2014-10-10, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jackedd
Fy fan för idag alltså... Åt frukost kl 11 (igår), tog lite tjack och stack och umgicks med tjejen, sen gick jag och mötte några kompisar, hängde med dem lite grann, tog lite mer tjack när jag lämnade dem.

Gick hem runt kl 17 och satt bara chattade med massa folk på facebook som jag typ aldrig pratar med annars, hade ambitioner att städa men det blev sådär istället hehe.

Sen blev kl 2 på natten och jag tog 2 mg Alprazolam i hopp om att kunna somna enklare. Det hjälpte dock inte ett dugg utan jag låg bara i sängen och vred och vände på mig till kl 5 typ.

Gick upp, tog en protein shake för jag kände att jag var tvungen att få nått i mig. Sen satte jag mig vid datorn igen och nu är kl typ 7.45 och jag är lika pigg.. wtf?! Dock är jag hungrig som ett as nu

Jag kommer säkert krascha under dagen nu? Vore det dumt/farligt att ta lite mer tjack senare idag, typ kl 13 kanske?
Tog du inget tjack efter kl 11 igår? Då var det antagligen bankat med metamfetamin eller en RC om du är lika pigg nästan ett dygn efteråt. Det är inte det minsta farligt att ta mer. Däremot kan det vara dumt, du kommer ju bara att dra ut på det hela, så att säga. Det beror helt på vad du har för planer under dagen...
Citera
2014-10-10, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hatasnigel
Tog du inget tjack efter kl 11 igår? Då var det antagligen bankat med metamfetamin eller en RC om du är lika pigg nästan ett dygn efteråt. Det är inte det minsta farligt att ta mer. Däremot kan det vara dumt, du kommer ju bara att dra ut på det hela, så att säga. Det beror helt på vad du har för planer under dagen...
Jo tog först kl 11 efter frukost och sen igen kl 17 typ Är det bra eller dåligt om det är meta/RC i? Vet inte riktigt vad det innebär. Alltså jag är ju inte helt 100% pigg som jag var när ruset peakade men jag är inte trött i alla fall
Citera
2014-10-10, 09:21
Medlem
Citat:
Jo tog först kl 11 efter frukost och sen igen kl 17 typ Är det bra eller dåligt om det är meta/RC i? Vet inte riktigt vad det innebär. Alltså jag är ju inte helt 100% pigg som jag var när ruset peakade men jag är inte trött i alla fall
Lite skumt låter det allt... Är det bankat med en RC eller metamfetamin blir det givetvis en annan effekt än om det är rent tjack. Huruvida det är positivt eller inte beror helt och hållet på vad du söker i ett dopaminergt centralstimulantia-rus. Dessutom är det mer neurotoxiskt då metamfetamin och många RC'sdet utsöndrar fler signalsubstanser än amfetamin, bland annat serotonin. En gång är dock ingen gång och du kommer inte bli hjärnskadad efter det här, om det nu är bankat...
Citera
2014-10-10, 09:33
Medlem
Citat:
Lite skumt låter det allt... Är det bankat med en RC eller metamfetamin blir det givetvis en annan effekt än om det är rent tjack. Huruvida det är positivt eller inte beror helt och hållet på vad du söker i ett dopaminergt centralstimulantia-rus. Dessutom är det mer neurotoxiskt då metamfetamin och många RC'sdet utsöndrar fler signalsubstanser än amfetamin, bland annat serotonin. En gång är dock ingen gång och du kommer inte bli hjärnskadad efter det här, om det nu är bankat...
Jo fast jag har ju en hel påse med skiten dock tycker jag det funkar bra i berusningssyfte men jag har visserligen inget annat att jämföra med. Har kanske 3,5g kvar nu.
Citera
2014-10-10, 10:07
Medlem
Gralos avatar
Citat:

Det kan hålla i så länge, behöver inte vara bankat.
Citera
2014-10-10, 14:02
Medlem
Jag har nu suttit och läst i denna tråden, samt liknande trådar i uppemot 5 timmar totalt med andra sysslor emellan åt. Fick för mig att jag fått meph förut och höll på att få panik av att jag skulle behöva åka till sjukan för att jag började tro att jag fått proppar i blodkärlen som började strypa mig vilket fick min pulls att gå upp i taket för en stund. Sedan helt plöttsligt uteslöt det altenativet och tänkte att jag får ta det som det är och i värsta fall dö där jag är. Precis efter denna tanken så "försvann" alla dåliga sympton och jag började känna mig skön igen genast.

Börjar ni också grubbla över vad det är ni fått efter 5 doser och den senaste börjat avta? Det jag känner varierar helt efter vad jag tror att jag känner.
Senast redigerad av Outtagetme 2014-10-10 kl. 14:06.
Citera
2014-10-10, 18:08
Medlem
Bad om att få köpa ett g men fick då svaret att jag bara kunde köpa "hel" för en lax. Detta är en ny benämning för mig så min fråga är. Vad menar han med " en hel"
Citera
2014-10-10, 18:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BengtBenny
Bad om att få köpa ett g men fick då svaret att jag bara kunde köpa "hel" för en lax. Detta är en ny benämning för mig så min fråga är. Vad menar han med " en hel"

Femma antagligen
Citera
2014-10-10, 19:10
Medlem
Tomtens-fislukts avatar
Tjena!

Jag har för någon timme sedan tagit ~50mg affe i pluggsyfte och har en puls kring 110..

Normalt?
Citera
2014-10-10, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtens-fislukt
Tjena!

Jag har för någon timme sedan tagit ~50mg affe i pluggsyfte och har en puls kring 110..

Normalt?
50 mg låter ganska lite men 110 i puls är inget farligt i sig, tänk dig att du är ute på en löprunda i en timme och din puls ligger då på kanske 160-180 bpm, vilket inte är skadligt. Men jag är ingen expert utan det är endast min gissning
Citera
2014-10-11, 02:12
Medlem
Är det möjligt att missa drygt två meter utan att det svider det minsta lilla? Hade nämligen en lite tilltäppt nål vilket gjorde det svårt att dra svar. Körde på ändå, man brukar ju känna när man tränger igenom en ven. Tryckte in lösningen utan någon som helst smärta, det kändes som vanligt, fick ingen kick men det brukar jag inte få när jag fyller på. När jag drog ut nålen märkte jag direkt en bula, denna försvann dock ganska snart då jag tryckte en varm handduk mot bulan. Nu är det svullet i armvecket och jag tycker mig känna vätska under huden när jag trycker med fingrarna därikring. Det gör även lite smått ont i armvecket, ungefär som träningsvärk. Det var för övrigt en dubbelfiltrerad lösning så jag är inte direkt orolig, mest förundrad...

Har för övrigt knottror och rödflammig hud, dock ingen ömhet, vid biceps innersida i samma arm. Är varm i detta område. Detta är en bit ifrån armvecket, så jag tror inte att det har något med det att göra, men givetvis kan jag ha fel... Vad kan det bero på? Skulle det vara en allergisk reaktion skulle det väl rimligtvis inte bara vara på ett ställe på kroppen.
Citera
2014-10-11, 02:17
Medlem
Buffelns avatar
Citat:
Är det möjligt att missa drygt två meter utan att det svider det minsta lilla? ...

Nej, det hade du märkt. Tror det är en mindre del som hamnat utanför. Hudirritationen går över fort. Det är så klart inte hälsosamt föreställer jag mig, men vad med ett sprutmissbruk är det liksom...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in