2026-07-07, 17:38
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Ja, vi är överens om att vi inte är överens. Jag ha jämfört deras berättelser och ser att hans berättelse styrker hennes berättelse (utan att han vet om det vid tex. förhör). Så jag ser att han har satt dit sig själv.

Han har lämnat en trovärdigare berättelse rent objektivt det är för du är radikfeminist du inte ser det och han har även givit en rimlig förklaring till varför hon skulle anklaga honom falskt han har dessutom ett vittne på sin sida som bekräftar att han är en hänsynsfull sexpartners det finns däremot inte ett skit som talar för hennes version domstolen har helt klart dömt efter bias och killgissningar
Citera
2026-07-07, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Bevis bortom rimligt tvivel bör krävas det för det inte enligt människor med koll tillskillnad från dig exakt vad som ska krävas får avgöras från fall till fall bara man slutar låta hörsägen vara avgörande så är jag rätt nöjd

Det där med att "tusentals' män sitter fällda för våldtäkt enbart baserat på hörsägen stämmer inte. Verkar vara ett mikroskopiskt problem i Sverige. Så ja, håller absolut med dig om att varje fall är unikt och ska bedömas därefter. Gällande hörsägen behöver du inte vara orolig.
Citera
2026-07-07, 17:51
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av gum69mo
Det där med att "tusentals' män sitter fällda för våldtäkt enbart baserat på hörsägen stämmer inte. Verkar vara ett mikroskopiskt problem i Sverige. Så ja, håller absolut med dig om varje fall är unikt och ska bedömas därefter. Gällande hörsägen behöver du inte vara orolig.

Jo i 90 procent av fallen räcker ord mot ord och hörsägen det är fakta hur mycket du än gråter som en liten fitta att de inte är så
Citera
2026-07-07, 17:59
Medlem
Citat:
Jo i 90 procent av fallen räcker ord mot ord och hörsägen det är fakta hur mycket du än gråter som en liten fitta att de inte är så

Jo men din lilla kukjävel denna loopen har vi kört nu 4-5 ggr redan.

Du vet ju förfan själv att våldtäkt/sexuellt våld skiljer sig från annan typ av brottslighet där man eventuellt har en kropp, vittnen eller sprucket ögonbryn. Osv.

Vi behöver inte dra det här fler gånger nu.
Citera
2026-07-07, 18:05
Avstängd
Citat:
Jo men din lilla kukjävel denna loopen har vi kört nu 4-5 ggr redan.

Du vet ju förfan själv att våldtäkt/sexuellt våld skiljer sig från annan typ av brottslighet där man eventuellt har en kropp, vittnen eller sprucket ögonbryn. Osv.

Vi behöver inte dra det här fler gånger nu.

Eftersom du fortsätter förneka fakta ditt fucktard så får vi ju ta det igen eftersom du är för trög för att fatta, riktiga jurister larmar om de och deras ord väger givetvis tyngre än en svagbegåvad hyperfeminists som du
Citera
2026-07-07, 18:26
Medlem
Citat:
Eftersom du fortsätter förneka fakta ditt fucktard så får vi ju ta det igen eftersom du är för trög för att fatta, riktiga jurister larmar om de och deras ord väger givetvis tyngre än en svagbegåvad hyperfeminists som du

Men din dumme lille kukjävel, vad är det jag förnekar?? Att ord står mot ord i nästan 100% av alla våldtäktsfall. Det har jag upprepat tiotals gånger redan, snacka om att vara trög dumfan
Citera
2026-07-07, 18:50
Medlem
Citat:
Haha, i 90-95 % av fallen räcker inte heller teknisk bevisning, skador, vittnen, t o m att våldtäkten direktsänds på nätet har inte räckt.
Citera
2026-07-07, 18:54
Avstängd
Citat:
Men din dumme lille kukjävel, vad är det jag förnekar?? Att ord står mot ord i nästan 100% av alla våldtäktsfall. Det har jag upprepat tiotals gånger redan, snacka om att vara trög dumfan

Som sagt bevis bortom rimligt tvivel bör krävas även om ett brott är svårt att bevisa studien visar att man inte tillämpar det höga beviskravet i sexualmål och bara svagbegåvade hyperfeminister som du jublar över det
Citera
2026-07-07, 18:54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pipsi
Haha, i 90-95 % av fallen räcker inte heller teknisk bevisning, skador, vittnen, t o m att våldtäkten direktsänds på nätet har inte räckt.

Knappast det är en myt att det krävs höga bevis för att döma någon för våldtäkt
Citera
2026-07-07, 18:57
Medlem
Citat:
Knappast det är en myt att det krävs höga bevis för att döma någon för våldtäkt
Och ändå leder bara 5-10 % av anmälningarna till fällande dom. Åklagaren bryr sig inte ens om att väcka åtal trots att han kan göra det helt utan bevisning och han skulle vinna målen på löpande band.
Citera
2026-07-07, 19:39
Medlem
Citat:
Som sagt bevis bortom rimligt tvivel bör krävas även om ett brott är svårt att bevisa studien visar att man inte tillämpar det höga beviskravet i sexualmål och bara svagbegåvade hyperfeminister som du jublar över det

Den absoluta majoriteten av alla våldtäktsmål bevisas bortom rimligt tvivel dumfan. Även gällande oaktsam våldtäkt. Det du pratar om rör sig om ett ytterst fåtal fall. Och ja, som jag nämnt 100 ggr innan dumfan så behöver lagen ses över vilket också görs.

Du är så jävla korkad dumfan, förstår inte vad fan det är du läser
Citera
2026-07-07, 20:11
Avstängd
Citat:
Den absoluta majoriteten av alla våldtäktsmål bevisas bortom rimligt tvivel dumfan. Även gällande oaktsam våldtäkt. Det du pratar om rör sig om ett ytterst fåtal fall. Och ja, som jag nämnt 100 ggr innan dumfan så behöver lagen ses över vilket också görs.

Du är så jävla korkad dumfan, förstår inte vad fan det är du läser

Projicera inte dina egna tillkortakommanden på mig givetvis är det du som är svagbegåvad som inte förstår att juristers ord väger lite tyngre än ditt feministiska dravel, nej ord mot ord och hörsägen som de flesta våldtäktsmål handlar om kan aldrig nå upp till kravet om bortom rimligt tvivel då det är avgöra ifall någon ljuger eller inte domstolen gissar att kvinnan talar sanning det är jävligt långt ifrån bortom rimligt tvivel ditt retard
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in