Citat:
Nej, det tror jag inte.
Något som jag själv funderat på är hur många av dessa personer som driver på hela hetsen mot att bevisa att SARS-CoV-2 var ett "biovapen" att man försökte "minska befolkningen" och att det hela var en gigantisk komplott, de har alltså samarbetat med de personer som suttit och producerat lögner och rena påhitt i professionell skala. Ett par av dessa falserier och påhittade "senatsförhör" har alltså organiserats av Ron Johnson som nu sitter i utskottsförhöret och kallar Fauci för lögnare.
Det skulle inte förvåna mig det minsta om massor av "uppseendeväckande uppgifter är falska, mycket av det de producerat hittills har ju visat sig vara ren lögn. Varför skulle det här var annorlunda?
Något som jag själv funderat på är hur många av dessa personer som driver på hela hetsen mot att bevisa att SARS-CoV-2 var ett "biovapen" att man försökte "minska befolkningen" och att det hela var en gigantisk komplott, de har alltså samarbetat med de personer som suttit och producerat lögner och rena påhitt i professionell skala. Ett par av dessa falserier och påhittade "senatsförhör" har alltså organiserats av Ron Johnson som nu sitter i utskottsförhöret och kallar Fauci för lögnare.
Det skulle inte förvåna mig det minsta om massor av "uppseendeväckande uppgifter är falska, mycket av det de producerat hittills har ju visat sig vara ren lögn. Varför skulle det här var annorlunda?
Som jag skrev i ett annat inlägg, min konspirationsteori är att detta är ett sätt att flytta fokus från de rena problemen man själva har ställt till med. Eller att leverera på de löften om att rensa upp alla felaktigheter man påstått funnits. MAGA har ju till stor del drivits på genom att man anklagar andra flr saker och enat personer missnöjda med sin tillvaro mot en enad fiende.
Nu sitter de själva på spitionen och har problem att klara av den vanliga driften av landet, statsskulden skenar och tack vare Donald Trumps konstanta utspel vågar ingen göra något mer än klaga på tidigare administration då man själva inte riktigt vet vad som kommer vara ok I morgon, eller vilken allierad man nu inte är kompis med.
Då blir det perfekt att sitta och kasta idiotfrågor och påståenden på Fauci då han inte kommer bemöta dessa för man kommer köra en häxjakt oavsett.
Ska dock bli kul att se vad som händer när nuvarande administration börjar falla inifrån. Om inte Trump skiter i konstitutionen och kör en tredje gång finns ju inte högsta hönset, och alla kommer börja försvara sig själva. Speciellt om han sedan sitter och Twittrar vad han tycker framtida regering gör bra eller dåligt. Då tror jag Johnson får det svårt själv.