2026-07-31, 02:15
Medlem
BushwickBills avatar
Att Fauci var ett jävla psykfall det såg man lång väg, det var därför jag aldrig ens funderade på att trycka in hans sedelpress i min kropp.
Citera
2026-07-31, 02:22
Moderator
Ancistruss avatar
Vänligen tänk på att tråden ligger under Politik Utrikes USA. Dess fokus är m.a.o. politik, så fokusera på senatsförhöret av Anthony Fauci är ni snälla.

/Mod
Citera
2026-07-31, 07:04
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulsmurf2
Har vi något som hellst bevis på att dessa är sanna? Hur många vuxna människor skriver dagböcker?

Robert F Kennedy Jr är i flera pubkika intervjuer förklarat hur han som ansvarig för HHS och hans team hämtat dagböckerna från Faucis arbetsdatorer/servers och satt samman dessa under 8 månader.

Fauci hade ett utmärkt tillfälle att berätta att dagböckerna inte var hans, att allt var en konspiration för att sätta fast honom, få honom verka skyldig, att han inte påstått eller instruerat folk likt han gjort under flera år.

Men Fauci valde att inte göra det.
Senast redigerad av Nixter 2026-07-31 kl. 07:15.
Citera
2026-07-31, 07:48
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohNils
Fauci bekräftar själv att det är hans dagbok i början av förhöret. Det enda han överhuvud taget bekräftar...
Lol. Det är ingen av dem som faktiskt granskar. De läser vad de ska tycka och känna i tidningen utan att granska något öht själva.

Det är rent dogmatiskt. Jag har lyssnat på denna och flertalet andra förhör och vad som skrivs om dem stämmer illa överens med vad som faktiskt sker.
Senast redigerad av Ajogen 2026-07-31 kl. 07:56.
Citera
2026-07-31, 08:35
Medlem
zergrushs avatar
Doktor Anthony Fauci har arbetat för amerikansk offentlig verksamhet i över 50 år, varit rådgivare åt sju presidenter, hedrats med flera utmärkelser som bla. Presidential Medal of Freedom och många andra akademiska hedersbetygelser.

Donald Trump har dömts för brott 34 gånger.

Och anledningen till att konservativa spamkonton (och TS) nu istället försöker prata om Fauci är för att republikanernas "special military operation" (SVO) Epstein Fury, som våldtäktsmannen i Vita Huset dragit igång, har gått fullständigt åt helvete.
Why are American soldiers still dying in a war Trump has supposedly “won” 38 different times?
Citera
2026-07-31, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ajogen
Lol. Det är ingen av dem som faktiskt granskar. De läser vad de ska tycka och känna i tidningen utan att granska något öht själva.

Det är rent dogmatiskt. Jag har lyssnat på denna och flertalet andra förhör och vad som skrivs om dem stämmer illa överens med vad som faktiskt sker.

Dom verkar tro att det har något med Trump att göra eller höger-vänster-perspektiv.

Det är så enfaldigt att man häpnar.

De utgår också från att vi avskyr Fauci baserat på partipolitik.

Skulle vara intressant att veta exakt var de får sin information. Om de går direkt och läser på Politico eller någon liknande sida. Eller om det är mer direkta instruktioner från Pfizer eller kanske Expo.

Man är ju garanterat även antisemit om man anser att Fauci begått brott mot de mänskliga rättigheterna med sin "gain of function" forskning.
Citera
2026-07-31, 09:13
Medlem
AbortRetryIgnores avatar
Citat:
Har vi något som hellst bevis på att dessa är sanna? Hur många vuxna människor skriver dagböcker?
Hur många vet jag inte. Minst en, genom att jag brukar föra några noteringar i slutet av dagen.

Faucis anteckningar är mer som en labbjournal där han har skrivit lite av sina vetenskapliga spekulationer om vad pandemin innebär. Något alla forskare gör i sitt arbete som forskare.

Att dessa anteckningar kallas "dagbok" får det att låta som att det skulle röra sig om Faucis personliga och innersta tankar och då utgöra en mer ärlig redogörelse än den han senare kom att delge offentligt. Rand Paul som själv är läkare (liksom hans far) vet förstås detta, men väljer ändå att kalla det för en dagbok.

