Tjaba. Har tagit dos i snart 15 år till och från men nu har jag haft en lång period då tjacket inte alls har varit med i bilden på samma sätt som tidigare i livet. Ikväll har jag varit ute på krogen med en polare men hamnade hastigt och lustigt hos en gammal KK och har säkert knullat bort 3000-4000 kalorier de senaste timmarna. Sög i mig en sån där Kamagra-gel som fler än jag förmodligen förknippar med Thailand! Så snuskigt äckliga med sina kemiska "frukt"-toner men har man upplevt ett par fina kvällar tack vare den godisliknande gel-påsen så vet man att det är en smak som bäddar för något gott som komma skall.
Nu skrev jag typ en 10 minuter lång text om en massa knullande hit och dit. Man måste ju hänge sig lite åt tjackets nycker när man ändå är igång.
Hur som helst så kom jag precis hem och verkligheten står inför dörren såklart. Imorgon ska jag jobba! Absolut inga problem med att jag gör bort mig eller dylikt men hur många xanor behöver ni för att verkligen SÖVAS? Jag har ingen nämnvärd tolerans, har senaste veckan tagit ungefär 1-2 om dagen annars nada på åratal.
Jag tål ofta ganska bra med xanor. Är det overkill att trycka 4-5 mg mest för att man ska lägga sig och bara CHILLA istället för att komma på nån bra jävla idé typ som att börja sortera om det dryga tusentalet house, techno o disco-plattorna här hemma.
Jag ska vara på kontoret kl 12 och kommer ta det sista tjacket på morgonen. Men ni tror inatt 4-5 mg nu kommer slå tillbaka på mig imorgon vid samma tid?! Snabba svar uppskattas (snabba svar uppskattas alltid av den här stressade själen