Citat:
Ursprungligen postat av
Myror-Elefanter
Kvinna ser problemen med muslimsk invandring och ska därför börja rösta SD, tyvärr 20 år för sent.
Min faster är förövrigt mislim kan jag tillägga.
Min tråd berör hur korrupt Sverige är och de problem vi har med människor som skyddar invandrarmän och även invandrare inom systemet. Den är också en öppen krigsförklarimg mot kvinnor med "akademisk examen" som maktmissbrukar och försöker attackera mig i egenskap av kvinna som vägrar tillåta systemfel lika lite som invandrares våld.
Tråden är inte antimuslimsk även om jag även tagit upp att LVU kampanj och propaganda mot svenska myndigheter sker samtidigt som jag också belyser att myndigheter som agerar fel ger vatten på kvarn till desinformationskampanjer.
De här jävlarna ska ur systemen. Jsg är fortfarande förbannad för att de gemensamt beståmt att använda det eftervåld emot mig jag tydligt i skrift sagt är oacceptabelt i Sverige, nämligen att anmäla brottsoffer för at de berättar om fel.
Att jag blev medveten om hur betydelsefullt det är för mig att vara svensk, har med saker andra kånner till mycket väl. När jag stod ensam mot en jävla massa människor i en klunga som fyllde ena väggen till andra i ett köpcenter: Den dagen föddes jag till svensk även om jag var 15 redan den dagen.
Min identitet och att slåss för att vara svensk kom den dagen. Ändå var den späom plockade med sig mig därifrån när de flesta skingrats tveksamt kristen (namnet lät inte som det) och om han var det så var han långt ifrån svensk.
Så min
identitet som svensk är inte synonym med att jag hatar muslimer, invandrare eller andra grupper. Men det var den där jävla känslan som slog igenom hela mig när jag pressade mig igenom människorna som stod emot mig för att låta den nita mig inuti klungan om de nu ville det. Vilkét de backade ifrån istället då.de inte fattade att.jag var obeväpnad.
Men jag kände mig verkligen som en skägglös dundergud av adrenalinet.
https://youtu.be/AvNh7QYgAzo