2026-08-05, 23:27
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laureth
Nämen vad förvånad jag blir. Du skräpar ner mer istället för att söka upp informationen du säger dig söka..

Förstå att ingen annan än du framstår som tramsig för den som läser några sidor bakåt i tråden. Ajogen länkar den på din begäran.

Jag är inte ens en del i den här diskussionen, men det är mitt ansvar att se till så att du går igenom källorna som din meningsmotståndare ger dig? Gå till din lilla klocka uppe i högra hörnet och se om Ajogen kanske har citerat dig och givit en länk istället.

Nej jag tänker inte ge dig den, jag vill se om du fortsätter på den här linjen.
Du får gärna peka ut var Ajogen länkat till något som bekräftar påståendet att Zhou Yusen smugglade "patogener", blev "mördad" och "kastad från ett fönster".

DU kommer bli förvånad hur fort du lär upptäcka att du är ute i ogjort väder, men precis som Rand Paul och hans lakejer tror jag du är alldeles för ointelligent för att förstå det.

Kan du inte pröva med någon AI eller liknande om du inte klarar att tänka själv? Gör det.

Med lite tur får vi se Rand Paul eller någon från senatsförhöret att pröva med AI eller något. Just nu verkar det som de fått någon form av virus i datorerna.
Citera
2026-08-05, 23:28
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajogen
mmmm, nä.

Du har kognitiv dissonans om det här.

Fauci ljög om allt och barn dog tack vare honom. Det är raka motsatta till den läkared han tagit.
Du ser inte att detta kan röra sig om ett politiskt rävspel att lämna ut anteckningarna som RFKjr gjort - just när han plockar ut och vill nominera Wuhan-Quay samtidigt på Faucis tjänst?
Citera
2026-08-05, 23:29
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Du ser inte att detta kan röra sig om ett politiskt rävspel att lämna ut anteckningarna som RFKjr gjort - just när han plockar ut och vill nominera Wuhan-Quay samtidigt på Faucis tjänst?
Jag ser det som tjänstemän som tar sitt arbete på allvar.

Tillskillnad från Fauci.
Citera
2026-08-05, 23:32
Medlem
develis avatar
Citat:
Jag ser det som tjänstemän som tar sitt arbete på allvar.

Tillskillnad från Fauci.
HAHA!
....Sa den som beundrar den absurda RFKjr.

Som just nu skyller sin inkompetens om mässling på just Fauci och covid och väljer Quay - som inte ens tog sig vidare till intervju för tjänsten efter Fauci.
Senast redigerad av develi 2026-08-05 kl. 23:35.
Citera
2026-08-05, 23:33
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Ja, det framkommer ju i artikeln.

varför håller du på och upprepar frågor du redan fått svar på?
AH, vänta, NU förstår jag - du tror att en artikel i en skvallerblaska bekräftar något. Ja, det det bekräftar att det är en skröna. Inget annat.

Men nu undrade jag om du hade en länk till något som bekräftade att det faktiskt HÄNT. Förstår du? Nej.

Du förstår, du kan inte sitta och sprida skit och desinformera, det var så den skrönan uppstod från första början. Det kan du kanske pröva i konspirationsforumet. men det ser inte särskilt snyggt ut här. Förstår du? Nej?

Så för att summera:
Det finns INGENTING som någonsin bekräftat att Zhou Yusen blev mördad, kastat från ett fönster eller et tak, det finna ingenting som bekräftar att han har smugglat patogener (nej ditt pucko, monoklonala antikroppar är inga "patogener").

Det ENDA som man kunnat bekräfta är att Zhou Yusen var virusforkare och att han dog i början på 2020. That's it. Allt annat är påhitt från idioter som du. Och jag är ganska säker på att Rand Paul känner till allt det här, men det passar hans agenda att lägga sig i den här typen av skrönor.

Hör av dig.
Citera
2026-08-05, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korrektamund0
Jag har citerat den delen tidigare.

(FB) Förhör i Senaten: Dr. Anthony Faucis dagböcker – avslöjandena som skakar narrativet

Hör av dig.
Fast den delen är inte med i inlägget du länkar, läsförståelsen som spökar igen?
Citera
2026-08-05, 23:35
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
AH, vänta, NU förstår jag - du tror att en artikel i en skvallerblaska bekräftar något. Ja, det det bekräftar att det är en skröna. Inget annat.

Men nu undrade jag om du hade en länk till något som bekräftade att det faktiskt HÄNT. Förstår du? Nej.

Du förstår, du kan inte sitta och sprida skit och desinformera, det var så den skrönan uppstod från första början. Det kan du kanske pröva i konspirationsforumet. men det ser inte särskilt snyggt ut här. Förstår du? Nej?

Så för att summera:
Det finns INGENTING som någonsin bekräftat att Zhou Yusen blev mördad, kastat från ett fönster eller et tak, det finna ingenting som bekräftar att han har smugglat patogener (nej ditt pucko, monoklonala antikroppar är inga "patogener").

Det ENDA som man kunnat bekräfta är att Zhou Yusen var virusforkare och att han dog i början på 2020. That's it. Allt annat är påhitt från idioter som du. Och jag är ganska säker på att Rand Paul känner till allt det här, men det passar hans agenda att lägga sig i den här typen av skrönor.

Hör av dig.
Skvallerblaska? Vart får du det ifrån?

