2014-08-05, 03:17
Bannlyst
celsius > red bull, innehåller alla vitaminer man får brist utav pga tjack + härligt mkt koffein.
Citera
2014-08-05, 03:27
Medlem
ModerinoNazirinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boonting
celsius > red bull, innehåller alla vitaminer man får brist utav pga tjack + härligt mkt koffein.
Fast red bull är mycket godare.
Citera
2014-08-05, 03:50
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Haha, sorry för mina ordval... Blev så jävla frustrerad bara, lol..

Well, jag själv iaf dricker ALDRIG i LIVET redbull, kaffe etc om jag har tagit tjack. Blir så jävla stissigt då, o ångestframkallande som fan.
Men så mycket farligare tror jag det inte blir, beror på personen tror jag.
Jo jag förlåter dig. Jag har dock svårt för folk som enbart tänker på sig själva och sedan inte försöker åstadkomma något i livet! I vilken kategori du enligt egen utsago inte ingår! Sedan så kanske det inte är något ovanligt att jag har dålig erfarenhet utav sprutnarkomaner!

Jag har endast metylfenidat att utgå ifrån som mall när det kommer till cs och koffein! Det jag märkt är att der boostar det ganska mycket och man jobbar mycket fortare och effektivare, dock så känns det som att nästan allt metylfenidat i kroppen slussas ut! Jag märker även blodtrycksfall och hjärtklappningar i sammband med att man går runt och gäspar konstant! Så jag tror nog att det är ganska mycket farligare! Visst olika substanser, men dom är ju inte heeelt olika heller!
Citat:
Jo energidrycker med vitaminerioch annat gott i låter underskattade faktiskt! Men allt koffein lär ju inte göra någon at trevligare iaf! :/ Snarare att man får mera hjärtklappningar och huvudvärk! :O
Citat:
Ursprungligen postat av ModerinoNazirino

Jo det är det allt!
Citera
2014-08-05, 04:45
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av graffdatshit
Jo jag förlåter dig. Jag har dock svårt för folk som enbart tänker på sig själva och sedan inte försöker åstadkomma något i livet! I vilken kategori du enligt egen utsago inte ingår! Sedan så kanske det inte är något ovanligt att jag har dålig erfarenhet utav sprutnarkomaner!

Jag har endast metylfenidat att utgå ifrån som mall när det kommer till cs och koffein! Det jag märkt är att der boostar det ganska mycket och man jobbar mycket fortare och effektivare, dock så känns det som att nästan allt metylfenidat i kroppen slussas ut! Jag märker även blodtrycksfall och hjärtklappningar i sammband med att man går runt och gäspar konstant! Så jag tror nog att det är ganska mycket farligare! Visst olika substanser, men dom är ju inte heeelt olika heller!

Jo energidrycker med vitaminerioch annat gott i låter underskattade faktiskt! Men allt koffein lär ju inte göra någon at trevligare iaf! :/ Snarare att man får mera hjärtklappningar och huvudvärk! :O

Jo det är det allt!

Metylfenidat är hjärtklappning på burk för fan Rena ångestmedicinen.
Citera
2014-08-05, 05:03
Citat:
Ciggen har börjat smaka likadant som de senaste affet jag köpt luktar, hur får jag ciggen att bli goda igen?

