2026-08-07, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myror-Elefanter
Därför att det är bara fd SD-röster och det gör att påverkan för mindre invandring skulle bli svagare. De skulle bli ett verkningslöst vågmästareparti.

Nej, det är långt ifrån bara SD-röster. Många är i stället nya väljare, och unga män utgör den största intressegruppen enligt AfS själva.
Citera
2026-08-07, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsmoderatorer
Det är väl ändå den vita mannen som de lilafärgade håren på socialtjänsten hatar ändå.

Jodå men en kvinna som röstar SD och är öppen med det, det anser de vara så illa så att topplocket går! Då tappar de impulskontrollen helt.
Citera
2026-08-07, 17:24
Medlem
Citat:
Det du inte verkar förstå är att den muslimska identiteten är att hata väst och Sverige här i Sverige. De är här för bidragen och för att utnyttja systemet. Jag hatar inte heller islam per se men med muslimsk massinvandring har man inte längre något val än att rösta på SD. Jag är också i grunden vänster. Det funkar dock inte med sådan politik när hela världen ska ha del av ett litet lands välfärd.

Och tråden handlar om SD så länge det står så i rubriken oavsett vad du tycker.
Jag har en helt annan syn som blomd svenska som också umgåtts med mycket invandrare. Som jag skrivit i någon annan tråd, ser man inte genom det yttre vilka invandrare som är svenskfientliga, misogyna osv. Det år otroligt många som anses vara välintegrerade som är det. Många invandrare är även rasister mot andra grupper såsom mot muslimer, svarta, lågutbildade invandrare, romer osv.

Grupptillhörighet avslöjar inte så mycket vem som faktiskt är fientlig mot svenskar eller andra människor i Sverige.

Ja tråden ha dlar delvis om SD, men den handlar lika mycket om SDs utökade tjänstemannaansvar. Varför jag ser det som en otroligt betydelsefull sak. Om det funkar i praktiken dvs.

Citat:
Ursprungligen postat av pudrig
Får jag fråga om du har någon diagnos? I all välmening.
Jag fick aldrig PTSD eftersom man vägrade att erkänna att jag mådde dåligt efter sexualbrott som invandrare också begått emt mig. ADHD och PTSD är det korrekta.

Citat:
Ursprungligen postat av Adolf.Shitler
Nej invandrarmän som ger sig på kvinnor och barn kan inte medicineras bort men däremot kan kanske dina psykotiska episoder medicineras bort.
https://ibb.co/gbSjZVXY

Det stämmer bra att jag blev allvarligt psykiskt dålig som ung. Att jag vägrades vård och att man ljugit om att jag skulle ha varit psykotisk är även det korrekt. Jag sökte hjälp hos psykiatrin för PTSD samtidigt som jag var mycket orolig för att jag kände mig paranoid och allmänt konstig. Det sammanföll med att jag även vägrades vård för blödningar där det forsade blod ur mig, vid ena tillfället efter det andra. Min mamma ringde slutligen till vården då de vgrade ta emot nig. På plats vägrades jag undersökningar medan man påstod att jag hade mensen. Min livmoder har aldrig varit placerad i mitt arsle.

Jag skäms inte det minsta för hur allvarligt dåmig jag blev, även om det är bland det värsta hag upplevt i mitt liv. Dock var jag aldrig psykotisk, jag var fysiskt sjuk med PTSD och man mörklade det för att slydda förövare genom att anklaga mig för att vara galen.

I pappret der du även vur man försöker förminska mina blödningar som "måttliga" då de inte kunde få mig stt påstå att det bara skulle röra sig om några bloddroppar på pappret.

Enda undersökningarna jag fick, fick jag kriga för dåmde först vögrade ta emot mig, sedan vägrade undersöka mig med påståendet om att jag hade mensen.

Sedan när jag fick remisss fick jag det och skulle vara fastande i 24 timmar, vilket jag inte klarade av eftersom jag höll på att förlora medvetandet och därför var tvungen att äta några plättar och dricka kräm även om det inte hjälpte märkvärt öer än att jag inte tupade av. Av det skälet kunde inte man undersöka hela tarmen. Och struntade i att vidarutreda.

