Citat:
Ursprungligen postat av
Demma
Hur pass blir man på en 100mg bomb då? Aldrig bombat tjack, bara näsalt och dessutom aldrig några vägningar utan mer måtta upp med ögonen. Vill inte bli supertjackad, jag är rätt pratig annars så vill itne bli sådär SUPERPRATIG så ingen orkar med mig (dock är det väl rätt stor risk att det blir så oavsett, dessutom med alkohol)
Också det.. har ni några tips på hur man håller sig fårn att prata? Om ingen avbryter mig så kan jag lätt stå för 80% av "konversationen", blir lite mycket för folk som är mer nyktra som sagt.
Skulle vara skönt om man fick lite tips! Är rätt grön på CS området.
Jadu hur man blir på 100mg beror på mängder av faktorer, vad du väger, cs tolerans, amfetaminets potens etc.. Själv blir jag inte alls speedad på 100 mg amfetamin me skaplig potens oralt men jag har ju adhd me så behövs väl lite mer för o bli speedad.
Uh ja ögonmått kan ju va lite lurigt me tanke på att de kan va stora skillnader i pulvrets densitet då det kan klumpa sig och trycka ihop sig. Kör du ögonmått bör du se till att choppa upp pulvret fint så du får en jämn densitet, jag rekar t.ex sugrör - kanten på dem funkar mkt bra för att choppa upp fint pulver.
Ja att bomba tjack är ju inte riktigt som att snorta, är lite lägre mängd som tas upp och upptaget sker långsammare med en långsammare upptrappning. Du får effekt över en längre stund och med en jämnare uppgång och nedgång jämfört med o snorta som kickar in och sedan går ut fortare. Ett annat smidigt sätt o få i sig amfetamin är sublingualt, skulle kunna vara ngt om du vill få i dig lite mer under kvällen men ej vill vänta på att en oral dos ska kicka in, lägg då lite under tungan och låt de ligga där och svälj ej saliven sådär 5 min så kmr ganska mkt tas upp och du får effekt fort. Smakar iof röv ibland men ja man vänjer sig väl lite efter ett tag haha!
Hah ja de är lätt o bli jäkla pratig på cs-droger, försök tänka på att lyssna på va folk säger och ställ mer frågor än du snackar själv så kanske de inte blir så överdriveet mkt snack från din sida.
Om du nu inte är säker på hur du ska dosera kanske du bör väga upp lite mindre bomber och pröva dig fram lite, eller ta lite mindre orala doser och komplettera me sublingualt intag. Något som kan va bra vid oralt intag kan väl vara att inte ha speciellt mkt mat i magen då upptaget kan ta över en timma då (fet mat verkar fördröja upptaget mest).