2020-12-26, 20:43
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Glömde lägga till att igår fungerade tjacket klockrent
Men idag är det nästan som en blandning av MDMA och Amfetamin. Jag tog en ganska rejäl lina kl 18 men nu två timmar senare så är jag trött igen Har iofs tagit 1 mg Alprazolam och druckit två folköl, men det ska ju inte spela någon roll.

Det ska tilläggas också att jag inte får kalla tår och fingrar av denna batch. Jag brukar ofta annars blir ganska kall om tår och fingrar av Amfetamin
Citera
2020-12-26, 23:37
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Stora pupiller och hängande ögon, dålig balans och blir ganska snabbt trött av det. Jag trodde nästan att det var MDMApulver jag hade köpt.
Men det är tjack. Det har så typiska tjackeffekter som rysningar, galen kåthet! (visst, man kan bli kåt av MDMA också men inte alls lika djuriskt som tjack) Pratgladhet (jag blir tillbakadragen av MDMA, Självförtroendet får en rejäl boost osv osv osv

Vad tror ni är felet på tjacket som jag har köpt?

Citat:
Glömde lägga till att igår fungerade tjacket klockrent
Men idag är det nästan som en blandning av MDMA och Amfetamin. Jag tog en ganska rejäl lina kl 18 men nu två timmar senare så är jag trött igen Har iofs tagit 1 mg Alprazolam och druckit två folköl, men det ska ju inte spela någon roll.

Citat:
Det ska tilläggas också att jag inte får kalla tår och fingrar av denna batch. Jag brukar ofta annars blir ganska kall om tår och fingrar av Amfetamin

Jag glömde att skriva att jag även fick den klassiska tjackballen första dagen men inte den andra dagen
Citera
2020-12-28, 15:41
Medlem
Doserings hjälp snälla!

Jag har festat på Amfetamin ca 2-3 dagar i veckan sedan i somras. Orkar hålla på i genomsnitt 10-12 timmar på festen och dansa och spela men sen vill jag ligga ner och bara kolla på youtube eller vara online.
Kan aldrig somna förrän efter minst ca 6-8 timmar efter sista intag men har liksom inte energi att vara uppe och prata med folk eller städa etc.
Fattar inte varför det blir såhär men jag kör väl på rätt rejält tills kroppen tröttnar kanske?

Nu har jag festat hela julen, sov 12 timmar i natt och nu fick jag en bokning att jobba 24 timmar på ett event. Måste resa om 2 timmar så det är lite hysteri här nu.
Vill inte behöva ta amfetamin för att jobba men är ju sliten efter julen.
Har inte jobbat sedan Januari pga lockdown (bor utomlands) så har väl blivit lite lat också detta året.

Rent spekulativt, förstår att det inte är lätt eftersom alla är olika men tror ni att jag tex kan micro dosera under natten och hålla längre på det viset?
Inte ta 5cm linor varannan timma som när jag festar?
Snortar alltid men har förstått att jag vara längre om jag bombar?
Känner att jag kan köra 8-10 timmar utan men tror att efter det skulle jag behöva extra energi.

Ingen kan se på mig att jag har tagit något och där jag kommer jobba är folk på fest humör.

Tacksam för hjälp, även rena spekulationer.
Citera
2020-12-30, 07:43
Medlem
Brmcs avatar
Hallucinationer op

Long time no see!

Jag har försökt googla fram en sal men gått helt bet.

Jag drog tjack mellan förrgår förmiddag t.o.m igår. Jag både åt ch drack vätskeersättning ioch fick in par timmars sömn. Igår tog jag dos t.o.m igår 3 klev av. För att runda av det tog jag 4mg ikto och 2 glas vin mellan 9-00.30 och fick sova drygt 4 timmar. So far so good.

Och triggervarning/disclaimer att nästa val var mindre begåvat. Ni behöver inte påminna’om
Eventuellta komplikationer. Jag känner till och respekterar/förstår magnituden av tänkbara utfall. idag gick det fel.

