kudden så grannarna inte hör dig".

Ja jag kallar dessa invandrare som tar sig in i systemen och kvinnor inom dem för varbölder. De är inte bättre än männen som ger sig på kvinnor. De är ingenting i mina ögon eftersom de iäser del själva som bättre för att de aldrig behövt ingripa för någon överhuvudtaget.

16 500 läsare. Lite mer än så. Jag tror knappast det funkar för dem som påstår att jag bara är galen och behöver psykvård.. vilket funkade 2009 men inte 2026.

Att jag blev särskilt dålig 2009 berodde även på oförklarliga blödningar vården vägrade ge mig utredning kring, vård och behandling. Jag fick bråka för att ens komma till läkare och först vägraddd man mig undersökning och sa att jag hade mensen, därefter fick jag endast en remiss för en undersökning som inte riktigt kunde göras eftersom jag höll på att förlora medvetandet av att vara fastande vilket var väl dokumenterat, att jag även led av oförklarliga svimningar och medvetslöshet utöver att det få forsade blod ur mig.

Jag var med andra ord aldrig "mentalsjuk" utan fysiskt sjuk och nekades vård och utredningar..

https://ibb.co/gbSjZVXY

Om jag till och med när.det forsar blod ur mig från tarmarna, nekas de grundläggande rättigheterna såsom läkarkontakt så är det uppenbart varför jag måste ta ton mot människor vilket jag absolut aldrig sprungit omkring och gjort hela tiden.

Jag är inte "aggressiv" men jag är inte den som blundar för att jag själv ändå får allt severat på ett fat och inte behöver bråka för rättigheter eller att leva fredad.
Citera
2026-08-08, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReijoHervonen
Av det lilla jag läst av dina textväggar så framstår du dessvärre som just galen. Du är en mycket farlig och labil människa och det verkar vara fem före att du börjar skjuta runt dig. Snälla, uppsök frivillig sluten vård innan du gör nått ödesdigert misstag. Folk som är psykiskt sjuka inser det aldrig själv.
Jag kommer aldrig någonsin sluta vara öppen med det fruktansvärda helvetet jag drabbades av när jag nekats hjälp från samhället vid förföljelser och omkring tiden för det drabbades av svåra inre blödningar och den kraftigt förhöjda paranoia det innebar samtidigt med en allmänt dålig jähälsa som gjorde mig extremt rädd att drabbas av psykos vilket jag också sökte vård för.

Jag kommer aldrig sluta berätta om allt innan, felen under tiden och inte heller om allt eftervåld från samhället.

För även om jag hade varit "galen" så är det inte något som innebär att det inte finns förövare exakt överallt i samhället.

Simon, en jugoslav på affektmottagningen nappade omedelbart på min rädsla att helt tappa förståndet eftersom jag kände mig paranoid och mycket dålig (kom ihåg att jag också gick led inre blödningar) och använde förövarbeteenden gaslighting etcetera för att krossa mig.

Jag är övertygad om att han såg en chans att välja ut mig so iffer. Kom ihåg att den som förföljt mig eller som jag mött i samband med förföljelse även han var en ökänd sexualförbrytare. Skillnaden mot min nuvarande granne är att den personen hade ett våldskapital medan grannen är en kuf mer. Båda har människorov på sig (ena straffad och grannen anklagad för försök till det/ofredande) och det är via grannar jag hört det med prostitution. Inte egna iakttagelser men den första var känd för koppleri.

Lössen som går i tråden känner man också igen på gången.

https://ibb.co/XkdwK661
Vill påpeka att jag inte drack regelbundet där utan det är maxkonsumtionen om jag drack en vecka. Jag klarade inte av alkohol särskilt bra om vi säger som så.

