2026-08-07, 21:23
Medlem
KaptenDilberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
På onsdag ska Dr. Fauci förhöras, bland annat av Rand Paul. Samtidigt har Faucis dagböcker offentliggjorts – och enligt uppgifter innehåller de uppseendeväckande avslöjanden.
vad man finner uppseendeväckande är subjektivt
objektivt:
narrativet är att du vill ha uppmärksamhet och är en gnällig grifter
Citera
2026-08-07, 21:55
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajogen
Jag tror du bara blivit hysterisk nu när det visar sig att att allt om Covid var en lögn.

Det är väl bekvämare med lögnen än att se sanningen i vitögat.
Vad är det som är en lögn?

Ni muppar skriker ju ena sekunden att Fauci dödat 7 miljoner.

Nästa sekund att covid var bara som en förkylning.

Hur ska ni hade det?
Citera
2026-08-07, 22:04
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus
Vad är det som är en lögn?

Ni muppar skriker ju ena sekunden att Fauci dödat 7 miljoner.

Nästa sekund att covid var bara som en förkylning.

Hur ska ni hade det?
Hans vaccin dödade fler barn, med råge, än vad det räddade.
Citera
2026-08-07, 22:29
Medlem
develis avatar
Citat:
Hans vaccin dödade fler barn, med råge, än vad det räddade.
Konspiration.
Citera
2026-08-07, 22:38
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Konspiration.
https://academic.oup.com/eschf/article/12/5/3212/8488271?login=false

Barn hade nästan noll risk för död av covid medans vaccinet har dödat barn i hjärtfel.

Fauci visste om det här.
Citera
2026-08-07, 23:03
Medlem
develis avatar
Citat:
https://academic.oup.com/eschf/article/12/5/3212/8488271?login=false

Barn hade nästan noll risk för död av covid medans vaccinet har dödat barn i hjärtfel.

Fauci visste om det här.
Covid kan ge myokardit.
Stoppa din RFKjr-propaganda om vaccin och Fauci där solen inte skiner.
Senast redigerad av develi 2026-08-07 kl. 23:11.
Citera
2026-08-07, 23:17
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Covid kan ge myokardit.
Vaccine-Associated Myocarditis Risk in Context: Emerging Evidence

Conclusion

VAM is a rare but real side effect of mRNA vaccination against COVID-19. Large-scale observational studies on hundreds of millions of vaccine recipients across 3 continents have identified the highest risk of VAM in adolescent males, with rates as high as 107 cases per million in the teenage years. Across the general population, in comparison, COVID-associated myocarditis is likely greater than VAM, though VAM exceeds COVID-associated myocarditis for adolescent males. The clinical course of VAM is generally mild, with most symptoms resolving prior to hospital discharge. Even in the adolescent male population, the entirety of the protective effect of COVID vaccination, particularly in preventing severe COVID, hospitalization, MIS-C, and death, continues to clearly exceed the risk of VAM. Specific data are not yet available regarding the risk-benefit and timing considerations of a booster dose for adolescent males.17

Och Fauci valde att fortsätta rekommendationerna av att vacciner barn. Trots att de hade ca: 0.000000002 risk för död, för dem var det typ en influensa.

Det här visste han om, det är mord.
Citera
2026-08-07, 23:33
Medlem
develis avatar
Citat:
Det här visste han om, det är mord.
Du försökte med barn och myokardit. Jag kontrade och plockade ner dig. Se spoiler.

Du kan försöka mata på artiklar och jag kan respondera. Vi kan jiddra hela helgen.

Men faktum är att tråden handlar om att RFKjr lämnat över daganteckningar till Paul.

Så lägg ner ditt melodrama som helvild antivaxxare i RFKjr-klubben.

Eller så plockar du fram just detta ur dagboken så ska vi diskutera.

Detta är DÄREMOT ur anteckningarna.
Jag nämnde det i förbifarten igår.

HYCKLAREN Katie Miller, frun till Stephen Miller, har varit medierepresentant för Kennedy under presidentövergången och värd för Kennedy i sin podcast.

Hon hånar givetvis Fauci och kräver åtal.
Att han orsakade "årtionden av skada" för barn.

Men utdrag ur Faucis dagbok har redigerats bort.

Uppgifter som i detalj beskrev Faucis interaktioner med Miller offentliggjordes dock i den första dokumentdumpen.
Originaldokumentet nämnde Katie Miller 56 gånger, medan det rensade dokumentet nämnde henne 37 gånger.

Nu försöker hon ge sken av de hjälpsamma och gemytliga kontakterna berodde på att hon ”förstod vem han var, och jag förstod hur man hanterar någon som honom”.