Ja, jag var väldigt dålig psykiskt i samband med de här blödningarna och gick i föera år med påverkat psykiskt mående. Men jsg var inte psykotisk, jag led av allvarligare bristsjukdomar med största sannolikhet då jag blev extremt välmående som i ett trollslag efter att jag på eget bevåg under en månads tid ätit stora mängder omega3 och b-vitaminer dagligen.

Googla på vad brister på b-vitaminer kan ge för symptom.

Så att jag sökte vård, innebär inte att invandrarmän är oskyldiga. Att min mage t.ex av något skäl plötsligt började drabbas av allvarliga blödningar jag nekades vård för det, är ett bevis på att jag varit under en omfattande utsattthet. I te att jag är "galen". För det är jag inte och har aldrig varit. Jsg har aldrig förlorat verklighetsuppfattningen vilken är ganska väsentligt vid en psykos.

Jag ser hur många förövare som återvänder till tråden i tron om att de kommer kunna misskreditera mig för att de systematiskt gjort det förr. Kom an bara.

En av er flyttade in i mitt hem med fräckheten att sitta och heila i mitt vardagsrum så jag vet vad för drägg ni är.

AI

Citat:
Kopplingen mellan B12-brist och psykiska symtomNervsystemet: Vitamin B12 är helt nödvändigt för hjärnan och nervträdarnas skyddande hölje.

Psykiatriska tecken: Brist kan ge vanföreställningar, aggressivitet, minnessvårigheter och paranoia, ibland utan samtidig blodbrist (anemi).Riskfrupper: Äldre, personer med mag-tarmsjukdomar eller de som äter vegansk kost utan tillskott drabbas oftast.
Förövrigt så fick jag med mig en förståelse för människor som istället drabbas av riktiga psykoser och/eller psykossjukdomar.

Du och andra kan inte försöka använda stigma mot mig för något jag aldrig har haft men jag kan tala öppet om hur dåligt det kändes och arbeta emot stigmatisering som istället berör dem som drabbas av hjärnsjukdomar. Nu råkade dock mitt problem sitta i magen.
Senast redigerad av TramsPostaren 2026-08-07 kl. 17:27.
Citera
2026-08-07, 18:03
Bannlyst
Du är en riktig problemmänniska och har ingen självinsikt alls. Du tror att världen ska anpassa sig efter dig.
Citera
2026-08-07, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TokayGeck
Förstår din frustration, men SD har sålt sin själ för utländska intressen och för en politik som innebär att dem blivit en död fisk som flyter medströms. Allt för makten och pengarna. Svenskarna kommer sekundärt, AfS är det enda parti i min värld som står upp för ett svenskt självbestämmande och förändring påriktigt. Varför skulle jag rösta på något som innebär att Sverige förblir en vasallstat för utländska intressen?

Håller med och då har jag aldrig ens röstat höger.
Citera
2026-08-07, 19:22
Medlem
RomernasKungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TramsPostaren
Jag förväntade mig att människor inom systemet skulle ha en kompetens att agera efter lagar, regler och förordningar.

Att de skulle följa dem, inte att de skulle använda systemet för att attackera mig och manipulera journaler i syftet att följa en politisk agenda emot mig som svenska och särbehandla mig negativt för att tysta min röst och ge invandrare som begår brott, immunitet och låta dem stå orörda.

Jag tror att jävligt många av dem som get sig på mig, pngrar sig idag och ser att det var fel person.

Jag förstår att de trodde att mittt gråtande ansikte innebar svaghet på samma vis somnjag grät några tårar när jag talade med polisen och samma män sedan skrattat när jag går förbi i tron att de satt mig på plats.

