Long time no see!
Jag har försökt googla fram en sal men gått helt bet.
Jag drog tjack mellan förrgår förmiddag t.o.m igår. Jag både åt ch drack vätskeersättning ioch fick in par timmars sömn. Igår tog jag dos t.o.m igår 3 klev av. För att runda av det tog jag 4mg ikto och 2 glas vin mellan 9-00.30 och fick sova drygt 4 timmar. So far so good.
Och triggervarning/disclaimer att nästa val var mindre begåvat. Ni behöver inte påminna’om
Eventuellta komplikationer. Jag känner till och respekterar/förstår magnituden av tänkbara utfall. idag gick det fel.
Imorse drog jag i mig drygt 10-13 mg brunt (heroin, inte hasch) och en minilina tjack tillsammans med det. Jag vet redan att uppåt och nedåt är farligt. Ni behöver inte påminna mig.
Redan efter ett par sekunder så fick jag rätt starka visuella hallucinatiomer. Tänk LSD fast med glesare intervaller. väggarna rör på sig, perifiera objekt blir Ansikten och människor
Så till till frågan. Är detta vanligt? Vilken drog är den drivande i detta? Är det något jag bör dra öronen över? Är det bara sömnen som spökar
Värt att nämna är att jag nästan aldrig tar heroin ( detta är gång nummer 3 på 3 år) och toleransen har varit 0 fram t.o.m i förrgår.
Tjacket jag tog i går och förrgår sattes i klassisk Rövpanna á 300-400mg.totala antalet pannor bar typ 4-(5)
Mängden tjack jag tog Imorse var en liten buslina på n!50-100mg och blandes ut med ovan nämnde.
Jag är inte så orolig för varken andningsdepp eller drogutlöstpsykos. Jag är bara nyfilen
Mod får gärna placera om
Tråden om den är felplacerad
Ber om ursäkt på förhand om texten upplevs rörig. Om man ändå hade något att skylla det på