Citat:
Ursprungligen postat av
Berit85
Jag skulle aldrig sätta min fot på Tinder. Har enbart kollat över väninnans axel när hon visade upp sin lille "Rasmus" eller något annat stjärnskott som hon fått tag i 😆 Fruk. Tans. Värt...!!! (är bara förnamnet)
Eskalera vidare? Ursäkta? Visst har jag märkt att internet fungerar som ett utmärkt preventivmedel för de unga - de snackar och chattar och sexchattar tills de har tröttnat på varandra, utan att någonsin behöva träffas - men ursäkta mig lille vän... du eskalerar inte nånstans genom att fråga om min snapchat efter 4 minuters konversation.
Att "eskalera" en relation handlar om att ses IRL och faktiskt komma innanför trosan (...lille vän!), eller att prata i timmar på telefon om man nu vill vara oldschool.
Det enda stället du eskalerar till genom att fråga mig om min snapchat, det är en dejt med din högerhand och en tub vaselin - på sin höjd en go ostbricka, men mig kommer du inte hitta någonstans i den bilden.
Vad det handlar om är att vi håller oss borta från äckelgubbar som er - som vill "eskalera" i tid och otid. Nej du! Lille vän. Du kan allt eskalera i lugn och ro på din egen kammare.
Usch!
Det är precis av samma anledning till att man går till olika barer, olika plattformar ger olika stämningar.
För övrigt har jag aldrig bett en tjej att skicka något snuskigt.
Likaså sa jag heller inte att man ska be om snap efter 4 minuter, det är något du antydde.
Oj nu är man en "äckelgubbe" helt plötsligt för att du inte håller med mig?
Bara för att du väljer att matcha med badboys som vill ha dig som runkmaterial enbart för att du inte har något mentalt att tillföra så betyder det inte att alla kvinnor är så.