Jag gråter, för att saker gör mig ledsen, inte av vekhet. Har ifta kunnat ha nära till tårarna. Någon dåre hackade mig en gång och la upp en låt i min spellista jag tog som en direkt krigsförklaring

https://youtu.be/BDJKWf4y6WQ?si=wVFgIxtV1sHPoULu

Det var dumt att tro att jag inte gråter av styrka.
Jag är stark nog att bära mig själv och tuff nog att slåss där jag anser att det behövs.

Men förövare, de letar efter offer de ser som särskilt sårbara. Några tårar ger dem ett självförtroende de inte borde ha gällande mig.

Varför skriver "trots att det tar emot" i trådtiteln?
Citera
2026-08-07, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snakewatch
Du är en riktig problemmänniska och har ingen självinsikt alls. Du tror att världen ska anpassa sig efter dig.
Jag tycker att du då kan itveckla varför jag inte skulle vara en "problemmänniska" och istället anpassa mog efter sexualförbrytare.

Nej, att de tsitter invandrare inom socialtjänsten (Vuxen) och kräver att anmäla barn för att de ofredats, accepterar jag inte. Socialtjänsten (Barn och Ungdom) ville ha en skriftlig anmäla för att slippa en muntlig de själva skulle skriva ner, och de uppgav även att de har befogenheter att kontrollera vart barnen grannen är barnvakt bor då det är i samma hus. Socialkontoret Vuxen bad då senast igår om personnummer till barnen som utsatts, samma invandrare som är ute efter dem.

Saken är att hon kan ta sina jävla våldsmän och åka hem, för i Sverige ska vi inte anmäla barn för att de blivit kvar själva i en lekpark. Att vi importerat män som obehindrat kan förfölja kvinnor och barn, innebär inte att offren ska anmälas.

Anmälningen mot mig var ett sätt att demonstrera makt mot mig. Problemet är att invandrare tror att de harmakt över mog eller dessa manscentrerade kvinnor som hatar oss kvinnor andra män utsätter eftersom de själva saknar attraktionskraft och därför försöker skifta skulden genom att använda akademiskt våld och maktmissbruk mot oss.

Problemet är att de jävlas med fel kvinna. Jag är jävligt kess på dem.

Tycker man att man är så jävla välintegrerad och utbildad så är det dags att sätta sig på planet hem och utveckla sina eftersatta länder istället för att försöka tvinga på normer här.

Vi vet ingenting om flickornas hemförhållanden. Jag har inte en jävla susning om vilka deras föräldrar är men jag kommer tamejfan inte anmäla dem först dagen jag vet eller har en oro för flickornas hemförhållanden och vill man anmäla mig som straff, då ska jag öppet straffa socialtjänsten i Västerås och specifikt den invandrarkvinna som inte accepterar att jag kräver att barn ska leka utomhus utan att ständigt övervakas. För när de ropade på mig, så duger jag minst lika bra som föräldrarna till att ingripa för deras bästa.

Alla barn ska kunna leka ute enda till halv sju utan att syrier, irakier eller vad fan karln nu än är (han tycks uppge olika saker) , ska smyga på dem när de råkat bli själva. Det är männen som ska sättas dit, inte barnen. Jag anmäler oro kring barn endast när jag har skäl för det och INGEN JÄVEL PÅ SOCIALKONTORETSKA KRÄVA ATT JAG ANMÄLER BARN HEJVILT ELLER ANMÄLA MIG FÖR ATT STJÄLA RESURSERNA FRÅN MÄNNISKOR DÄR BEHOV AV INSATSER FINNS.

Jag tackar förövrigt för att jag är en problemmänniska. Jag hoppas det här nu känns väldigt obekvämt för socialtjänsten i Västerås samt mannen jag hängt ut med hans vänner.

Ge fan i barn och ge fan i att falskanmäla människor i syftet att tysta dem.

Ska bli intressant att se om den anmälande personen är svensk, någon jag känner igen eller invandrare. Vågar gissa att de inte kommer skriva ut namn men det är de skyldiga till. En tjänsteman som anmäler mig för att jag anmäler oro kring barn, ska inte kunna göra det anonymt.
Citera
2026-08-07, 19:33
Medlem
RomernasKungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plingirutan
sd står för islamofobi, en sjukdom utan dess like och för sionism. samma sionism som ger dig huvudvärk om dagarna men du blundar för. rösta rätt rösta afs!

