2026-08-06, 00:06
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korrektamund0
Nej, inget av det där är "patogener". I artikeln artikel som ligger bakom en betalvägg konstaterar att man inte kunnat bekräfta att Yusen Zhou blev mördad eller att han skulle ha blivit kastad från ett fönster eller ett tak.

https://www.washingtontimes.com/news/2026/jul/28/chinese-military-shipped-coronavirus-vials-us-year-pandemic/?srsltid=AfmBOorT03DWxtJRs832X_Y_np8tFkBx8yydiYeq1 uYPmaSI1NvV6phI

Så någon "säger" att han dog efter att ha blivid kastad från ett fönster eller ett tak. Är du medveten om hur vidspredd den skrönan är? Och bara för att en idiot i senaten gått på samma skröna så är det sant? Det är det inte.

Naj, de har inte smugglat några virus

De har smugglat precursor mRNA (ett mRNA som uttrycker proteiner) och spikproteiner från PEDV. INget av det är "patogener", inget av det är farligt. Inget av det kan smitta. Inget av det har något med coronavirus att göra. Förstår du? Nej?

Nej, det står inte i artikeln.

Nej, men att du påstår det utan att det finns någon som heslt grund för det påståendet styrker att du sprider dynga.

Nu har du suttit och ältat ett gäng lögner en hel kväll som sedan visat sig vara TOTALA LÖGNER.

SNÄLLA. KAN DU INTE SLUTA SPRIDA DESINFORMTION OCH LJUGA?? OM JAG BER SNÄLLT, BARA SLUTA. OK?
Va hahaha

FBI departement av WMD fick hantera det lol.

Han föll ur en byggnad under 'mystiska omständigheter'.

Klart han blev mördad, bara ett efterblivet mähä hade trott nåt annat.
Citera
2026-08-06, 00:10
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajogen
Va hahaha

FBI departement av WMD fick hantera det lol.

Han föll ur en byggnad under 'mystiska omständigheter'.

Klart han blev mördad, bara ett efterblivet mähä hade trott nåt annat.
Men du har inte en länk där det bekräftar att det faktiskt skett? Nej?

Rand Paul sitter i ungefär samma sits som du, han sprider lögner och påhitt utan att kunna styrka det. Jag har tappat räkningen på hur många det är nu. Fauci har nog också tappat räkningen.
Citera
2026-08-06, 00:12
Medlem
Ajogens avatar
Citat:

Rand Paul sitter i ungefär samma sits som du, han sprider lögner och påhitt utan att kunna styrka det. Jag har tappat räkningen på hur många det är nu. Fauci har nog också tappat räkningen.
Så artikeln ljuger enligt dig då?
Citera
2026-08-06, 00:15
Medlem
korrektamund0s avatar
Man kan lugnt säga att jag hade förväntat mig att Fauci skulle bli gjord till totalt åtlöje (med tanke på de pinsamma anteckningar han gjort), men på något otroligt vis är det Rand Paul och han kompisar som lyckats göra sig själva till åtlöje.

Jag begriper faktiskt inte hur det har gått till. Varför fokuserade man inte på det som faktiskt hade någon form av substans? Helt otroligt.
Citera
2026-08-06, 00:15
Medlem
develis avatar
Paul var falsk under utfrågningen och utelämnade det Fauci skrev.

Fauci övervägde ett naturligt ursprung: ”Nu vet vi att marknaden inte var källan, utan förstärkaren. Med det sagt, någonstans hoppade viruset från djur till människor.”

https://politifact.com/article/2026/aug/03/fauci-diary-lab-leak-masks-school-closures/

Lagstiftare som Paul leker wannabeåklagare och framför lösryckta partier - men den svarande får inte ha sin advokat med sig.

Att Paul försökte att snurra till det vittnar om vad 5e tillägget är till för.

Om han lyckas driva vidare genom att hoppa över sedvanlig röstning i senaten i den här korrupta regimen och direkt till justitiedepartementet hoppas jag Fauci får böter.

Typ 5 dollar och Paul står på ruta A i sin freakshow.
Citera
2026-08-06, 00:23
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Så artikeln ljuger enligt dig då?
Det är ju DU som ljuger, som vanligt. Fattar du inte ens DET?

Artikeln ger inte stöd för NÅGOT av det du påstår. Hur kan det vara så svårt att fatta?

Hela historien liknar EXAKT det Rand Paul håller på med i förhöret med Fauci. Skapar sig en egen tolkning istället för att hålla sig till informationen han har tillgång till.