Imorse drog jag i mig drygt 10-13 mg brunt (heroin, inte hasch) och en minilina tjack tillsammans med det. Jag vet redan att uppåt och nedåt är farligt. Ni behöver inte påminna mig.

Redan efter ett par sekunder så fick jag rätt starka visuella hallucinatiomer. Tänk LSD fast med glesare intervaller. väggarna rör på sig, perifiera objekt blir Ansikten och människor

Så till till frågan. Är detta vanligt? Vilken drog är den drivande i detta? Är det något jag bör dra öronen över? Är det bara sömnen som spökar

Värt att nämna är att jag nästan aldrig tar heroin ( detta är gång nummer 3 på 3 år) och toleransen har varit 0 fram t.o.m i förrgår.

Tjacket jag tog i går och förrgår sattes i klassisk Rövpanna á 300-400mg.totala antalet pannor bar typ 4-(5)

Mängden tjack jag tog Imorse var en liten buslina på n!50-100mg och blandes ut med ovan nämnde.

Jag är inte så orolig för varken andningsdepp eller drogutlöstpsykos. Jag är bara nyfilen

Mod får gärna placera om
Tråden om den är felplacerad

Ber om ursäkt på förhand om texten upplevs rörig. Om man ändå hade något att skylla det på
Senast redigerad av Brmc 2020-12-30 kl. 08:16.
Citera
2020-12-30, 13:19
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brmc
Long time no see!

Jag drog tjack mellan förrgår förmiddag t.o.m igår. Jag både åt ch drack vätskeersättning ioch fick in par timmars sömn. Igår tog jag dos t.o.m igår 3 klev av. För att runda av det tog jag 4mg ikto och 2 glas vin mellan 9-00.30 och fick sova drygt 4 timmar. So far so good.

Och triggervarning/disclaimer att nästa val var mindre begåvat. Ni behöver inte påminna’om
Eventuellta komplikationer. Jag känner till och respekterar/förstår magnituden av tänkbara utfall. idag gick det fel.

Imorse drog jag i mig drygt 10-13 mg brunt (heroin, inte hasch) och en minilina tjack tillsammans med det. Jag vet redan att uppåt och nedåt är farligt. Ni behöver inte påminna mig.

Redan efter ett par sekunder så fick jag rätt starka visuella hallucinatiomer. Tänk LSD fast med glesare intervaller. väggarna rör på sig, perifiera objekt blir Ansikten och människor

Så till till frågan. Är detta vanligt? Vilken drog är den drivande i detta? Är det något jag bör dra öronen över? Är det bara sömnen som spökar

Värt att nämna är att jag nästan aldrig tar heroin ( detta är gång nummer 3 på 3 år) och toleransen har varit 0 fram t.o.m i förrgår.

Tjacket jag tog i går och förrgår sattes i klassisk Rövpanna á 300-400mg.totala antalet pannor bar typ 4-(5)

Mängden tjack jag tog Imorse var en liten buslina på n!50-100mg och blandes ut med ovan nämnde.

Jag är inte så orolig för varken andningsdepp eller drogutlöstpsykos. Jag är bara nyfilen

Mod får gärna placera om

Ber om ursäkt på förhand om texten upplevs rörig. Om man ändå hade något att skylla det på
För mycket vaket och för lite sömn, skulle jag gissa på. Inte konstigt om skuggfolket börjar dyka upp i ögonvrån då.

Also: För i helvete, vad trasigt detta beteende låter. Ta hand om dig!
Citera
2020-12-30, 14:43
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
För mycket vaket och för lite sömn, skulle jag gissa på. Inte konstigt om skuggfolket börjar dyka upp i ögonvrån då.

Also: För i helvete, vad trasigt detta beteende låter. Ta hand om dig!

Alltså det framgick kanske inte. Dag 1 tog jag vaket 1n gång vardera under för- respektive eftermiddag. Sedan sov jag lite drygt 4 timmar.

