2014-05-28, 19:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av graffdatshit
Du kommer garanterat att ha hög tolerans!
Damn you tjaaaaaack!!
Citera
2014-05-28, 19:15
Medlem
InfectedM-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av graffdatshit
Anledningen till att just JAG inte gnider doset i munnen är att jag nojjar över att det skall fucka tandkött och tandrötterna, det är ju inte bra för tänderna med tjack...

Du kommer garanterat att ha hög tolerans!

Det kanske var någon utav rc'sen som låg och puttrade för att sedan utlösas. Eller så orkade din hjärna inte med detta djävla missbrukande!
¨
Ja, tänkte det jag med. Men missbrukande? Sure, du missbrukar en drog ifall tar tjack en fre-lör och sen är nykter en vecka. Men missbrukare, nej. Jag har bara pundat lite, va fan, borde väl du kunna förstå som sitter på den här tråden. Antar att du också tar amfetamin ibland eller har gjort.

Jag har tagit mycket mer och kört hårdare (varje dag, en hel sommar, mat direkt jag klev upp och sov bara några timmar varje dag) och då fick jag inget krampanfall. Men jag antar att det kan bero på RC's, tänker inte ta de något mer, gillar att testa grejer men tyckte inte om det jag fick. Tycker om MPA, Etyl och ibland 3,4 CMTP/CTMP lr va fan de het men får sån jävla äcklig at på skiten.
Citera
2014-05-28, 22:06
Medlem
Superstealths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peyz
helvete, jag kan inte sluta med tjacket. tar det varje dag för att ens klara av jobbet.
Några tips och idéer, vart jag ska börja?
Om du inte kan sluta rakt av (inte lätt, och inget jag skulle kunnat) så är det bara flytta utomlands eller söka upp beroendevården som gäller. Ju förr desto bättre. Det är tyvärr verkligheten för det kan inte pågå...
Citera
2014-05-28, 23:15
Medlem
Hur många ml valium krävs för att kunna lindra at och eventuellt sova? Vill vara relativt sparsam.. kan man köra en i taget eller alla på en gång?
Citera
2014-05-28, 23:17
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antefh
Hur många ml valium krävs för att kunna lindra at och eventuellt sova? Vill vara relativt sparsam.. kan man köra en i taget eller alla på en gång?
Valium i flytande form, de va nåt nytt

20-30mg bör räcka tycker jag, om du inte har tolerans dvs
Citera
2014-05-29, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fr3aksh0w
Valium i flytande form, de va nåt nytt

20-30mg bör räcka tycker jag, om du inte har tolerans dvs

haha ojj okej! ingen tolerans tror jag börjar med två när det börjar bli dax
Citera
2014-05-29, 00:44
Medlem
GulCitrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peyz
helvete, jag kan inte sluta med tjacket. tar det varje dag för att ens klara av jobbet.
Några tips och idéer, vart jag ska börja?

Sök behandling. Be om hjälp. Ta första steget och fråga efter hjälp.
Citera
2014-05-29, 13:11
Medlem
mjaubrums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strokes
Har beställt hem 10g amfetamin från silkroad till pluggsyfte (ligger efter i väldigt mycket plugg och allt skall vara klart på 1½ vecka).

Det ska vara 80% rent tydligen men man vet ju aldrig, vendorn har bra feedback dock, alla säger att det är topnotch kvalitè.

Hur ska jag dosera och inta för att plugga som bäst? Snorta/bomba?
Har noll tolerans, tog adderall (rent amfetamin) i USA för några månader sen, väldigt låg dos och fick ett väldigt starkt rus.

Ålder 22
Vikt 65

Det jag behöver är den lilla extra energikicken + att få upp "intresset" lite mer, men inte mer än så. Vill inte bli så hög att jag inte kmr kunna plugga.

Mvh.

e: En till fråga, har lite av en missbrukarpersonlighet, har lätt för att fastna för saker, exakt hur beroendeframkallande är amfetamin också? Jämfört med t ex alkohol och nikotin. Det händer att jag dricker väldigt mycket ofta.

10 gram för att plugga? Du skulle inte kryddat så jävla mycket, du kommer inte använda 10 gram för plugg. Jag har köpt för att plugga och brukar funka i en till två dagar. Problemet är att man kan råka ta för mycket och stannar vaken för länge. Det leder i sin tur att man tar dutt för att vara pigg dagen efter. I och med det, blir omdömet sämre och latheten smyger på en likt förbannat och man tar ännu mer för att chilla.