I ditt fall.
Nej, det går inte att bekräfta att han blev mördad
Nej, det går inte att bekräfta att han blev kastad från ett fönster.
Nej, det går inte att bekräfta att han blev kastad från ett tak.
Nej, han har inte smugglat virus.
Nej, han har inte smugglat monoklonala antikroppar.
Nej, det framkommer inte i artikeln.
Nwj, jag har inte fått svar på något av ovan
Nej de har inte något "intyg på att de smugglade patogener"

Ska jag fortsätta eller fattar du att du är en dyngspridare utan dess like?

Du är värre än Rand Paul. Min fråga är ändå på vilket sätt detta är relevant för trådens ämne. Håll dig till ämnet, är mitt förslag,

Hör av dig.
Citera
2026-08-06, 00:27
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Det är ju DU som ljuger, som vanligt. Fattar du inte ens DET?

Artikeln ger inte stöd för NÅGOT av det du påstår. Hur kan det vara så svårt att fatta?

Hela historien liknar EXAKT det Rand Paul håller på med i förhöret med Fauci. Skapar sig en egen tolkning istället för att hålla sig till informationen han har tillgång till.

I ditt fall.
Nej, det går inte att bekräfta att han blev mördad
Nej, det går inte att bekräfta att han blev kastad från ett fönster.
Nej, det går inte att bekräfta att han blev kastad från ett tak.
Nej, han har inte smugglat virus.
Nej, han har inte smugglat monoklonala antikroppar.
Nej, det framkommer inte i artikeln.
Nwj, jag har inte fått svar på något av ovan
Nej de har inte något "intyg på att de smugglade patogener"

Ska jag fortsätta eller fattar du att du är en dyngspridare utan dess like?

Du är värre än Rand Paul. Min fråga är ändå på vilket sätt detta är relevant för trådens ämne. Håll dig till ämnet, är mitt förslag,

Hör av dig.
Alltså du är för söt

Väldigt märkligt att snubben som smugglade material till GoF patogener bara råkar ramla ut ur en byggnad och dö när en labbläcka uppstår från labbet han jobba i.

Ja ja, det måste vara ett mysterium. vad gör man.

Att FBIs departement för WMD var involverade i utredningen det är inget att bry sig om heller
Citera
2026-08-06, 09:21
Medlem
Citat:

Det har ju inte du en aning om? Du kan låtsas hur mycket som helst att du har koll på vad som sades i förhöret men du har inte lyckats ta fram ett konkret exempel på när Rand Paul ljuger. Dina exempel och bevis lyser med sin frånvaro, kan ju ha att göra med att du har noll koll på vad som sades i förhöret.
Citera
2026-08-06, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Lägg ner med dina halmgubbar.
Hur fan skulle jag tycka att Fauci skulle ställas inför rätta på bas av dina ogrundade påståenden?

Jag är väl inget MAHA mähä likt dig.

Har du nån tanke kring att detta är ett spel för galleriet ur ett större sammanhang?

MAGA är losers enligt polls.
Du verkar ha en tanke kring att detta är ett spel för galleriet men du verkar inte vilja lyfta in något som helst bevis som supportar den tanken. Har du nått som backar upp det eller är det en fantasi? Tänk att folk känner sig kränkta för att den som stått ansvarig för NIAIDsom har gett pengar till EcoHealth Alliance för att bedriva forskning på coronavirus på Wuhanlabbet, den person som kallat sig själv Science och tryckt på hur viktigt det är att vi lyssnar på honom, den person som tjatade om 6 feet social distance så att massvis med företag la ned och psykisk ohälsa till följd bland både vuxna och barn för att sen säga att 6 feet distance är inte baserat på vetenskap det bara dök upp så körde vi på det... Gud vad sjukt att utreda denna person, hur många fler döda anser du att vi hade behövt i pandemin för att rättfärdiga en utredning?
Citera
2026-08-06, 12:34
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smultronkungen2
Du verkar ha en tanke kring att detta är ett spel för galleriet
Korrekt.
Citat:
men du verkar inte vilja lyfta in något som helst bevis som supportar den tanken.
Har lämnat många uppgifter som pekar mot en politisk freakshow - inklusive om 5e relaterat till benådning risken för mened när du yrade nyss.

Tråden handlar om politik och utfrågning av Fauci.
Därav svarade jag dig innan.
Att du är inkompetent och plockat uppgifterna som en copycat från MAGA kan du inte lasta mig.

Många andra i amerikansk media är inne på samma sak som mig.

Attacken mot Dr. Anthony Fauci säger mer om dagens politik än USA:s pandemirespons.

Det som hände under Dr. Anthony Faucis vittnesmål i senaten förra veckan var inte ett misstag.
Det var en kalkylerad övning i politisk vedergällning, där fakta alltför ofta fick ge vika för förolämpningar, bevis för känslor och samhällstjänst för partisk uppgörelse.

