2018-12-21, 12:13
Medlem
vargstars avatar
Rustid på amfetamin? När kan jag ta 3mmc t ex om jag tog sista dosen (0.2g IV) kl 06.00 ungefär?
Citera
2018-12-24, 15:23
Medlem
rebekks avatar
Mixa tjack och benzo (alprazolam) - samtidigt? Alltså inte benzo efter som vanligt.

Ex. upplägg: 0.5 bomb + 0.2 näsa. Ca 2h senare 1mg alpra+små mängder alkohol under kvällen. Det jag lurar på är om jag bara kommer nollställa mig och bli "normal", iom en upp och en ned.

Min hypotes, och önskan, är att det istället blir bra stimulans samtidigt som man blir mer avslappnad och rofylld/lugn. Detta är allt i kombination med att gå på krogen, med allt vad det innebär. Tjack ensamt gör mig socialt dum i huvudet live, så som stand alone går det inte.

Lek med tanken att samtidigt köra tex. 1g bomb + 1-2mg alpra. Vad kan man förvänta sig?
Senast redigerad av rebekk 2018-12-24 kl. 15:27.
Citera
2018-12-24, 15:58
Medlem
Pandarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rebekk
Mixa tjack och benzo (alprazolam) - samtidigt? Alltså inte benzo efter som vanligt.

Ex. upplägg: 0.5 bomb + 0.2 näsa. Ca 2h senare 1mg alpra+små mängder alkohol under kvällen. Det jag lurar på är om jag bara kommer nollställa mig och bli "normal", iom en upp och en ned.

Min hypotes, och önskan, är att det istället blir bra stimulans samtidigt som man blir mer avslappnad och rofylld/lugn. Detta är allt i kombination med att gå på krogen, med allt vad det innebär. Tjack ensamt gör mig socialt dum i huvudet live, så som stand alone går det inte.

Lek med tanken att samtidigt köra tex. 1g bomb + 1-2mg alpra. Vad kan man förvänta sig?

Det funkar absolut! Finns ju risk att tjacket tar över så försök att inte ta så stora doser som du skrev på slutet, då tror jag tjacket tar över. Beror ju naturligtvis även på om du har nån tolerans.

Men tycker om den blandningen själv, man får det bästa av två världar liksom. Pigg och glad av tjacket med utan stissigheten och får ett avslappnad lugn i kroppen av alpran samtidigt
Citera
2018-12-26, 02:57
Medlem
Vad är det för tjack jag fick av polaren egentligen? (Bild)

Det var längesen jag tog vaket (5 år kanske) men då har det varit klet eller fint pulver.

Dålig bild, min mobil är värdelös inomhus på kvällen/natten,
https://imgur.com/a/Px3XsT6

Jag fick två ljusgula stenar, en gubbe (så som man brukar få kola) och det är mycket potent.

Var lite kass innan jul så det blev julstädning delux idag. Tog första dosen kl08.00, nu är hon 17 timmar senare och jag tagit mindre än hälften och är svinspeedad.

Ni anar inte hur grand über-grundstädad och tillfixad min lgh är nu. Har duschat 3 ggr och bytt t-shirt 5-6 ggr.

Är det så tjo är nu för tiden? Jag har provat nå min vän men han kan vara lite svår i storhelger.

Jävligt skönt att det är avklarat iaf!

(Hoppas jag inte missat nån pinnad tråd, jävlar vad många denna tråddelen har många - flytta då gärna mod istället för att radera).

På förhand tack.
Citera
2018-12-26, 04:26
Medlem
Lekbarns avatar
Tar inte tjack så ofta längre men ja det kan se ut lite hur som tycker jag. Nästan helt flytande, kletigt, torrt eller hårt. Har nog aldrig sätt det gult i en hård boll förut , tror det hör till ovanligheterna. Har sätt vitt pulver med gula korn i förut men aldrig helt gult.
Citera
2018-12-26, 06:03
Medlem
Lekbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deliciousdelux
Jag har sett gulaktigt klet men aldrig i helt fast form. Det är precis som att bryta loss bitar från "kolastenar".

Och sen, 21h på 0,5 är inte så illa pinkat.