Simon ville omedelbart ha in mig på psyk. Han har dessutom haft min syster i samtal. Vårt efternamn bars av omkring 20 personer så sannolikheten att han bara kände igen mig via det var enormt hög. Men jag grät mycket av oron att må så dåligt som jag gjorde så han blev likt en predator och försökte manipulera med att påstå att vi haft samtal vi aldrig haft, försökte jaga upp mig att bli rädd för att vara buggad under samtalen osv. En mycket vidrig människa och plötsligt insåg jag att han hade sexuella motiv riktade mot mig men slpg bort dem. Han påstod även att jag minsann aldrig träffat gärningsmannen jag sa att jag mött. Gaslighting men en kögn många försökt upprepa. Jag har mött honom. Suttit i samma bil som honom, varit i samma bostad som honom då vid ett tillfälle. Varit i samma hiss som honom en annan gång. Mött honom i sällskap med bågra romer (polsk och rysk) . Människor ska sluta ljuga för att skydda att de själva knarkar, är sexköpare osv om att jag aldrig ens träffat den personen någonsin i mitt liv. Jag harsom ung helt skippat att följa med tidigare bekanta som jag sedan blev osams med, når de skulle träffa honom också. Men Simon såg en sårbarhet och min rädsla för att bli komplett galen som en möjlighet att ge sig på mog. Att jag som svenska som sökt till psykiatrin försökt larma om saker var omöjligt. Sedan insåg jag att folk inom psykiatrin kände till att både sexualbrott och våld sker mot patienterna men det var först när jag såg dem i ögonen efter detta:

(FB) Sökte vård på psykakut blev våldtagen.

Det var fritt fram för männen i personalen att göra vad som helst de änskade och sedan påstå att patienterna bara var galna.

Ska vi se på "paranoia" så trodde jag först att det var den här Simon som var skyldig pga de avvikande beteenden jag utsatts för och hans konstiga sätt att försöka manipulera mig ner till psykakuten och förstora ssker. Ljuga om sådant som aldrig sagts osv. Manipulera mig att skuldbelägga mig för allt som hänt och sedan påstå att ingenting hänt mig utan att jag var sexuellt störd. Ordagrant pekade han ut mig som det under samtal. Oskäligt och taget från att han med största sannolikhet är det.

Istället för att någon ur vården anmält, öppna angrepp mot patienter eller vad jag kunnat berätta så fick den här kvinnan slutligen dö. Hade man anmält allt som man skulle hade hon kunnat vara vid liv idag.

https://dodadekvinnor.story.aftonbladet.se/chapter/susanne/

För jag såg våld och övergrepp när jag var intagen. Min blödande mage var sannolikt skälet till varför jag kände mig så allmändålig och därför fungerade inte heller antipsykotika eftersom jag inte hade psykos utan var i behov av akut sjukvård som jag aldrig fick. Man tog aldrig ens prover på mig för att undersöka min fysiska hälsostatus och man är inte en bra vårdgivare om man inte fattar sambandet med svårare blödningar och symptom av allmänpåverkan.

Jag upplever att jag överhuvudtaget lever idag är av ren tur.

När det står måttlig mängd, är det läkarens ord, inte mina. Kom ihåg att de vägrade undersöka mig.

Jämför datumet med när jag sedan också sökte psykiatrisk hjälp och lägg på minnet att det tar ungefär 3 månader att få komma på samtal. Så jag gick runt med inre blödningar och blev sämre och sämre psykiskt utan att få vård. Men då jag inte hade psykos, minns jag faktiskt saker korrekt. För jag hade inte problem med förlorad verklighetsuppfattning utan blödningar.

Man har även sagt flertalet gånger inom psykiatrin att jag aldrig kan ha haft psykos eftersom psykoser inte kan gå åratal obehandlade. Jag provade medicin men fick ingen som helst förbättring utan var lika dålig (ivilket inte är konstigt när det var inre blödningar som var problemet och antispsykotika fungerar inte mot det )

Genom att vägra mig medicinering som fungerar och sömnen, ADD och stadiga försök att ta bort behovsmedicinering vid ångest har man ett fortgående eftervåld. Man manipulerar journaler och vissa mycket grova papper som skrivits kan inte återfinnas då de sannolikt raderat dem.