Ingen lagstiftare har arbetat hårdare för att förtala Fauci än senator Rand Paul.

Utfrågningens lägsta punkt kom när senator Bernie Moreno (republikan från Ohio) utbrast mot Fauci och frågade:
”Vem i helvete tror du att du är?”

I mer än fem decennier tjänade Fauci USA med utomordentlig utmärkelse.
Som chef för National Institute of Allergy and Infectious Diseases rådgav han sju presidenter – republikaner och demokrater – genom hiv/aids-epidemin, ebola, sars, zika, mjältbrand och covid-19. Hans banbrytande forskning förändrade hiv/aids-behandlingen och räddade miljontals liv världen över.
Långt innan covid-19 gjorde honom till ett känt namn hade Fauci förtjänat det globala forskarsamhällets respekt som en av Amerikas mest framstående ledare inom folkhälsa.

Medan Fauci uppmanade amerikanerna att förbereda sig för en folkhälsokris, tonade Trump, upprepade gånger, ner hotet från covid.

September 2020, närmade sig USA 200 000 dödsfall.
Trump till amerikanerna: "Det drabbar praktiskt taget ingen. Det är en fantastisk sak."

Uttalandet kom månader efter att han privat hade berättat för journalisten Bob Woodward att viruset var "dödligt" och mycket farligare än influensan.
https://www.washingtoninformer.com/senate-hearing-anthony-fauci/

Midterm närmar sig, Trump är impopulär.

Så varför inte iscensätta en shit show kring covid och Fauci att folusera på?

För RFKjrs del är det covid för oreglerad mässlings skull.
Citera
2026-08-06, 12:40
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Korrekt.

Har lämnat många uppgifter som pekar mot en politisk freakshow - inklusive om 5e relaterat till benådning risken för mened när du yrade nyss.

Tråden handlar om politik och utfrågning av Fauci.
Därav svarade jag dig innan.
Att du är inkompetent och plockat uppgifterna som en copycat från MAGA kan du inte lasta mig.

Många andra i amerikansk media är inne på samma sak som mig.

Attacken mot Dr. Anthony Fauci säger mer om dagens politik än USA:s pandemirespons.

Det som hände under Dr. Anthony Faucis vittnesmål i senaten förra veckan var inte ett misstag.
Det var en kalkylerad övning i politisk vedergällning, där fakta alltför ofta fick ge vika för förolämpningar, bevis för känslor och samhällstjänst för partisk uppgörelse.

Ingen lagstiftare har arbetat hårdare för att förtala Fauci än senator Rand Paul.

Utfrågningens lägsta punkt kom när senator Bernie Moreno (republikan från Ohio) utbrast mot Fauci och frågade:
”Vem i helvete tror du att du är?”

I mer än fem decennier tjänade Fauci USA med utomordentlig utmärkelse.
Som chef för National Institute of Allergy and Infectious Diseases rådgav han sju presidenter – republikaner och demokrater – genom hiv/aids-epidemin, ebola, sars, zika, mjältbrand och covid-19. Hans banbrytande forskning förändrade hiv/aids-behandlingen och räddade miljontals liv världen över.
Långt innan covid-19 gjorde honom till ett känt namn hade Fauci förtjänat det globala forskarsamhällets respekt som en av Amerikas mest framstående ledare inom folkhälsa.

Medan Fauci uppmanade amerikanerna att förbereda sig för en folkhälsokris, tonade Trump, upprepade gånger, ner hotet från covid.

September 2020, närmade sig USA 200 000 dödsfall.
Trump till amerikanerna: "Det drabbar praktiskt taget ingen. Det är en fantastisk sak."

Uttalandet kom månader efter att han privat hade berättat för journalisten Bob Woodward att viruset var "dödligt" och mycket farligare än influensan.
https://www.washingtoninformer.com/senate-hearing-anthony-fauci/

Midterm närmar sig, Trump är impopulär.

Så varför inte iscensätta en shit show kring covid och Fauci att folusera på?

För RFKjrs del är det covid för oreglerad mässlings skull.
Vad pratar du om?

Under Fauci blev USA världens sjukaste land. Bokstavligen.

Hur är det utomordentligt?
Citera
2026-08-06, 12:45
Medlem
develis avatar
Citat:
Vad pratar du om?

Under Fauci blev USA världens sjukaste land. Bokstavligen.

Hur är det utomordentligt?
Klart folk blev sjuka. Nytt okänt virus och vetenskapen samt myndigheter stod handfallna initialt.

Men att USA blev världens sjukaste land har du kopierat från lögnare RFKjr nyss i intervjun efter utfrågningen av Fauci.

Hur många lögner hann han med på mindre än 20 minuter?
Tror jag hittills beskrivit ett tiotal. Det kan vara fler.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in