Citat:
Ursprungligen postat av
krillepille
Jag använder tjack ibland, oftast på helger i samband med festligheter. Men har märkt att jag nästan får noll tjackballe nu för tiden, förut blev den som ett jävla russin men nu krymper den bara lite, typ som om man stod ute näck i 10 grader. Men har även märkt att mycket av det som är nice med tjacket försvunnit mer och mer, blir inte lika pratglad längre, inte lika självsäker osv osv.
Kan det vara tolerans även om jag inte använder regelbundet eller måste jag börja skjuta det för att få effekt? Skulle dock aldrig få för mig att använda sprutor eller rövpumpa så det är uteslutet, jag snortar alltid.
Tolerans och att "magin" är lite försvunnen. I början blir man ju som i extas på tjack, piggheten, pratar som en galning, biter sönder munnen osv... osv... Både du och kroppen har vant sig vid att få amfetaminet ibland. Tänk dig att du går och äter en godis nu, jävligt gott, men tar du 5 kommer den 5:e inte vara särskilt speciell.
Du kan ta ett litet tjackuppehåll, eller ta mer vid varje tillfälle..
En annan sak jag kom på: det kanske är annat tjack vid de senare tillfällena du kört? Det brukar vara lite skillnad på olika tjack nämligen, små skillnaded men ändå nämnvärda. Ibland blir jag kåt som ett djur och ibland är det omöjligt att bli kåt.