Sluta rök medan du har chansen.
Citera
2014-08-05, 07:25
Medlem
Efter mitt senaste amfetamin intag (iförgår), så har jag fått klåda lite överallt men speciellt på händerna, och dom är röda, svullna på vissa ställen. Detta är mest mellan fingrarna. Börjar få lite värk och sveda efter att jag kliat.
Jag har testat duscha som fan också men hjälper ej..
Har detta hänt någon av er?
Citera
2014-08-05, 07:37
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hassans
Efter mitt senaste amfetamin intag (iförgår), så har jag fått klåda lite överallt men speciellt på händerna, och dom är röda, svullna på vissa ställen. Detta är mest mellan fingrarna. Börjar få lite värk och sveda efter att jag kliat.
Jag har testat duscha som fan också men hjälper ej..
Har detta hänt någon av er?
Det har inte hänt mig i samband med dos. För några år sedan så hände det mig och MÅNGA andra jag känner via det djävla skabbviruset! Det kan vara så att det har brutit ut för dig nu och inte alls är relaterat till doset, eller så får du bara en allergisk reaktion utav tjacket! Det sista skulle jag tippa på iom sammanhanget!
Citera
2014-08-05, 07:45
Medlem
Citat:
Det har inte hänt mig i samband med dos. För några år sedan så hände det mig och MÅNGA andra jag känner via det djävla skabbviruset! Det kan vara så att det har brutit ut för dig nu och inte alls är relaterat till doset, eller så får du bara en allergisk reaktion utav tjacket! Det sista skulle jag tippa på iom sammanhanget!
Bra att ja fick svar på de, flippar snart.
Går det att bota eller får man bara låta tiden göra det bättre och isåfall ungefär hur lång tid?
Edit:du får ursäkta ifall jag uppfattas som kort i mina texter men har blivit utslängd och fått vara ute hela natten. Inte sovit ett skit + benzo, alkohol, Tram och både mitt serotonin och dopamin är slut pga E i förgår (tror jag) och tjack inte många timmar efter om jag inte minns fel.
Med andra ord: är i kasst skick
Senast redigerad av Hassans 2014-08-05 kl. 07:49.
Citera
2014-08-05, 08:36
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hassans
Bra att ja fick svar på de, flippar snart.
Går det att bota eller får man bara låta tiden göra det bättre och isåfall ungefär hur lång tid?
Edit:du får ursäkta ifall jag uppfattas som kort i mina texter men har blivit utslängd och fått vara ute hela natten. Inte sovit ett skit + benzo, alkohol, Tram och både mitt serotonin och dopamin är slut pga E i förgår (tror jag) och tjack inte många timmar efter om jag inte minns fel.
Med andra ord: är i kasst skick

Okej hoppas att det löser sig för dig! Om du har tillgång till attarax så borde du slänga i dig några sådana då de skall hjälpa mot allergi! Om dom inte gör det får du nog gå till läkaren och be honom kolla på det, iofs så kan jag avgöra om det är skabb via en bild. Skabb ser ut som små bubblor som allt som oftast börjar emellan fingrarna för att sedan sprida sig till resten av kroppen, det kliar som fän vill jag lova, dessutom så kliar man lätt upp sår som det kommer svida som fan i när man behandlar dom med skabbsalva!
Citera
2014-08-05, 09:02
Bannlyst
Sitter här helt söndertjackad tillsammans med 6mg iktorivil (ahhh life is good). Sover vanligtvis varje dag men snöat in mig på poker som fan När dyker hallisarna upp?
Citat:
Ursprungligen postat av ModerinoNazirino
Nej usch alldeles för mycket socker!
Citera
2014-08-05, 09:17
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Sitter här helt söndertjackad tillsammans med 6mg iktorivil (ahhh life is good). Sover vanligtvis varje dag men snöat in mig på poker som fan När dyker hallisarna upp?

Nej usch alldeles för mycket socker!

Aa vet inte varför men det känns som att alla tjackisar försöker vinna storkovan på poker! XD Hur länge har du varit vaken? Det är liksom det som det hela mäter sig i hallis mässigt!
Citera
2014-08-05, 09:26
Bannlyst
Citat:
Aa vet inte varför men det känns som att alla tjackisar försöker vinna storkovan på poker! XD Hur länge har du varit vaken? Det är liksom det som det hela mäter sig i hallis mässigt!
Vaknade runt 10 på morgonen igår. Kan dem komma redan ikväll eller ska jag köra en dag till? E lite nyfiken bara det var så längesen, det som hände sist att jag konstant hörde en Imam ge böneutrop från en moské som inte existerade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in