Pga att de skadar min hjärna genom att vägra mig korrekt behandling för ADD och sömnen skrev jag till Patientnämnden och IVO där man vägrat hjälpa mig. Patentnämnden går tillbaka till korrupt verksamhet endast. Jag klagade på att Isabella Rozek, samma läkare som var under mottagningen där övergrepp pågick öppet vägrar mig medicinska behandlingar och straffbehandlar mig med endast Quetiapine som skadat mig kognitivt och vägrar ge mig mediciner som fungerar eller fungerande behandling för sömnen. Då svarade hon med att straffålägga mig maxdos med Quetiapine när Patientnämnden och IVO vägrade agera.

Sjuksköterskan som skrivit är svenska men har även hon manipulerat mina journaler med falska påståenden och vägrat att ordna mig korrekt medicinering under studier för ADD. Mab ville endast ge mig 10mg (korttidsverkande Medikinet) och vägrade höja dosen till en som skulle hjälpa min koncentration. Istället hånade man mig med att "erbjuda" verkningslösa sömnmedel eller tvinga mig på en mycket hög dos Quetiapine som jag då anmält till IVO gällande. Så fort IVO la ner ärendet.

Vilket bryter mot grundlagen. Man får inte medicinera människor till tystnad som straff för att de inte ska berätta om övergrepp och våld.

https://ibb.co/Hp4XF3Hw

Regeringsformen 2 kap 5 §

Citat:
Kroppslig integritet och rörelsefrihet

4 § Dödsstraff får inte förekomma. Lag (2010:1408).

5 § Var och en är skyddad mot kroppsstraff. Ingen får heller utsättas för tortyr eller för medicinsk påverkan i syfte att framtvinga eller hindra yttranden. Lag (2010:1408).

6 § Var och en är gentemot det allmänna skyddad mot påtvingat kroppsligt ingrepp även i andra fall än som avses i 4 och 5 §§. Var och en är dessutom skyddad mot kroppsvisitation, husrannsakan och liknande intrång samt mot undersökning av brev eller annan förtrolig försändelse och mot hemlig avlyssning eller upptagning av telefonsamtal eller annat förtroligt meddelande.

Utöver vad som föreskrivs i första stycket är var och en gentemot det allmänna skyddad mot betydande intrång i den personliga integriteten, om det sker utan samtycke och innebär övervakning eller kartläggning av den enskildes personliga förhållanden. Lag (2010:1408).
Vården har faktiskt försökt döda mig eller åtminstone skada mig allvarligt genom medicinering för att jag ska sluta yttra mig. Det här är ett av blodtrycken jag fått som den polska läkaren påstår är helt normala förändringar.

Min normala vilopuls är omkring 62-64 och blodtrycket låg då tidigare på omkring 100-110 i övertryck och 60-65 i undertryck

https://ibb.co/1tH97dJR
https://ibb.co/8n6PdRGK

Vill påpeka om det inte är väldigt självklart att det är blodtryck och puls under vila. Ingen ska ha de där blocädtrycksförändringarna eller vilopulsförändrimgarna, varken med eller utan mediciner och mediciner ska genast sättas ut och problemen ska dokumenteras. Mina journaler har manipulerats systematiskt. Du kan inte läsa någonstans de problem jag uppger, endast förfalskningar av vad jag påstås ha sagt.

Våldtäktsmän på gatorna är en sak. Men det är extremt systemhotande att dessa mängder av illlvilliga människor nu finns utspridda överallt i samhället. De "goda" invandrarna och deras applåderande medlöpare.

Jag saknar även i dag sedan många år, helt paranoida drag eller andra problem även om jag fortfarande är fysiskt dålig i skov och nekas vård för att vita män och vita kvinnor inom vården vill ljuga sig samman med dessa förövare och påstå att jag är "galen". Google är fritt för alla. Googla och se själv vad som inre blödningar kan ge för symptom om du får svårare brister av dem. Googla om mina förändringar i blodtryck verkligen är så normala som vården påstår.
Senast redigerad av TramsPostaren 2026-08-08 kl. 13:48.
Citera
2026-08-08, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TramsPostaren
Typ.

