Citat:
Ursprungligen postat av
jackedd
Fy fan för idag alltså... Åt frukost kl 11 (igår), tog lite tjack och stack och umgicks med tjejen, sen gick jag och mötte några kompisar, hängde med dem lite grann, tog lite mer tjack när jag lämnade dem.
Gick hem runt kl 17 och satt bara chattade med massa folk på facebook som jag typ aldrig pratar med annars, hade ambitioner att städa men det blev sådär istället hehe.
Sen blev kl 2 på natten och jag tog 2 mg Alprazolam i hopp om att kunna somna enklare. Det hjälpte dock inte ett dugg utan jag låg bara i sängen och vred och vände på mig till kl 5 typ.
Gick upp, tog en protein shake för jag kände att jag var tvungen att få nått i mig. Sen satte jag mig vid datorn igen och nu är kl typ 7.45 och jag är lika pigg.. wtf?! Dock är jag hungrig som ett as nu
Jag kommer säkert krascha under dagen nu? Vore det dumt/farligt att ta lite mer tjack senare idag, typ kl 13 kanske?
Tog du inget tjack efter kl 11 igår? Då var det antagligen bankat med metamfetamin eller en RC om du är lika pigg nästan ett dygn efteråt. Det är inte det minsta farligt att ta mer. Däremot kan det vara dumt, du kommer ju bara att dra ut på det hela, så att säga. Det beror helt på vad du har för planer under dagen...