Det bör vara lättare att inte trilla dit på det anti-produktiva spåret om man inte har tagit det i rekreationellt syfte nån gång innan. Snackar inte om fest utan att typ vara hemma och bara chilla med det. Jag skulle hur som helst ta en bomb 50 mg två gånger om dagen (om kvaliten är bra) och låta bli att snorta det eftersom det ger en kick och den är i sig väldigt frestande att känna. Sen kanske mängderna ser små ut men av erfarenhet så blir det anti-produktivt på högre doser eftersom man bli fucked.

Så om du har disciplin och sätter gränser kommer det nog gå bra. Men skulle tro att det kommer gå åt helvete för dig eftersom någon som har dom egenskaperna inte skulle få för sig att ta en massa amfetamin för att plugga.
Citera
2014-05-29, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjaubrum
10 gram för att plugga? Du skulle inte kryddat så jävla mycket, du kommer inte använda 10 gram för plugg. Jag har köpt för att plugga och brukar funka i en till två dagar. Problemet är att man kan råka ta för mycket och stannar vaken för länge. Det leder i sin tur att man tar dutt för att vara pigg dagen efter. I och med det, blir omdömet sämre och latheten smyger på en likt förbannat och man tar ännu mer för att chilla.

Det bör vara lättare att inte trilla dit på det anti-produktiva spåret om man inte har tagit det i rekreationellt syfte nån gång innan. Snackar inte om fest utan att typ vara hemma och bara chilla med det. Jag skulle hur som helst ta en bomb 50 mg två gånger om dagen (om kvaliten är bra) och låta bli att snorta det eftersom det ger en kick och den är i sig väldigt frestande att känna. Sen kanske mängderna ser små ut men av erfarenhet så blir det anti-produktivt på högre doser eftersom man bli fucked.

Så om du har disciplin och sätter gränser kommer det nog gå bra. Men skulle tro att det kommer gå åt helvete för dig eftersom någon som har dom egenskaperna inte skulle få för sig att ta en massa amfetamin för att plugga.

Tack för tipsen, beställde 10g för att det var "extrapris" på det i någon dag av langaren, fick det för runt 600 kr när det i vanliga fall skulle kostat uppemåt 900-1000.

Bombar det definitivt då med tanke på att jag inte vill ha den kicken som du säger. Sen även om jag har missbrukarpersonligheten så har jag dock bra självdisciplin (låter inte oftast drogerna ta över min vardag), jag menar mer att när det kommer till helgen och jag sitter och inte har något att göra så kommer jag att punda.

Äsch vi får väl se hur det går, gått fem dagar än så länge och ingen post har kommit än .
Citera
2014-05-29, 16:33
Medlem
En till fråga, hur doserar ni i milligram?

Fick varorna nu, såg lite väl lite ut men när det torkade blev det väldigt mycket pulver.

Gjorde upp en lina lika lång som mitt lillfinger, cirka 1mm i bredd och drog i den, sved väl lite i näsan men det gick över fort.

Efter fem minuter kände jag ingen skillnad så drog i mig 2 likanda linor, kände lite men inte alls mycket.

Är det amfet som är dåligt eller har jag tagit en liten dos?

Känner väl mig lite mer pigg och gladare men fick ingen "kick" om man nu säger så, det smög sig på efter en 20-30 minuter.
Senast redigerad av Strokes 2014-05-29 kl. 16:36.
Citera
2014-05-29, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strokes
Känner väl mig lite mer pigg och gladare men fick ingen "kick" om man nu säger så, det smög sig på efter en 20-30 minuter.

är ingen spec. kick man får utav det.
Citera
2014-05-29, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
är ingen spec. kick man får utav det.

Ah alright, trodde det skulle slå in hårt. Fick lite hjärtklappning och darrningar men det gick över fort när jag lugnade ner mig. Beror nog på att jag inte har ätit eller druckit något på 12h.

Annars känner jag mig nästan helt normal, fick säkert någon skit, 80% rent my ass

e: hur länge håller tjacket undrar jag också, beställde ju som sagt lite väl mycket, det mesta torkade rätt fort och blev pulveraktigt.
Senast redigerad av Strokes 2014-05-29 kl. 17:37.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in