Dag 2 tog jag vaket 1 gång givet gårdagens scenario. De två glasen vin jag drack var alltså mellan 21.00 -00.30. Sedan somnade runt 1 och sov till klockan 5. Bägge dagarna drack jag mycket vatten, var utomhus, åt riktig mat minst 4 gånger, fick i mig vätskeersättning och magnesium och sist men inte minst åt jag 4 mellanmål.

Jag vet inte hur det är med er men detta är fan den mest rekordeliga tjack-sessionen jag haft. Och tack för omtanken! Jag tar hand om mig. det blev lite hjärnsläpp imorse.

Kan inte låta,bli att bli påmind om ett citat från Johan Falk-serien

"Man ska ge fan å knarka om man redan e dum i huvet!"
Citera
2020-12-30, 14:58
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Long time no see!

Mod får gärna placera om

Bortsett från teorin om att det inte bara var heorin i den där linan så är det kombinationen av taskig sömn och mycket hjärnarbete ihop med tjack och alkohol som genererar hallucinationer.
Något som jag skulle ta på ganska stort allvar faktiskt
Citera
2020-12-30, 16:20
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f0cus
Bortsett från teorin om att det inte bara var heorin i den där linan så är det kombinationen av taskig sömn och mycket hjärnarbete ihop med tjack och alkohol som genererar hallucinationer.
Något som jag skulle ta på ganska stort allvar faktiskt

Även på små doser alkohol?

Jag sov precis en timme för att sova ikap lit3äe, men de märkliga hallisarna kvarstår.

Jag har varit stressad non stop sen i våras. Kanske hör det ihop? Ahja vad fan gör man åt detta?

Har på förekommen anledning inte fyllt på. Jag är liksom såpas klar att jag är obrydd pm hallisarna vid de här läget
Citera
2020-12-30, 16:24
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Även på små doser alkohol?

Jag sov precis en timme för att sova ikap lit3äe, men de märkliga hallisarna kvarstår.

Jag har varit stressad non stop sen i våras. Kanske hör det ihop? Ahja vad fan gör man åt detta?

Har på förekommen anledning inte fyllt på. Jag är liksom såpas klar att jag är obrydd pm hallisarna vid de här läget
Ja, jag tänkte faktiskt fråga om stress. Hjärnan är överarbetad liksom
Citera
2020-12-30, 16:43
Medlem
Safariis avatar
Tja alla inbitna tjackisar!

Jag är helt grön när det kommer till amfetamin. Har inte mer tagit det ex antal gånger, tror att jag kan räkna tillfällena på mina bägge händer.

Så det jag undrar är hur man avgör kvalitén utan ez test?
Är det någon skillnad med att avgöra kvalitén om det dex/levo?

Som jag har uppfattat det lite som är som med ladd, att man kan känna hur oljig den är. Stämmer detta eller har det hur tillverkningen att göra till slutprodukten?

Kan väl anta att det är enklare att avgöra om man gör det till IV bruk, pga restprodukter som blir över.
Kan man göra ett simplare test än ett ez test, som lösa upp det koka det. Men isf, bara för det är relativt rent, avgör det väl inte nödvändigtvis hur bra slutprodukten är?

Hur gör ni för att avgöra, mer än att testa det och enbart gå på känsla om det är bra eller inte. Fast det kan avgöras till viss del för en van brukare?
Citera
2020-12-30, 17:53
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f0cus
Ja, jag tänkte faktiskt fråga om stress. Hjärnan är överarbetad liksom

Nej det är säkert det. Men väggar som andas, fraktalmönster, skuggfolk fast de ser ut aomfaktiska männismor och att ansikten i tavlor är inget jag förknippar med stressrelaterade hallucinationer.
Citera
2020-12-30, 17:55
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Nej det är säkert det. Men väggar som andas, fraktalmönster, skuggfolk fast de ser ut aomfaktiska männismor och att ansikten i tavlor är inget jag förknippar med stressrelaterade hallucinationer.
Jag kan hallucinera väldigt klara bilder av stress och dålig kost, men bara du tar hand om dig kamrat!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in