Citat:
Ursprungligen postat av
Ajogen
Det här visste han om, det är mord.
Du försökte med barn och myokardit. Jag kontrade och plockade ner dig. Se spoiler.
Du kan försöka mata på artiklar och jag kan respondera. Vi kan jiddra hela helgen.
Men faktum är att tråden handlar om att RFKjr lämnat över daganteckningar till Paul.
Så lägg ner ditt melodrama som helvild antivaxxare i RFKjr-klubben.
Eller så plockar du fram just detta ur dagboken så ska vi diskutera.
Detta är DÄREMOT ur anteckningarna.
Jag nämnde det i förbifarten igår.
HYCKLAREN Katie Miller, frun till Stephen Miller, har varit medierepresentant för Kennedy under presidentövergången och värd för Kennedy i sin podcast.
Hon hånar givetvis Fauci och kräver åtal.
Att han orsakade "årtionden av skada" för barn.
Men utdrag ur Faucis dagbok har redigerats bort.
Uppgifter som i detalj beskrev Faucis interaktioner med Miller offentliggjordes dock i den första dokumentdumpen.
Originaldokumentet nämnde Katie Miller 56 gånger, medan det rensade dokumentet nämnde henne 37 gånger.
Nu försöker hon ge sken av de hjälpsamma och gemytliga kontakterna berodde på att hon ”förstod vem han var, och jag förstod hur man hanterar någon som honom”.
Att hon "avsiktligt gav Fauci intrycket av att hon var vän med honom så att han ”inte skulle läcka emot mig eller min man”.
Faucis dagboksanteckningar skildrar Katie Miller som en frekvent allierad medan Coronavirus Task Force var aktiv.
”Han var inte min läkare. Han var inte min vän. Han var en arbetskollega som ringde mig i arbetssyfte, och under ett telefonsamtal brukade man diskutera andra saker”, försöker Katie släta över.
Katie vände sig till honom när Stephen testade positivt för covid hösten 2020, skrev Fauci.
Han gav familjen råd efter att hon testat positivt för covid under graviditeten 2020.
Efter att Stephen Miller testat positivt, skriver Fauci, att han pratade med Katie flera gånger när hon var på väg till sina föräldrars hem i Texas.
”Jag ringer Katie ofta för att kolla hur det går med henne ett par gånger om dagen. Hon är väldigt orolig för att bli väldigt sjuk eftersom hon är i vecka 10 av graviditeten. Ikväll fick hon en ångestreaktion. Jag lugnade henne över telefon”, skrev Fauci i ett inlägg daterat 9 maj 2020.
När sen deras nyfödda barn drabbades av en medicinsk episod senare samma år hade de också kontakt.
Fauci ringde läkarna till Millers barn direkt för att diskutera spädbarnets medicinska vård.
https://www.notus.org/health-science/redacted-fauci-diary-entries-katie-miller-stephen
Backstabbing... och oerhört förväntat i Trumps snake pit.
Synd att hon inte konsulterade Doktor Trump.
En injektion med desinfektionsmedel hade väl gjort susen.