Det är säkert klet som torkat. Schysst langare som låter det torka, man tappar säkert 40% vikt på att låta det torka.

Angående muskelavslappnande så vet jag inte, skulle inte tro det. Låga doser Benz landar jag inte ens på, blir bara mer avslappnat rus. Lite Benz , mat och sen en lina till brukar vara schysst!
Citera
2018-12-26, 11:00
Medlem
Könner igen det där gula,

Riktigt potent, och at är ett helvete,

Minns att jag funderade på om inte det va meta,
Citera
2018-12-26, 11:51
Medlem
Pandarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deliciousdelux
Det var längesen jag tog vaket (5 år kanske) men då har det varit klet eller fint pulver.

Dålig bild, min mobil är värdelös inomhus på kvällen/natten,
https://imgur.com/a/Px3XsT6

Jag fick två ljusgula stenar, en gubbe (så som man brukar få kola) och det är mycket potent.

Var lite kass innan jul så det blev julstädning delux idag. Tog första dosen kl08.00, nu är hon 17 timmar senare och jag tagit mindre än hälften och är svinspeedad.

Ni anar inte hur grand über-grundstädad och tillfixad min lgh är nu. Har duschat 3 ggr och bytt t-shirt 5-6 ggr.

Är det så tjo är nu för tiden? Jag har provat nå min vän men han kan vara lite svår i storhelger.

Jävligt skönt att det är avklarat iaf!

(Hoppas jag inte missat nån pinnad tråd, jävlar vad många denna tråddelen har många - flytta då gärna mod istället för att radera).

På förhand tack.

Just färgen är inte så viktig, finns vitt, gult, ljusrosa, har tillochmed fått ett som var knallrosa och riktigt härligt.

Baserat på det du beskriver så låter det som det kan vara en liten släng meta i det. Rent tjack håller endast ett par timmar, ibland längre men inte 17h
Citera
2018-12-26, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandarn
Just färgen är inte så viktig, finns vitt, gult, ljusrosa, har tillochmed fått ett som var knallrosa och riktigt härligt.

Baserat på det du beskriver så låter det som det kan vara en liten släng meta i det. Rent tjack håller endast ett par timmar, ibland längre men inte 17h

Nja, inte ett par timmar. Beroende på administrationssätt så 4-8 timmar iallafall. Om man inte har 20 procentigt tjack, men det har väl ingen nuförtiden. Iaf inte jag.
Citera
2018-12-26, 13:57
Medlem
Pandarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lundbergarn
Nja, inte ett par timmar. Beroende på administrationssätt så 4-8 timmar iallafall. Om man inte har 20 procentigt tjack, men det har väl ingen nuförtiden. Iaf inte jag.

Asså finns ju väldigt lite tjack som inte är utbankade med nåt vare sig det är koffein, dextro, efedrin, meta.. listan kan göras lång. Men rent amfetamin, om man kollar på molekylstrukturen, ”närmsta” som finns är väl typ attentin och det håller i cirka fyra timmar.

Det är alla andra ämnen man bankar med som ger svettningar, skakningar, stissighet och även att det sitter i längre. Amfetaminet i sig verkar inte mer än kanske 3-5 h
Citera
2018-12-26, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skadad85
Könner igen det där gula,

Riktigt potent, och at är ett helvete,

Minns att jag funderade på om inte det va meta,

Meta är ju i vita kristaller så knappast.

30h nu and still going strong, har kanske 0.2 kvar nu så det lär räcka tills ikväll. Sen ska man bli bäng på riktigt bra brunt. Imovane sen godnatt.

Väl spenderade juldan/annandan.

Det är helt sjukt hur mycket man har fått gjort. Finpulat med småmissar från igår.

Nu är det Civilization 5 för hela slanten.
Citera
2018-12-26, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandarn

Det var ju massa smådosor.

Löser de upp metakristallerna då eller?

Jag har haft bra knorchkontakter i drygt 20 år och aldrig varit bra speedad i mer än typ 24h på en gubbe.

Och brukar behöva läsa text i ex en telefon med ett öga efter ~15h, men det blev bara lite suddigt en gång när dosen blev lite stor men jävlar vad det ryste i kroppen. Var tvungen att åka ner o ta en cigg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in