Jag måste själv jaga bort män eftersom myndigheter vägrar agera och då kallas jag för "galen" eller "i behov av hjälp".

Det är alltså helt öpppet för män att ge sig på kvinnor och barn och problemet är om jag som kvinna blir förbannad. Då ska jag sättas pt omedelbart istället för männen såsom man i det här fallet tillåter en syrisk man eller vad han nu är, förfölja grannkvinnor och även ge sig på barn.

De motanmäler mig förm att jag använder min röst istället lite som "skrik i kudden så grannarna inte hör dig".

Ja jag kallar dessa invandrare som tar sig in i systemen och kvinnor inom dem för varbölder. De är inte bättre än männen som ger sig på kvinnor. De är ingenting i mina ögon eftersom de iäser del själva som bättre för att de aldrig behövt ingripa för någon överhuvudtaget.

16 500 läsare. Lite mer än så. Jag tror knappast det funkar för dem som påstår att jag bara är galen och behöver psykvård.. vilket funkade 2009 men inte 2026.

Att jag blev särskilt dålig 2009 berodde även på oförklarliga blödningar vården vägrade ge mig utredning kring, vård och behandling. Jag fick bråka för att ens komma till läkare och först vägraddd man mig undersökning och sa att jag hade mensen, därefter fick jag endast en remiss för en undersökning som inte riktigt kunde göras eftersom jag höll på att förlora medvetandet av att vara fastande vilket var väl dokumenterat, att jag även led av oförklarliga svimningar och medvetslöshet utöver att det få forsade blod ur mig.

Jag var med andra ord aldrig "mentalsjuk" utan fysiskt sjuk och nekades vård och utredningar..

https://ibb.co/gbSjZVXY

Om jag till och med när.det forsar blod ur mig från tarmarna, nekas de grundläggande rättigheterna såsom läkarkontakt så är det uppenbart varför jag måste ta ton mot människor vilket jag absolut aldrig sprungit omkring och gjort hela tiden.

Jag är inte "aggressiv" men jag är inte den som blundar för att jag själv ändå får allt severat på ett fat och inte behöver bråka för rättigheter eller att leva fredad.

Som jag fattar det menar du att du har blivit utsatt för en massa skit under många år, men att myndigheter och vården i stället har hängt upp sig på hur du reagerar på allt. Att du blivit arg och konfrontativ för att du upplever att du själv måste agera när du tycker att kvinnor och barn far illa. Och att du dessutom anser att vården tidigare avfärdade allvarliga fysiska problem som psykiska i stället för att faktiskt utreda dem ordentligt.
Citera
2026-08-09, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av casii
Som jag fattar det menar du att du har blivit utsatt för en massa skit under många år, men att myndigheter och vården i stället har hängt upp sig på hur du reagerar på allt. Att du blivit arg och konfrontativ för att du upplever att du själv måste agera när du tycker att kvinnor och barn far illa. Och att du dessutom anser att vården tidigare avfärdade allvarliga fysiska problem som psykiska i stället för att faktiskt utreda dem ordentligt.
Tråden har rensats från viktigt material där jag även visar hur ovanstående användare faller inom kategorin "egna sexuella preferenser " för att ge sig på mig då han i tidigare inlägg uppgett sig vara sexuellt attraherad av flickan som är skådespelare i Ronja Rövardotter och som ser lite yngre ut än sina 13 r i serien.

Vilket är extremt viktigt att visa upp med tanke på trådstartens innehåll av att människor väljer att försvara män som ger sig på andra kvinnor eller barn beroende på deras egna sexuella preferenser.

Här sitter han och försöker falskeligen utmåla mig som "galen kvinna " medan han blir sexuellt upphetsad till Astrid Lindgrens filmer/serier kring barn.

