• 1
  • 2
2006-09-13, 20:05
Medlem
Sonic2k5s avatar
Har problem med att sova på nätterna. Vilket är det bästa sömnmedlet som går att få tag via internet eller i affärer i sthlm.
Citera
2006-09-13, 20:07
Medlem
Nemesis1s avatar
Prova Doom 3, ny och sömngivande bastardavkomma från en gammal klassiker... Finns säkert att ladda ner på PirateBay eller någon liknande sida...

Edit: Prova att beställa hem Zanaflex, man blir väldigt trött av dessa piller, åtminstone innan man hunnit utveckla någon tolerans... Och de är inte narkotikaklassade heller...
Citera
2006-09-13, 20:22
Medlem
galts avatar
Är det insomningen du har problem med, eller sover du oroligt?

För insomningen är ivf Halcion (triazolam) bäst enligt mitt tycke. Jag vet tyvärr inte var man kan få tag på det på internet numera.
Rohypnol (flunitrazepam) är väl andrahandsvalet. Det är lite vanligare, men dock klassat högre än övriga benso så det kan vara lite kinkigt att få tag på över nätet med, men det finns. Kolla runt lite på www.drugbuyers.com
Citera
2006-09-13, 20:28
Medlem
Sonic2k5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Prova Doom 3, ny och sömngivande bastardavkomma från en gammal klassiker... Finns säkert att ladda ner på PirateBay eller någon liknande sida...

Edit: Prova att beställa hem Zanaflex, man blir väldigt trött av dessa piller, åtminstone innan man hunnit utveckla någon tolerans... Och de är inte narkotikaklassade heller...

Inte en chans att jag sätter mig o lirar Doom, det är skitläskigt. Var kan man få tag på zanaflex?`
Citera
2006-09-13, 20:30
Medlem
Sonic2k5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av galt
Är det insomningen du har problem med, eller sover du oroligt?

För insomningen är ivf Halcion (triazolam) bäst enligt mitt tycke. Jag vet tyvärr inte var man kan få tag på det på internet numera.
Rohypnol (flunitrazepam) är väl andrahandsvalet. Det är lite vanligare, men dock klassat högre än övriga benso så det kan vara lite kinkigt att få tag på över nätet med, men det finns. Kolla runt lite på www.drugbuyers.com

När jag väl somnar så kan jag utan problem sova i 12 timmar utan avbrott. Det är med insommningen jag har problem med.

Det enda som går att köpa över disk i sthlm är väl naturläkemedel på apoteket och hur bra fungerar dom? Valerina tror jag dom heter.
Citera
2006-09-13, 20:33
Medlem
galts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonic2k5
När jag väl somnar så kan jag utan problem sova i 12 timmar utan avbrott. Det är med insommningen jag har problem med.

Det enda som går att köpa över disk i sthlm är väl naturläkemedel på apoteket och hur bra fungerar dom? Valerina tror jag dom heter.

Om du tror på det så kanske Valerina fungerar. Man ska ju aldrig underskatta placeboeffekten. Prova om du vill. Bättre det än att bli beroende av benso.
Citera
2006-09-13, 20:50
Medlem
SinCitys avatar
Beställ Sonata via nätet. Inte klassat ännu vad jag vet och verkar fungera bra som insomningstablett för vissa. Själv får jag bara ont i huvudet av dem...Dock så har Sonata(Zoplikon?) kort halveringstid och du bör därför inte uppleva någon zombieeffekt dagen efter såsom man kan få av t ex Propavan, Theralen m fl. Det finns en viss risk för vanebildning med Sonata dock så ät dem helst inte varje kväll.

Bör inte vara några problem att hitta en internet-shop inom EU.
Citera
2006-09-13, 20:54
Medlem
A-Dmps avatar
Bästa sömntabletterna jag har provat är utan tvekan Flunitrazepam, tvåa kommer Nitrazepam. Underbart att efter år av sömnstörningar få somna in med ett leende på läpparna.
Citera
2006-09-13, 20:56
Medlem
babba-pappas avatar
Nån som testat xxx? Dom kränger lorazepam 2mg'are billigt samt 2mg Rivotil (iktorivil, clonazepam) 150st för $80.. inkl. frakt! Låter ruggigt bra. men tufft att lägga ut degen i förskott till ett sånt ställe.. när tullen lika gärna kan ta det med. Hmm..
Citera
2006-09-13, 21:01
Medlem
SinCitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babba-pappa
Nån som testat "namn på apotek"? Dom kränger lorazepam 2mg'are billigt samt 2mg Rivotil (iktorivil, clonazepam) 150st för $80.. inkl. frakt! Låter ruggigt bra. men tufft att lägga ut degen i förskott till ett sånt ställe.. när tullen lika gärna kan ta det med. Hmm..

Det brukar inte vara så populärt att lägga ut adresser till olika apotek av flera olika anledningar. Rekomenderar drugbuyers.com för att utröna ifall det är att lita på eller inte...
Citera
2006-09-13, 21:05
Bannlyst
Propavan, Imovane, Theralen funkar för mig.

Är lätt att få utskrivna av läkare.

Nackdelen med propavan och theralen är att man kan bli en aning seg dan efter.

Det blir man inte med Imovane men å andra sidan kan man bli beroende av den vid långvarigt bruk.

Själv så använder jag dessa när jag ska ställa om dygnet eller vid tillfälliga sömnsvårigheter pga stress. Vid längre och allvarligare sömnsvårigheter behövs potentare läkemedel som tex stilnoct, rohypnol, mfl. Dessa är dock svårare att få ut, rohypnol är bäst men väldigt svårt att få ut pga att så många missbrukar det.

Du bör försöka komma underfund med varför du har svårt att sova för att bli av med besvären.

Är det stress som gör att du inte kan sova är det nog lugnande du behöver och inte sömnmedel. Oxascand och Atarax funkar bra för mig.
Citera
2006-09-13, 22:04
Medlem
babba-pappas avatar
Citat:
Det brukar inte vara så populärt att lägga ut adresser till olika apotek av flera olika anledningar. Rekomenderar drugbuyers.com för att utröna ifall det är att lita på eller inte...
Sorry, det var där jag fiskade upp adressen. Tänkte hårt men för kort före jag frågade..

Såååå.... Man vågar alltså lita på fyr-stjärniga på drugbyers? Que?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in