2026-07-12, 17:47
Medlem
526s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berit85
Jo men jag kan ju välja och vraka. Tycker dock utbudet är svagt.
Det är därför du är ensam.
Citera
2026-07-12, 17:49
Medlem
Custom_mades avatar
Ja du överreagerar som fan.

Lugna ner dig kvinna.

När du skriver "mogen" så tar jag det som tjock.

Tänk att bli sur för att någon ger "fel" komplimang.

Ni kvinnor är fan helt körda i skallen.

Konstigt att ni inte träffar nån när ni ser fel i att vilja ha mer kontakt/skicka spicy bilder via snap eller komplimanger som inte duger.

Låt mig gissa, du sitter på arslet(det tjocka) och bara förväntar dig allt. Fitta!
Citera
2026-07-12, 17:49
Medlem
Citat:
Jag skulle aldrig sätta min fot på Tinder. Har enbart kollat över väninnans axel när hon visade upp sin lille "Rasmus" eller något annat stjärnskott som hon fått tag i 😆 Fruk. Tans. Värt...!!! (är bara förnamnet)

Eskalera vidare? Ursäkta? Visst har jag märkt att internet fungerar som ett utmärkt preventivmedel för de unga - de snackar och chattar och sexchattar tills de har tröttnat på varandra, utan att någonsin behöva träffas - men ursäkta mig lille vän... du eskalerar inte nånstans genom att fråga om min snapchat efter 4 minuters konversation.

Att "eskalera" en relation handlar om att ses IRL och faktiskt komma innanför trosan (...lille vän!), eller att prata i timmar på telefon om man nu vill vara oldschool.

Det enda stället du eskalerar till genom att fråga mig om min snapchat, det är en dejt med din högerhand och en tub vaselin - på sin höjd en go ostbricka, men mig kommer du inte hitta någonstans i den bilden.

Vad det handlar om är att vi håller oss borta från äckelgubbar som er - som vill "eskalera" i tid och otid. Nej du! Lille vän. Du kan allt eskalera i lugn och ro på din egen kammare.

Usch!

Det är precis av samma anledning till att man går till olika barer, olika plattformar ger olika stämningar.
För övrigt har jag aldrig bett en tjej att skicka något snuskigt.
Likaså sa jag heller inte att man ska be om snap efter 4 minuter, det är något du antydde.

Oj nu är man en "äckelgubbe" helt plötsligt för att du inte håller med mig?
Bara för att du väljer att matcha med badboys som vill ha dig som runkmaterial enbart för att du inte har något mentalt att tillföra så betyder det inte att alla kvinnor är så.
Senast redigerad av BlackRockInc 2026-07-12 kl. 17:54.
Citera
2026-07-12, 17:55
Medlem
Berit85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 526
Det är därför du är ensam.

Det är korrekt.
Citera
2026-07-12, 17:56
Medlem
Berit85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackRockInc
Det är precis av samma anledning till att man går till olika barer, olika plattformar ger olika stämningar.
För övrigt har jag aldrig bett en tjej att skicka något snuskigt.
Likaså sa jag heller inte att man ska be om snap efter 4 minuter, det är något du antydde.

Oj nu är man en "äckelgubbe" helt plötsligt för att du inte håller med mig?
Bara för att du väljer att matcha med badboys som vill ha dig som runkmaterial enbart för att du inte har något mentalt att tillföra så betyder det inte att alla kvinnor är så.

Point taken.
Citera
2026-07-12, 17:58
Medlem
526s avatar
Citat:
Det är korrekt.
Men det är ju så du vill ha det. Katter och lådvin och gnälla på alla odugliga män som inte förtjänar dig.
Citera
2026-07-12, 18:02
Medlem
Kleiners avatar
Nice! Jag gillar att du är lydig och lyda

Citat:
Tack, det vet jag redan. Jag är en incel
Citera
2026-07-12, 18:05
Medlem
mikkelbergs avatar
1. "Är du han jag letar efter" kommentarerna, + ibland läggs en lista till över hur hennes "prins" ska vara.

Hon har redan gjort upp en bild av hur hennes partner skall vara, jag menar, det är kört före första mötet. När börjar hon göra om, så man passar in på listan?

2. " Jag är en aktiv kvinna!"

Ok, då vet jag precis..
Citera
2026-07-12, 18:28
Medlem
HemmaslagenWasabis avatar
Hahaha "trevlig prick"! Snacka om att vifta bort någon..
Citera
2026-07-12, 18:53
Medlem
Trevlig prick, hade inte läst in så mycket i det. men snap nej.
Senast redigerad av Upp-till-bevis 2026-07-12 kl. 18:58.
Citera
2026-07-12, 18:57
Medlem
Vuxna människor som använder sig av ordet "ick"
Citera
2026-07-12, 20:44
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baliser
2. Ingen kvinna är en trevlig prick, det är manligt syftat. Om man nu inte är ung och har bytt betydelse på begreppet.
Mvh +60.

Idag är det ju inte så noga det där med kön. Vi vet ju inte ens hur många kön det finns.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in