En upplysning som k appast avviker från trådämnet om att män som ger sig på barn och/eller kvinnor backas upp av antingen likadana män eller kvinnor som tänder sexuellt på sådant.

Att jag fått en varning för att jag kollat igenom hans inlägg och kommenterar, gör ändå det obefogat att ta bort mina svar i min egen tråd.

Det står ordagrant i min anmälan även om det gäller invandrare och vi inte med säkerhet kan avgöra citerad användares ursprung via hans nick/inlägg

Citat:
Att som grupp organisera sig omkring kvinnor och se dem som ”allmänt tillgängliga” berättar otroligt mycket om vad för kulturell syn man delar gällande kvinnor. Beteendet är inte förekommande bland svenskar först när vi börjar tala om sexualförbrytare såsom när en kvinna eller flicka angrips av sexuellt brottsliga skäl eller när det gäller till exemple nätverk av pedofiler som organiserar sig för att dela offer och material kring sina offer. Det är med andra ord långt ifrån harmlöst om jag utsatts för organiserade kontaktförsök när jag försökt finna en partner och tagit mig tid att skriva med män i syfte att lära känna dem medan män istället kontaktat mig i syftet att kunna utnyttja mig eller ha mig ”vandrandes” mellan dem. Det är mycket allvarligt även om det inte verkar ovanligt för vissa grupper av män men jag har rättigheter i Sverige som kvinna att helt på egen hand välja mitt liv, att få leta efter en partner utan att för den delen bli utsatt av en grupp män som då ser på mig med en mycket dålig kvinnosyn. Problemet uppstår även när de lyckas hitta särskilt sårbara kvinnor som av olika skäl då kan utsättas för det här predatoriska mönstret.

Jag är inte en särskilt sårbar kvinna. Jag känner igen lössen på gången.

Jag förstår att denna användare blir provocerad nör han är likadan själv men smyger omkring på forumet och låtsas vara annorlunda men samtidigt omigen uppger "tänk om" scenarier för "andra" som ertappas. Han har sannolikt glömt bort att han skrivit ut sin sexuella attraktion till småflickor. Kontexten passar därmed även honom och hans motivbild.

Citat:
Då höll de på att skrika och gapa om att jag inte fick gå därifrån utan skulle stanna för att de fortfarande trodde på stort allvar att de hade någon form av rätt över mig som ensam kvinna att domdera vad jag ska göra eller inte göra samtidigt som det gapades om att jag minsann skulle sköt hans ofredanden ”privat” med honom. Så de var samtliga väl medvetna om att de skyddade en man som gett sig på barn medan de hittade på olika saker om vilka fel jag då skulle göra såsom att jag var hora, rasist och inte tog sådana här allvarliga saker ”privat” istället för att försöka jaga bort honom från lekplatsens närområde. Deras största problem var klart och tydligt att de inte klarade av att kontrollera mig som en ensam kvinna och då använde ordet rasist som vapen baserat på att jag är blond och blåögd och de utmålade dem själva som offer för att jag försökte jaga bort den stackars invandrarman som ofredar barn i området. För mig handlade det om att höras så mycket som möjligt för att de föräldrar som inte vill att avvikande män kretsar kring deras barn, skulle veta vad som pågår och vad som skett samtidigt som jag inte tolererar hedersproblematik av att tysta ner saker. Att de höll på att bråka om att jag var skyldig att ta saker ”privat” och inte offentligt, var just motsatsen till varför jag tog ifrån tårna för att alla ska veta. Jag hade tröttnat på att myndigheter inte undersöker eller agerar kring mannen. Att jag själv ska behöva utföra administrativa arbeten kring allt så fort något är fel och att saker ändå inte förändras. Jag har ett fungerande sätt mot våldsmän då majoriteten av dem är på jakt efter, och söker rädda, tysta offer som inte vågar berätta. Som motpol kan jag skrika så det dånar över hela bostadsområden om jag måste.