Att hon "avsiktligt gav Fauci intrycket av att hon var vän med honom så att han ”inte skulle läcka emot mig eller min man”.

Faucis dagboksanteckningar skildrar Katie Miller som en frekvent allierad medan Coronavirus Task Force var aktiv.

”Han var inte min läkare. Han var inte min vän. Han var en arbetskollega som ringde mig i arbetssyfte, och under ett telefonsamtal brukade man diskutera andra saker”, försöker Katie släta över.

Katie vände sig till honom när Stephen testade positivt för covid hösten 2020, skrev Fauci.

Han gav familjen råd efter att hon testat positivt för covid under graviditeten 2020.

Efter att Stephen Miller testat positivt, skriver Fauci, att han pratade med Katie flera gånger när hon var på väg till sina föräldrars hem i Texas.

”Jag ringer Katie ofta för att kolla hur det går med henne ett par gånger om dagen. Hon är väldigt orolig för att bli väldigt sjuk eftersom hon är i vecka 10 av graviditeten. Ikväll fick hon en ångestreaktion. Jag lugnade henne över telefon”, skrev Fauci i ett inlägg daterat 9 maj 2020.

När sen deras nyfödda barn drabbades av en medicinsk episod senare samma år hade de också kontakt.
Fauci ringde läkarna till Millers barn direkt för att diskutera spädbarnets medicinska vård.
https://www.notus.org/health-science/redacted-fauci-diary-entries-katie-miller-stephen

Backstabbing... och oerhört förväntat i Trumps snake pit.

Synd att hon inte konsulterade Doktor Trump.
En injektion med desinfektionsmedel hade väl gjort susen.
Citera
2026-08-07, 23:39
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Du försökte med barn och myokardit. Jag kontrade och plockade ner dig. Se spoiler.

Du kan försöka mata på artiklar och jag kan respondera. Vi kan jiddra hela helgen.

Men faktum är att tråden handlar om att RFKjr lämnat över daganteckningar till Paul.

Så lägg ner ditt melodrama som helvild antivaxxare i RFKjr-klubben.

Eller så plockar du fram just detta ur dagboken så ska vi diskutera.

Detta är DÄREMOT ur anteckningarna.
Jag nämnde det i förbifarten igår.

HYCKLAREN Katie Miller, frun till Stephen Miller, har varit medierepresentant för Kennedy under presidentövergången och värd för Kennedy i sin podcast.

Hon hånar givetvis Fauci och kräver åtal.
Att han orsakade "årtionden av skada" för barn.

Men utdrag ur Faucis dagbok har redigerats bort.

Uppgifter som i detalj beskrev Faucis interaktioner med Miller offentliggjordes dock i den första dokumentdumpen.
Originaldokumentet nämnde Katie Miller 56 gånger, medan det rensade dokumentet nämnde henne 37 gånger.

Nu försöker hon ge sken av de hjälpsamma och gemytliga kontakterna berodde på att hon ”förstod vem han var, och jag förstod hur man hanterar någon som honom”.

Att hon "avsiktligt gav Fauci intrycket av att hon var vän med honom så att han ”inte skulle läcka emot mig eller min man”.

Faucis dagboksanteckningar skildrar Katie Miller som en frekvent allierad medan Coronavirus Task Force var aktiv.

”Han var inte min läkare. Han var inte min vän. Han var en arbetskollega som ringde mig i arbetssyfte, och under ett telefonsamtal brukade man diskutera andra saker”, försöker Katie släta över.

Katie vände sig till honom när Stephen testade positivt för covid hösten 2020, skrev Fauci.

Han gav familjen råd efter att hon testat positivt för covid under graviditeten 2020.

Efter att Stephen Miller testat positivt, skriver Fauci, att han pratade med Katie flera gånger när hon var på väg till sina föräldrars hem i Texas.

”Jag ringer Katie ofta för att kolla hur det går med henne ett par gånger om dagen. Hon är väldigt orolig för att bli väldigt sjuk eftersom hon är i vecka 10 av graviditeten. Ikväll fick hon en ångestreaktion. Jag lugnade henne över telefon”, skrev Fauci i ett inlägg daterat 9 maj 2020.

När sen deras nyfödda barn drabbades av en medicinsk episod senare samma år hade de också kontakt.
Fauci ringde läkarna till Millers barn direkt för att diskutera spädbarnets medicinska vård.
https://www.notus.org/health-science/redacted-fauci-diary-entries-katie-miller-stephen

Backstabbing... och oerhört förväntat i Trumps snake pit.

