2010-01-30, 11:15
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Makaron2
Jag hade nog oxå hellre kört så kanske, men får ändå en elt sjuk bild i huvudet.

Där sitter man med några polare och delar upp den vita högen. Jag tar min och häller ner pulvret i ett vattenglas. Med några förvånande blickar från kompisarna, tar jag fram en hästspruta (som man använder för att hälla vatten i munnen på hästarna) och suger upp innehållet i glaset.
''Ursäkta mig en stund.''
Sedan går jag in på toaletten och drar ner byxorna. Polarna undrar ju självklart vad jag håller på med och öppnar toadörren. Där står jag med rumpan i vädret och sprutan i högsta hugg på väg att föra in den i hålet där solen aldrig lyser.

Förlåt alltså men den bilden sitter som fastklistrad i huvudet.

Gör du så kan du lika gärna sätta den i armvecket, jag förstår inte skillnaden på rövpanna och panna. Förutom att pannan antagligen fungerar lite bättre.
Citera
2010-01-30, 14:48
Medlem
chriztalizahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robbadobb
Gör du så kan du lika gärna sätta den i armvecket, jag förstår inte skillnaden på rövpanna och panna. Förutom att pannan antagligen fungerar lite bättre.

IV e alltid bästa å jag vägrade att ta mitt tjack om jag inte kunde slå i mig det.
Det finns dock en jävligt stor fördel att köra en rövpanna å det e att du inte löper
nån risk att dra på dig en hep-c. Du slipper även risk för andra komplikationer som kan
uppstå vid IV (å de e ju några stycken) - Jag va skitnoga med mina verktyg etc etc
men visst fan sitter jag med en hep-c idag. Jag anser fortfarande att IV e oslagbart men
vill man eliminera infektionsrisken så....
Citera
2010-01-30, 18:02
Medlem
Galadrins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Makaron2
Jag hade nog oxå hellre kört så kanske, men får ändå en elt sjuk bild i huvudet.

Där sitter man med några polare och delar upp den vita högen. Jag tar min och häller ner pulvret i ett vattenglas. Med några förvånande blickar från kompisarna, tar jag fram en hästspruta (som man använder för att hälla vatten i munnen på hästarna) och suger upp innehållet i glaset.
''Ursäkta mig en stund.''
Sedan går jag in på toaletten och drar ner byxorna. Polarna undrar ju självklart vad jag håller på med och öppnar toadörren. Där står jag med rumpan i vädret och sprutan i högsta hugg på väg att föra in den i hålet där solen aldrig lyser.

Förlåt alltså men den bilden sitter som fastklistrad i huvudet.

Gör det inte lite ont att spruta tjack upp i rumpan?
Citera
2010-01-30, 22:58
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galadrin
Gör det inte lite ont att spruta tjack upp i rumpan?

Det svider lite grann men det är ingen smärta att tala om.
Citera
2010-01-30, 23:26
Medlem
Galadrins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Det svider lite grann men det är ingen smärta att tala om.

Och det ger samma effekt som IV?
Citera
2010-01-30, 23:55
Medlem
Phibers avatar
Citat:
Och det ger samma effekt som IV?

Nej går inte att jämföra rektalt med IV. Men rektalt har bra mycket bättre påslag och upptagningsförmåga än oralt.
Citera
2010-01-31, 02:15
Medlem
Galadrins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phiber
Nej går inte att jämföra rektalt med IV. Men rektalt har bra mycket bättre påslag och upptagningsförmåga än oralt.

Men effekten blir störra rektalt, än vad det blir när du dricker eller snortar det?
Citera
2010-01-31, 02:37
Medlem
Alla säger ju att det inte går att få tag i "rent" amfetamin! Men om man nu hade kunskaperna att göra eget tjack och hade ett litet labb, borde det inte då vara helt rent och orört? Ingen har ju rört det!
För tjack är väl inte naturligt bankat från framställningen (hur naturlig en kemikalie nu kan bli är ju en fråga men ni fattar?) Det kan ju inte vara en förutsättning!
Det måste ju ha existerat som 100% rent rent nån gång... annars hade det ju bara varit... ingenting! eeh... tror jag! Eller är det så det går till? Man bankar ut det där ingenting som man har och sen blir det speed! Jag kanske ska testa!
Citera
2010-01-31, 05:31
Medlem
Tjack å MDPV funkar skitbra när man ska vara ute på en hård krogrunda. Vilken jävla resa jag har varit med om nu ikväll. Nu ska jag försöka att sova får se hur det går med den saken....
Citera
2010-01-31, 07:05
Medlem
Phibers avatar
Citat:
Men effekten blir störra rektalt, än vad det blir när du dricker eller snortar det?

Ja eftersom i princip 100% av det du kör slår på nästan samtidigt. Men kicken när man snortar är ju fin också så om jag kör rövpanna så blir det alltid en liten lina när det drar igång
Citera
2010-01-31, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saabturbo
Tjack å MDPV funkar skitbra när man ska vara ute på en hård krogrunda. Vilken jävla resa jag har varit med om nu ikväll. Nu ska jag försöka att sova får se hur det går med den saken....

Sådär vaknade nyss, kändes som jag hade sovit i normala 6-8 timmar men ack så fel jag hade där. Är lite sugen på att dra en liten lina till, för att överleva dagen känns det som. Mitt huvud bara bankar och har sig, och ögonen känns kors å tvärs.
Citera
2010-02-02, 18:29
Medlem
BigBillyBongs avatar
Finns det några sätt man kan testa och få veta hur bra kvalité man har?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in