En person som hypotetiskt talar om hur andra ertappas och cirkulerar kring ämnent men i ett inlägg uppger sexuelll dragning till barn vill givetvis att alla ska se mig som "psyksjuk".

Kan uppleva att borttagning av väldigt viktiga inlägg är censur då en person med sexuell dragning till barn isåfall också ska helt bort ur tråden och varnas också om jag inte tillåts skriva fritt i min egen tråd som berlr hur människor utifrån sina egna sexuella tändningsmönster arbetar för att skydda sexualförbrytare.

Citat:
Frågeställningen är dock intressant varför dessa individer försvarar ofredanden mot svenska kvinnor eller som ett av barnen jag var arg för och syftade försvara rätten att få vistas i lekparken före avvikande män

Mina inlägg är jävligt aktuella för innehållet i min egen tråd. Särskilt av en anvämdare som manipuöativt hela tiden försökt påtala hir mentalsjuk jag är och "i behov av vård". Att radera de inläggen, tar inte bort det faktum att de skrivits och att mannen samtidogt, oavsett hur mycket han föröskwr dölja det i andra trådar, är sexuellt intresserad av 13 åringar som ser yngre ut.

(FB) Ronja Rövardotter blir ny serie på Netflix

Citat:
Skiter fullständigt i rövarna.
Det enda viktiga är att Ronja är snygg och sexig.
Mjukporrvarning varenda gång hon kommer in i bild.

Hans kommentar kring Ronja Rövardotter, är jävligt relevant för hans försök att sprida en falsk bild av mig som tokig. Mer relevant än hans pokerspelande och wannabetendenser med intresse för droger och tonårskriminella sökmönster ur 90-talet.

Här har vi karlns "porrobjekt" https://www.svt.se/kultur/netflix-tar-over-ronja-rovardotter-fran-viaplay--zw44gx

Min tråd handlar om att jag är jävligt less på att män och kvinnor angriper mig och andra för att skydda förövare baserat på deras sexuella preferenser såsom när kvinnor tänder på män som tänder på barn eller tänder på män som våmdtar andra kvinnor. Tråden berör även män som tänder på barn som försvarar andra män som tänder på barn.

Och även invandringspolitik med att invandrarmän skyddas av liksinnade eller kvinnor som ser andra kvinnor som sexuella konkurrenter istället för brottsoffer och därmed vägrar hjälpa dem med det de ska ha hjälp med eller bärjar attackera dem såsom när människor nu valt att anmäla mig inom socialtjänsten.

Mitt inlägg gällande nödvärn och nödrätt var lika jävla viktigt det också!

https://sv.wikipedia.org/wiki/N%C3%B6dr%C3%A4tt

Citat:
Svensk rätt definierar nöd i Brottsbalkens 24 kap 4 §. Nödrätt kan enligt svensk lag uppkomma för att skydda liv, hälsa, egendom eller något annat viktigt som skyddas av rättsordningen. I sådana lägen är en gärning endast brottslig om den "med hänsyn till farans beskaffenhet, den skada som åsamkas annan och omständigheterna i övrigt är oförsvarlig"

Citat:
Åtminstone i Sverige saknas rätt till preventiv nödrätt, till exempel vid fridskränkningar.

Utöver att jag varit nätaktivist i många år och även hängt ut en mycket stor mängd män och kvinnor som drevade emot den då 13 åriga Kerstin Linden/Ronja Rövardotter. Givetvis kan många som gav sig på flickan ha ett horn i sidan till mig fortfarande liksom av andra skäl. För att jag inte backar för elaka människor eller sådana som ger sig på andra och kan svara skit med skit. Som sagt så är jag aktivist på mitt eget vis, efter mina egna regler för att andra ska lära sig följa lag och ordning eller lag och ordning följa vad som är rätt.