Islamofobi är en oxymoron. Islams mål är att erövra och förslava världen. Står tydligt i den "heliga skriften". Dom flesta länderna i mellanöstern var kristna i begynnelsen men har stegvis erövrats militärt av Islam. Demografiskt sker detsamma i västeuropa just nu. Det existerar inga moderata muslimer. Det är bara bluffande muslimer som ligger lågt.
Citera
2026-08-07, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RomernasKung
Varför skriver "trots att det tar emot" i trådtiteln?
Jag är inte för allt SD har som politik.

Problematiska invandrare kan man inte se vilka de är på utsidan t.ex och jag håller inte med ommatt alla som arbetar är perfekta exemplar eller att lågutbildade, muslimer osv måste vara problem.

Det tar emot då jag egentligen är röd men jag har sett positiva lagförändrimgar som jag är tacksam för. Utökat tjänstemannaansvar något de röda vägrat med lögnen om att vi redan är skyddade mot tjänstemän som gör fel. Vi är väldigt oskyddade mot dem i samhället och har varit det i evigheter.

Sedan har jag lite svårt för rasistiska människor som kallar invandrare för det ena med det andra stup i kvarten och inte kan skilja på politisk kritik kring grupper mot direkt hat. Jag vill inte sitta med folk som säger n-ordet stup i kvarten eller som tror att svenskkärlek kommer med att heila.

Att jag vill rensa landet och systemen innebär inte att jag vill ha bort varenda invandrare. Sedan känner jag mig ganska nöjd med mångkultur medan SD är för assimilation vilket är en krock.

Man kan säga att jag delvis håller med om olika saker. Som jag nämnt, inte slöja i grundskolan. Därefter bryr jag mig inte om jag har en läkare med slöja osv. Polis och militär är väl de yrken jag kan tycka att slöjan är olämplig inom eftersom uniformerna också ska spegla vår demokrati, inte religion eller politik osv. Jag förväntar mig att en person ska använda hjärnan, inte kläderna, förövrigt i sitt arbete.

Sedan transvård är en sak jag nämnde som exempel. Kan vi utvisa människor som inte gjort något vid 21 års ålder så bör de transsexuella också vara gamla nog för könskorrigering vid 21. Jag är däremot helt emot medicinering av barn. Det är starka saker de får och om de är ganla nog att könskorrigera som barn kan vi låta dem ta lån, körkort och handla på bolaget också då de bör vara lika väl utvecklade för sådana vuxna beslut också.

Det fanns några frågor. Jag är positivt i ställd till internationella adoptioner men hela samhället och särskilt adopterade själva är emot det så man får anpassa sig i frågan. Klart man inte ska kidnappa barn och att barn exploateras i människohandel men förövrigt kan jag inte se vad problemet är om barnet är svart, asiatiskt eller vit, vid adoption. Men nu vill tydligen inte adopterade själva ens ha internationella adoptioner utan hade velat stanna i hemländerna så man får lyssna på det

Det tar emot lite men jag läste Liberalernas politik och de kändes mest som vanligt dravel. Stora ord men inget sker. Afs som folk tjatar om verkar inte ha särskilt mycket som följer mina åsikter och jag tror folk försökt värva mig till dem för länge sedan utan att jag lockades av dem det minsta.
Citera
2026-08-07, 19:43
Medlem
RomernasKungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TramsPostaren
Det tar emot då jag egentligen är röd men jag har sett positiva lagförändrimgar som jag är tacksam för.