Rand Paul är sur på Faucis för att Fauci kallade honom för en moron (eller något liknande). Det vi ser nu är hur mycket av en moron Rand Paul faktiskt är. Han ska hämnas för det och kallar därför in Fauci för obligatorisk frågeställning och kan då sitta och vara otrevlig tillbaka.
Citera
2026-07-31, 09:14
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohNils
Dom verkar tro att det har något med Trump att göra eller höger-vänster-perspektiv.

Det är så enfaldigt att man häpnar.

De utgår också från att vi avskyr Fauci baserat på partipolitik.

Skulle vara intressant att veta exakt var de får sin information. Om de går direkt och läser på Politico eller någon liknande sida. Eller om det är mer direkta instruktioner från Pfizer eller kanske Expo.

Man är ju garanterat även antisemit om man anser att Fauci begått brott mot de mänskliga rättigheterna med sin "gain of function" forskning.
Fauci är Italienare. Vilket förklarar mafiametoderna som beskrivs.

Goomba trash!
Citera
2026-07-31, 09:14
Medlem
Gulsmurf2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Robert F Kennedy Jr är i flera pubkika intervjuer förklarat hur han som ansvarig för HHS och hans team hämtat dagböckerna från Faucis arbetsdatorer/servers och satt samman dessa under 8 månader.

Fauci hade ett utmärkt tillfälle att berätta att dagböckerna inte var hans, att allt var en konspiration för att sätta fast honom, få honom verka skyldig, att han inte påstått eller instruerat folk likt han gjort under flera år.

Men Fauci valde att inte göra det.

Menar du snubben som säger att vi får en "leaky brain", skar av en penis från en död tvättbjörn, och har maskhjärna?

Jag kan lista ganska många personer jag skulle tvivla mindre på.
Citera
2026-07-31, 09:19
Medlem
Citat:
Menar du snubben som säger att vi får en "leaky brain", skar av en penis från en död tvättbjörn, och har maskhjärna?

Jag kan lista ganska många personer jag skulle tvivla mindre på.

Du missade nog att Fauci klagar i början på förhöret att han klagar på att de läckt hans dagbok för att "förminska honom".

Det är det enda han erkänner i förhöret.
Citera
2026-07-31, 09:20
Medlem
Gulsmurf2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbortRetryIgnore
Hur många vet jag inte. Minst en, genom att jag brukar föra några noteringar i slutet av dagen.

Faucis anteckningar är mer som en labbjournal där han har skrivit lite av sina vetenskapliga spekulationer om vad pandemin innebär. Något alla forskare gör i sitt arbete som forskare.

Att dessa anteckningar kallas "dagbok" får det att låta som att det skulle röra sig om Faucis personliga och innersta tankar och då utgöra en mer ärlig redogörelse än den han senare kom att delge offentligt. Rand Paul som själv är läkare (liksom hans far) vet förstås detta, men väljer ändå att kalla det för en dagbok.

Rand Paul är sur på Faucis för att Fauci kallade honom för en moron (eller något liknande). Det vi ser nu är hur mycket av en moron Rand Paul faktiskt är. Han ska hämnas för det och kallar därför in Fauci för obligatorisk frågeställning och kan då sitta och vara otrevlig tillbaka.

Ja att detta är ett sätt för att hämnas och anklaga tidigare administration för saker är ju uppenbart för alla som är någorlunda insatta i vad som händer.

Nuvarande administration gör så mycket konstigt att man måste göra sådana saker för att ens följare inte ska börja ifrågasätta vad man själv håller på med.

Man hoppas skramla så pass mycket att man inte ska tappa mellanårsvalet.
Citera
2026-07-31, 09:27
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Att Fauci var ett jävla psykfall det såg man lång väg, det var därför jag aldrig ens funderade på att trycka in hans sedelpress i min kropp.
Den sedelpressen som Trump skryter om? Som Trump själv tagit många gånger?

Tror ni inte på er ledare i sekten längre?

😢
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in