Ingen av er hade haft ett skit av rättigheter utan folk som mig. Min rätt att visa vilka som kallar mig galen osv är jävligt väsentlig i sammanhanget av att man förr spärrade in kvinnor systematiskt bara de använde hjärnan lite, hade egna åsikter eller försökte hävda en rätt till något.
Citera
2026-08-09, 21:26
Medlem
Avslutningsvis så kan jag säga att jag mötte karln för någon timme sedan och han är mer än lovligt upprörd nu och även gipsad. Jag vet inte vad för karma han haft, om det är en ren slump och ett sammanträffande eller om något reagerat på att han smyger omkring och tar på barn och försöker dra in unga kvinnor till sig (åtminstone en) men det är när de får lite press man alltid ser att de inte är särskilt harmlösa.

Iallafall så uppskattade jag att se honom med armen/handen i gips och med tanke på hur arg han verkar vara på mig nu så hoppas jag att människor visat att de inte uppskattar hans närvaro i lekparken eller skrattar lika gott åt att han smyger omkring för att ta på andras barn, som hans vänner gör.

Ilska. De flesta förbrytare använder sällan sådan men de har generellt alla sådant inom sig och det är väl därför det är kul så länge bara en ensam kvinna blir arg för vad de gör. För att underläget är roligt men det innebär inte att t.ex barn eller särskilt sårbara någon gånng inte utsätts i mer aggressiva och hotfulla situationer.

Det har iallafall gått nu två år snart sedan första gången jag sa åt honom på skarpen. Budskapet tycks ha landat nu. Gissningsvis förändrar det inte mycket först när myndighetersverige agerar lite mer också. Jag hoppas att de kommer göra det. Mot honom dvs.
Citera
2026-08-11, 20:56
Medlem
Då har idioten ställt en barnvagn på sin uteplats, ganska uppenbart för att provocera och visa att han har barn i sin bostad.

Jag ringer 112 och kommer till polisen som menar på att det inte är ett pågående brott. Man kan tycka med tanke på de anmälningar han fått att man borde åka ut och kontrollera eler iallafall socialtjänsten. Men nej.

Kunde höra att polisen mellan raderna i tystnaden ändå fattade vad jag sa med det att det är väldigt sjult att vi väntar tills barn blir våldtagna för att avgöra vad som är fel på någon.

Jag blev önskad en bra dag sen som avslutning. Så känslan är att vederbörande förstod vad jag menade klart och tydligt med att vi ser först efter fem eller tio år (ibland mer) till priser på att något hänt istället för att ingripa innan saker sker.

Var inte så glad när jag talade med polisen men provokationen nådde mig inte mer än at jag gav honom fingret för första gången när jag passerade hans fönster och han satt där i sitt hem.

Helt omöjligt i Sverige när någon inte fungerar som den ska, att arbeta förebyggande eftersom man först vill se antalet brottsoffer för att ta reda på vad som är galet.

Om det inte är en kvinna som blir förbannad, sådant kan aldrig tillåtas.

Varför ska barn bli dem som slutligen alltid betalar för vuxenvärldens misslyckanden som några slags försökskaniner kring andras mentala hälsa eller vad som kan tänkas vara fel på en del vuxna?
Citera
2026-08-12, 18:49
Medlem
Den person som valde att motanmäla mig är mycket riktigt invandrare med förnamn Maryam, och arbetar på Socialkontor vuxen och är samma i divid som jag vägrat att anmäla barnen som ofredats. Hennes anmälan rör sig med andra ord om svenskfientlighet och maktmissbruk och därmed mös hon så fint när hon i telefonen påstod att anmälan skett via samordning.

Anmälningen jag skickade via mail har med andra ord skickats fel och istället för att skickas till barn och ungdom, anmäler man mig. Och skickar anmälningen med mitt namn maskat till den jag anmäler.

Som det ser ut så är det denna Maryam.som jag nämner i min anmälan till Barn och Ungdom, som motanmäler annars så ljuger man om att det var Socialtjänsten som gjorde an anmälan eftersom det är denna Maryam som är det enda namnet.