Synd att hon inte konsulterade Doktor Trump.
En injektion med desinfektionsmedel hade väl gjort susen.
PSI Chairman Johnson Releases Report; Will Hold Hearing on Federal Health Agencies’ Failure to Warn About the Risk of Myocarditis Following COVID-19 Vaccination

Man undvek att varna om det och särskilt för dem som inte hade någon risk för död eller skada för Covid har nu drabbats.

Det är brottsligt, Fauci visste.
Citera
2026-08-07, 23:42
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
På onsdag ska Dr. Fauci förhöras, bland annat av Rand Paul. Samtidigt har Faucis dagböcker offentliggjorts – och enligt uppgifter innehåller de uppseendeväckande avslöjanden.

Bland annat påstås att:

• Fauci kände till att dödligheten var ungefär en tiondel av det som kommunicerades till allmänheten.

• Fauci visste att covid härstammade från laboratoriet i Wuhan.

• Fauci planerade att skicka en docka insmetad i getblod till Jane Fonda som en "trofé".

Om dessa dagboksuppgifter stämmer innebär dagböckerna i praktiken ett erkännande av att hela narrativet var en bluff – och att de långtgående åtgärderna som följde saknade grund.

I denna tråd samlar vi all dokumentation kring förhöret av Faucis före, efter och dess efterföljande händelser.

Första inlägget:
https://x.com/i/status/2081795664158048339

Så, vad är det för topos som blir omskakat här?

Är det månne att galna fascister har rätt?
Citera
2026-08-07, 23:45
Medlem
develis avatar
Citat:
PSI Chairman Johnson Releases Report; Will Hold Hearing on Federal Health Agencies’ Failure to Warn About the Risk of Myocarditis Following COVID-19 Vaccination

Man undvek att varna om det och särskilt för dem som inte hade någon risk för död eller skada för Covid har nu drabbats.

Det är brottsligt, Fauci visste.
Nej. Detta är rätt ur den politiska agendan.
Du är högst troligt för dum - och ovillig - att se narrativet.

Jag ämnar inte diskutera lösryckta artiklar från 2022.
Du försökte nyss med barn och myokardit och det funkade inte.

Dagboken är grunden till att Fauci skulle höras.
Vart är kopplingen till anteckningarna?

Vad ska han förhöras om?
Citera
2026-08-07, 23:49
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Covid kan ge myokardit.
Stoppa din RFKjr-propaganda om vaccin och Fauci där solen inte skiner.
Studien listar inte dödsfall bland BARN, och mytomanen i tråden ljuger som vanligt och försöker desinformera. I själva verket finns bara tre personer som räknats som tonåringar.
Två är män och angivna som "teenager" och en är en flicka på 14 år.

Totalt 9 av de inkluderade i granskningen är kvinnor, 19 är män.

Andelen äldre personer är dominerande, här hittar vi två personer äldre än 90 år fler män i 70- och 60-årsåldern. Lite förvånande är det kvinnor som är 61, 57, 50, 62 och 75 bland de undersökta. Det här skall ses mot bakgrund att myocarditis i samband med vaccination är vanligt att det drabbar UNGA MÄN. Men det är det inte vad det handlar om är.

Medelåldern av samtliga inkluderade i studien är 44 år.

Inte i NÅGOT fall har det kunnat konstaterats att något vaccin var orsaken.

Man har dragit in obduktionsrapporter och letat efter myocarditis men notera att myocarditis INTE angivits som dödsorsaken, utan Hulscher och McCullough har enkelt utgått från att myocarditis var dödsorsaken trots att ansvarig läkare inte angivit det.

Notera att det är Nicholas Hulscher och Peter McCullough som gjort "studien", båda affilierade med ChildrensHealthDefense och märkta som desinformatörer.

Det kanske mest troliga är att det rör sig om personer som mycket riktigt dragit på sig lindriga fall av myocarditis (som förekommer vid vaccinering) och att denna sedan upptäckts vid obduktion (dödsorsaken har inte angivits fö respektive person, men det skulle alltså kunna handla om personer som avlidit i cancer). Som vanligt påstår sig McCullough och Hulscher ha begära dödsorsaker och försöka utesluta dödsfall där dödsorsaken sades vara uppenbar, men man bara SÄGER att det är så - utan att redovisa den angivna dödsorsaken i de fall man valde. Låter det bekant, och är det något som en representant från ChildrensHealthDefense skulle hantera opartiskt...?

Den här studien är en av de mest kritiserade studierna i ämnet, just på grund av att den är så dålig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in