Ja det förklarar saken. Positivt att du röstar SD i alla fall. Men roten till alla problem vi har i samhället beror på vänsterpolitik och olika typer av vänsterideologi. Men det är kanske ett för stort uppvaknande för dig som varit vänster under hela ditt liv.
Citera
2026-08-07, 19:50
Medlem
Citat:
Jodå men en kvinna som röstar SD och är öppen med det, det anser de vara så illa så att topplocket går! Då tappar de impulskontrollen helt.
Nja jag har inte gjort det innan. Det jag gjort är att jag vägrat låta en invandrarkvinna inom socialtjänsten anmäla barn som ofredats av en man eftersom jag inte känner till något kring dem som befogar oro. Sedan ansåg de sannolikt att min anmälan var provokativ och ville aätta mig på plats, särskilt när jag står upp för att Sverige är mitt land, här anmäler vi inte brottsoffer eller låter män komma hit och löpa fritt.

Jag tror självgodheten svalts med en obehagskänsla av mina reaktioner iallafall. T.ex så mottog inte den kvinna samtalet idag och hon har svarat vid vartenda samtal jag rimgt innan.

Jag kan absolut anmäla barn om jag känner oro för dem, men jag tänker verkligen inte anmäla att barn leker ute i en lekpark. Det är män (eller kvinnor om sådana skulle ha funnits) som inte ska söka sig till en sådan plats för att komma nära andras barn, som ska anmälas.

Sedan så är det som så att människor som diskriminerar upplever att de är finare än andra och inte accepterar att människor uttrycker sig olikt dem.

Det är väldigt lätt för dem att ge sig på en ensamstående invandrarkvinna eller någon med intellektuell funktionsnedsättning och skapa oro och tvinga dem till meningslösa möten och utöva våld mot deras liv men mig ger de sig inte på.

När jag söker hjälp, sja jag ha sådan. Vilket jag aldrig fått. Då ska de tamejfan inte ljuga om att de vill "hjälpa mig" när jag knappast är i behov av hjälp. Att jag blivit utsatt för, ska jag inte anmälas för idag. De var dessutom närvarande i mitt liv utan att vid ett enda tillfälle ingripa till min hjälp. Tvärtom fördtördd de mitt liv.

De ska lära sig att arbeta korrekt och etiskt om jag så ska sätta foten i arslet på ena efter andra symboliskt. Anmäl mig, så anmäler jag tillbaka. För det är som jag sa till dem, slår jag honom på käften, då kan ni anmäla men tills dess ska ni inte ge er på mig.
Citera
2026-08-07, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RomernasKung
Ja det förklarar saken. Positivt att du röstar SD i alla fall. Men roten till alla problem vi har i samhället beror på vänsterpolitik och olika typer av vänsterideologi. Men det är kanske ett för stort uppvaknande för dig som varit vänster under hela ditt liv.
Jag har varit nätaktivist i många år och öppet talat om de flesta problem. Problem med invandrare, kriminalitet, invandrare inom systemet, kvinnor inom systemet, sexualbrott.

Jag har kämpat mycket hårt enot invandringen men inte i syftet att skada enskilda invandrare utan för att samhället ska fungera.

Jag har vetat i 30 år och betalat mycket höga pris i mitt liv för olika politiska partiers ignorans.

Nu när högern fixat så att jag kan plugga deltid då man vägrar mig mina mediciner för att sabotera och jag därför inte kan heltidsplugga, så vill jag plugga på högskolan för att jaga ut invandrare och kvinnor ur systemen som förstör och skadat människor genom maktmissbruk och diskriminering.

Jag är feminist. Det är inte samma sak som att jag ger olika grupper immunitet.

Det som gör mig förbannad är att jag har rätt att bråka på gatan om myndigheter vägrar ingripa och barn kan befinna sig i fara. Om man då ska motanmäla mig från socialtjänsten som hämndaktion så gör man så att jag ser illa ut den dagen jag kanske vill bli familjehem och jag kan bokstavligen döda för barns bästa och det kommer ur en mycket stark moderinstinkt.

Man ska inte jävlas för mycket med mina modersinstinkter. Jag är inte den som hade låtit en partner våldta barn på nätterna, om vi säger som så. Han hade åkt ambulans ut ur hemmet istället för att jag hade blundat för "vad hade grannarna tänkt".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in