2015-03-21, 12:22
Medlem
Hej!, vet att det förmodligen är fel forum för frågan. Men vad betalar och anser ni är ett rimligt pris för en femma snabbt?

Skams.
Citera
2015-03-21, 13:05
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skams
Hej!, vet att det förmodligen är fel forum för frågan. Men vad betalar och anser ni är ett rimligt pris för en femma snabbt?

Skams.
900 riksdaler.
Citera
2015-03-21, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av f0cus
900 riksdaler.
Kan tänka mig det att de är ett schysst pris, synd bara att jag förmodligen får pyttsa strax över 1000, suck.
Citera
2015-03-21, 15:07
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skams
Kan tänka mig det att de är ett schysst pris, synd bara att jag förmodligen får pyttsa strax över 1000, suck.
Nu har jag inte köpt tjack på typ ett år så har inga aktuella nätpriser i huvudet men vill minnas att det låg på strax över 1k inom Sverige sist jag kollade. Dyrt som in åta helvete för pisskvallen man får. Men 1k rakt av är standard gatupris och 900 en schysst deal.
Citera
2015-03-21, 23:13
Medlem
Parkours avatar
Var ute igår.
Förkrökade med alkohol.. Drog ett par linor ladd och bjöd runt lite...
Tänkte ringa kranen och beställa mer men blev stoppad av en bekant som hade tjack på sig.. Ingen vidare kvalité som vanligt i Sverige. Men det dög... Bombade gissningsvis 0,5g och drog en liten i vardera näsborre..

Har inte sovit än uppenbarligen...
Lider inte av tjackballe så kunde knulla åtminstone.. Mycket tveksamt att hon njöt lika mycket som mig dock.. Inte p.g.a att jag var speedad utan mest p.g.a min lust att anstränga mig!

Till min fråga....

Finns det några allvarliga risker med att blanda amf, ladd & alkohol? Förutom biverkningar ifrån dom enskilda drogerna dvs (Hjärtklappning, överhettning osv)
Citera
2015-03-22, 00:04
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parkour
Var ute igår.
Förkrökade med alkohol.. Drog ett par linor ladd och bjöd runt lite...
Tänkte ringa kranen och beställa mer men blev stoppad av en bekant som hade tjack på sig.. Ingen vidare kvalité som vanligt i Sverige. Men det dög... Bombade gissningsvis 0,5g och drog en liten i vardera näsborre..

Har inte sovit än uppenbarligen...
Lider inte av tjackballe så kunde knulla åtminstone.. Mycket tveksamt att hon njöt lika mycket som mig dock.. Inte p.g.a att jag var speedad utan mest p.g.a min lust att anstränga mig!

Till min fråga....

Finns det några allvarliga risker med att blanda amf, ladd & alkohol? Förutom biverkningar ifrån dom enskilda drogerna dvs (Hjärtklappning, överhettning osv)
Typ såhär;
Ladd är kärlsammandragande.
Tjack är kärlsammandragande.
Alkohol är blodförtunnande.

Ponera att ett kärl spricker i hjärnan av antingen sig självt eller ett slag. Ditt blod är tunnare än normalt och blödningen blir således mer akut.

Att alltså ta två substanser som verkar kärlsammandragande är inte det bästa. Men det är som jag brukar säga, inte dödsbäddat men risken finns.
Citera
2015-03-22, 02:43
Medlem
Hej, jag undrar enkelt ifall man kan aceton tvätta något som ENDAST är blandat med Kreatin.... uppskattar svar eller länk till något forum där detta förklaras
Citera
2015-03-22, 03:26
Medlem
The foxs avatar
Bomba ca 1.5G som nybörjare, betalade en hundring för det. Tycker dock fan att ruset inte håller I så länge, eller är det bara för att man tappar tidsuppfattningen totalt?

Fick dock inga svettningar eller AT på det, kände mig lite trött bara. Är det något som är universallt eller har jag bara tur för att det är första gången?
Senast redigerad av The fox 2015-03-22 kl. 03:42.
Citera
2015-03-22, 06:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The fox
Bomba ca 1.5G som nybörjare, betalade en hundring för det. Tycker dock fan att ruset inte håller I så länge, eller är det bara för att man tappar tidsuppfattningen totalt?

Fick dock inga svettningar eller AT på det, kände mig lite trött bara. Är det något som är universallt eller har jag bara tur för att det är första gången?

1,5 g är väldigt mycket om det är ok amfetamin. Så i mina öron låter det som du fått skit. Jag har tagit sen i onsdag och mellan 100mg och 300 mg per dos. Själva ruset ca 4 - 6 timmar sen är man sömnlös betydligt längre. Har lyckats blunda i snitt 2 timmar per dygn.... vet inte om man kan kalla det att sova direkt men är ju bra att vila lite i alla fall. Tog senaste dosen kl 2 och tog precis 1 mg alprazolam men det kommer jag nog inte att somna av.

just nu ligger jag och funderar på om jag ska ta en dos amfetamin.... kanske är onödigt och dumt? Men känns som att jag lika gärna kan hålla igång hela dagen och sova till natten istället. Har börjat få lite synhallisar och höra ljud som inte finns. Brukar allra hjälpa mot såna konstigheter eller kan det bli värre? Alltså om jag tar mer tjack nu och kanske lite mer allra senare.
Citera
2015-03-22, 06:41
Medlem
The foxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FulFar
1,5 g är väldigt mycket om det är ok amfetamin. Så i mina öron låter det som du fått skit. Jag har tagit sen i onsdag och mellan 100mg och 300 mg per dos. Själva ruset ca 4 - 6 timmar sen är man sömnlös betydligt längre. Har lyckats blunda i snitt 2 timmar per dygn.... vet inte om man kan kalla det att sova direkt men är ju bra att vila lite i alla fall. Tog senaste dosen kl 2 och tog precis 1 mg alprazolam men det kommer jag nog inte att somna av.

Verkade inte vara så dålig kvalite, klibbig och var kritvit. Kanske såg fel på mängden, men det är vad polaren uppskattade det till. Jävligt skönt var det, dock.
Citera
2015-03-22, 07:00
Medlem
Jag tog en jävel till nu iaf. Sket i att väga så det blev nog mer än 300 mg denna gång. Får väl se hur det här kommer att sluta. Tidigare tyckte jag att 300 nästan blev för mycket men tog då en xanor som softade till det på ett bra sätt.

Innan gav gick på i onsdags så hade jag supit ett par dagar och i vanliga fall så hade jag varit bakfull som en gris men det verkar som amfetaminet eliminerade bakfyllan totalt. Är det möjligt att ta en liten dos amf innan läggdags efter en blöt utekväll för att slippa bli bakis?

Kommer jag krascha totalt efter jag kört 5 dagar eller är det lugnt? Har kört 1 - 2 dagar som max tidigare. Skulle det vara möjligt att ta tramadol nu senare på söndag kväll för att softa till det lite. Tänkte ta det vid 23, 24 tiden kanske... behöver inte sova förens kl 6 på måndag morgon.
Citera
2015-03-22, 07:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The fox
Verkade inte vara så dålig kvalite, klibbig och var kritvit. Kanske såg fel på mängden, men det är vad polaren uppskattade det till. Jävligt skönt var det, dock.

Var det länge sen du intog det? Har märkt att ibland så kan det ta ett bra tag innan det kommer igång fullt ut. Här om dagen blev jag toktjackad 5 timmar efter intag... vilket då inte var optimalt eftersom sambon var på ingång och hade planerat att vara hyfsat städad då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in