De har ju intyg från FBI att han smugglade patogener.
Citera
2026-08-05, 23:36
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Skvallerblaska? Vart får du det ifrån?

De har ju intyg från FBI att han smugglade patogener.
Har du en länk till det intyget? Var det "monoklonala antikroppar"?
Citera
2026-08-05, 23:43
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Har du en länk till det intyget? Var det "monoklonala antikroppar"?
The three vials, wrapped in a paper towel and sealed with wax, were seized from the courier’s carry-on bag at Detroit Metropolitan Wayne County Airport. The courier told Customs and Border Protection agents that Zhou was the sender. The vials were turned over to the FBI’s Weapons of Mass Destruction Directorate, the report said.
FBI forensic scientists later determined that the vials contained “precursor mRNA and a partial porcine epidemic diarrhea virus spike protein.” PEDV is “a coronavirus causing high morbidity and mortality” in pigs, the report said.

https://www.washingtontimes.com/news/2026/jul/28/chinese-military-shipped-coronavirus-vials-us-year-pandemic/

De smugglade farliga patogener i passagerarplan. Det är helt sjukt.

Varför läser du inte igenom artiklarna istället för att hålla på så här?
Senast redigerad av Ajogen 2026-08-05 kl. 23:45.
Citera
2026-08-05, 23:51
Medlem
Laureths avatar
Ah orkar inte vänta på mundos inlägg innan jag bemöter det.

PEDV-proteinet är mycket riktigt inte en patogen
MRNA-precursorn är mycket riktigt inte en patogen

Lägger man ihop dem har man en patogen.

Semantiskt skitsnack.
Citera
2026-08-06, 00:02
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
The three vials, wrapped in a paper towel and sealed with wax, were seized from the courier’s carry-on bag at Detroit Metropolitan Wayne County Airport. The courier told Customs and Border Protection agents that Zhou was the sender. The vials were turned over to the FBI’s Weapons of Mass Destruction Directorate, the report said.
FBI forensic scientists later determined that the vials contained “precursor mRNA and a partial porcine epidemic diarrhea virus spike protein.” PEDV is “a coronavirus causing high morbidity and mortality” in pigs, the report said.

https://www.washingtontimes.com/news/2026/jul/28/chinese-military-shipped-coronavirus-vials-us-year-pandemic/

De smugglade farliga patogener i passagerarplan. Det är helt sjukt.

Varför läser du inte igenom artiklarna istället för att hålla på så här?
Nej, inget av det där är "patogener". I artikeln artikel som ligger bakom en betalvägg konstaterar att man inte kunnat bekräfta att Yusen Zhou blev mördad eller att han skulle ha blivit kastad från ett fönster eller ett tak.

Citat:
Zhou, 54, died in May 2020 after a fall from a building, according to a Senate report, though the cause of death has not been independently confirmed.
https://www.washingtontimes.com/news/2026/jul/28/chinese-military-shipped-coronavirus-vials-us-year-pandemic/?srsltid=AfmBOorT03DWxtJRs832X_Y_np8tFkBx8yydiYeq1 uYPmaSI1NvV6phI

Så någon "säger" att han dog efter att ha blivid kastad från ett fönster eller ett tak. Är du medveten om hur vidspredd den skrönan är? Och bara för att en idiot i senaten gått på samma skröna så är det sant? Det är det inte.

Citat:
En patogensmugglare 'snubblar' ut ur en byggnad á la Putin när en pandemi av samma typ av virus som han smugglade börjar i samma stad som labbet han jobbade i och det är en "råtta i pizza" historia.
Naj, de har inte smugglat några virus

Citat:
De har smugglat precursor mRNA (ett mRNA som uttrycker proteiner) och spikproteiner från PEDV. INget av det är "patogener", inget av det är farligt. Inget av det kan smitta. Inget av det har något med coronavirus att göra. Förstår du? Nej?

Citat:
Det står ju klart och tydligt i artikeln att det är Paul som har tagit fram de mailen.
Är du dum i huvet?
Nej, det står inte i artikeln.

Citat:
Att han ramlar ur en byggnad styrker att det är en konspiration. Det är mycket allvarligt att man har begått denna typ av forskning på det här viset. På flygplatser och i flygplan. Det är en katastrof som väntas ske.
Nej, men att du påstår det utan att det finns någon som heslt grund för det påståendet styrker att du sprider dynga.

Nu har du suttit och ältat ett gäng lögner en hel kväll som sedan visat sig vara TOTALA LÖGNER.

SNÄLLA. KAN DU INTE SLUTA SPRIDA DESINFORMTION OCH LJUGA?? OM JAG BER SNÄLLT, BARA SLUTA. OK?
Citera
2026-08-06, 00:05
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laureth
Ah orkar inte vänta på mundos inlägg innan jag bemöter det.

PEDV-proteinet är mycket riktigt inte en patogen
MRNA-precursorn är mycket riktigt inte en patogen

Lägger man ihop dem har man en patogen.

Semantiskt skitsnack.
Nej, man har inte en patogen om man lägger ihop de två. Hahahahaaa.....

Ja jädrar, inkompetensen är total.

Du är snudd på värre än Rand Paul. Det trodde man inte var möjligt. Du fr ta upp det där i det vetenskapliga forumet, jag är säker på att du kommer göra succe. Hahahaaa....

Hör av dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in