Extremt märkligt att skriva "Egen iakttagelse" som om jag anmält mig själv och är det inte den här Maryam som anmält mig. Min anmälan skickades till den e-mail som uppges vara Barn och ungdom via Västerås stad, inte till någon annan avdelning.

Man kan läsa att jag i min anmälan "misstänker att jag blir förföljd" vilket inte stämmer. Mannen förföljde mig tidigare vid flertalet tillfällen och har därefter att jag filmade honom slutat förfölja mig. Han har förföljt flera andra kvinnor också.

Man försöker skydda honom genom att ge sig efter mig. Inte tusan är det relevant att anmäla mig för att jag utsatts för 30 år sedan eller för flera år sedan. Det är 2 år sedan han förföljde mig senast.

Vad jag får ut av det här är att man inte tycks anmält mig från Barn och Ungdom utan att man öppnat min anmälan på Vuxen och ignorerat att Barn och ungdom uttryckligen sagt till mog att de har befogenheter att söka efter barnen till den man jag anmält.

Ko stigt nog att de skriver upp mitt gamla telefonnummer för evigheter sedan och min systers gamla namn men inte pådtår att de öppnat handlingar då jag ville veta exakt vad de öppnat och tittat på.

https://ibb.co/39BtZ6vD

https://ibb.co/Cp5TmVG6

Här igår ställde den jäveln som ofredat barn i lekparken, ut en barnvagn för att håna mig när jag går förbi med att myndigheterna i Sverige skiter i att ens u dersöka varför någon uppträder såsom jag beskrivit. Tvångsmässigt söker kontakt med barn och föräldrar. Helt klart ett sätt för invandrarmän i området att håna mig för att jag försöker få bort honom från barn.

Man förstår att de bara garvar åt myndigheterna i Sverige. Här är det fritt fram att göra vad man vill och den som protesterar är den man sedan försöker sätta dit.

Utgår ifrån att det är samma vider som tidigare försökt leta reda på hans offer och som är ute efter att[ anmäla de utsatta flickorna som anmält mig föratthon inte accepteraratt jag står upp för att Sverigeär ett land barn och kvinnor ska få leva fritt utan att invandrarmän ger sig på oss

Tack Maryam, din hathandling är en politisk manifestation emot Sverige och svenska värderingar och pga dig, ska jag för första gången avstå att rösta rött och rösta på SD för att folk som du ska ut ur systemen.
Senast redigerad av TramsPostaren 2026-08-12 kl. 18:52.
Citera
2026-08-12, 19:08
Medlem
Riktigt sjukt också om samma handläggare som gör en anmälan mot mig för att jag vägrat låta henne anmäla barns föräldrar obefogat, ljuger för mig i telefonen och påstår att man harft samordningsmöten där jag diskuterats och anmälts av socialtjänsten efter inkommen anmälan till Barn och Ungdom.

Det står trots allt att anmälan upprättats efter egen iakttagelse med denna Maryams namn därefter och är därmed samma person som ämnar jaga utsatta barn som straff för att de berättat om utsatthet som jag sagt åt på skarpen att jag inte ämnar anmäla obefogat då jag inte har en aning om deras hemförhållanden och dem bör man känna till innan en anmälan görs.

Samma person har mottagit 2 stycken anmälningar av mig mot min granne och vet därmed om att han inte längre förföljer mig då jag själv tog itu med den saken. Är det ingen annan som anmält mig så har hon anmält mig som hämnd för att jag försöker jaga bort en invandrarman som förföljer kvinnor och barn.

Det är dessa människor i systemen, som applåderas och påstås bära välfärden och dagligen göra Sverige bättre. Att anmäla offren till den här mannen.

Hur mycket skada kommer den här närmast nyexaminerade personen ha åstadkommit dagen hon går i pension? Hur många offer hinner man med under 40 år av maktmissbruk? Hur många som henne sitter inom systemen och skadar inifrån vår samhällsapparat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in