Citat:

Ursprungligen postat av 
Jaggermeister

Haha, sorry för mina ordval... Blev så jävla frustrerad bara, lol..
Well, jag själv iaf dricker ALDRIG i LIVET redbull, kaffe etc om jag har tagit tjack. Blir så jävla stissigt då, o ångestframkallande som fan.
Men så mycket farligare tror jag det inte blir, beror på personen tror jag.

Jo jag förlåter dig. Jag har dock svårt för folk som enbart tänker på sig själva och sedan inte försöker åstadkomma något i livet! I vilken kategori du enligt egen utsago inte ingår!

Sedan så kanske det inte är något ovanligt att jag har dålig erfarenhet utav sprutnarkomaner! 

Jag har endast metylfenidat att utgå ifrån som mall när det kommer till cs och koffein! Det jag märkt är att der boostar det ganska mycket och man jobbar mycket fortare och effektivare, dock så känns det som att nästan allt metylfenidat i kroppen slussas ut!

Jag märker även blodtrycksfall och hjärtklappningar i sammband med att man går runt och gäspar konstant! Så jag tror nog att det är ganska mycket farligare! Visst olika substanser, men dom är ju inte heeelt olika heller! 
	Citat:

Ursprungligen postat av 
boonting

celsius > red bull, innehåller alla vitaminer man får brist utav pga tjack + härligt mkt koffein.

Jo energidrycker med vitaminerioch annat gott i låter underskattade faktiskt! Men allt koffein lär ju inte göra någon at trevligare iaf! :/ Snarare att man får mera hjärtklappningar och huvudvärk! :O
	Citat:

Ursprungligen postat av 
ModerinoNazirino

Fast red bull är mycket godare.

Jo det är det allt!