2014-01-23, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bananskiva
Då var det påfyllt! Om jag låter bli att fylla på från och med nu, kommer jag då kunna få min sömn någorlunda inatt~? Mvh

Härligt, ja det ska nog gå bra. Kanske är lite svårt att komma till ro, men ge det ett försök runt 12. Det kan bli svettigt och jävligt, men det går över!
Citera
2014-01-23, 15:13
Medlem
cdxz11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
Hur pass blir man på en 100mg bomb då? Aldrig bombat tjack, bara näsalt och dessutom aldrig några vägningar utan mer måtta upp med ögonen. Vill inte bli supertjackad, jag är rätt pratig annars så vill itne bli sådär SUPERPRATIG så ingen orkar med mig (dock är det väl rätt stor risk att det blir så oavsett, dessutom med alkohol)

Också det.. har ni några tips på hur man håller sig fårn att prata? Om ingen avbryter mig så kan jag lätt stå för 80% av "konversationen", blir lite mycket för folk som är mer nyktra som sagt.

Skulle vara skönt om man fick lite tips! Är rätt grön på CS området.

Jadu hur man blir på 100mg beror på mängder av faktorer, vad du väger, cs tolerans, amfetaminets potens etc.. Själv blir jag inte alls speedad på 100 mg amfetamin me skaplig potens oralt men jag har ju adhd me så behövs väl lite mer för o bli speedad.

Uh ja ögonmått kan ju va lite lurigt me tanke på att de kan va stora skillnader i pulvrets densitet då det kan klumpa sig och trycka ihop sig. Kör du ögonmått bör du se till att choppa upp pulvret fint så du får en jämn densitet, jag rekar t.ex sugrör - kanten på dem funkar mkt bra för att choppa upp fint pulver.

Ja att bomba tjack är ju inte riktigt som att snorta, är lite lägre mängd som tas upp och upptaget sker långsammare med en långsammare upptrappning. Du får effekt över en längre stund och med en jämnare uppgång och nedgång jämfört med o snorta som kickar in och sedan går ut fortare. Ett annat smidigt sätt o få i sig amfetamin är sublingualt, skulle kunna vara ngt om du vill få i dig lite mer under kvällen men ej vill vänta på att en oral dos ska kicka in, lägg då lite under tungan och låt de ligga där och svälj ej saliven sådär 5 min så kmr ganska mkt tas upp och du får effekt fort. Smakar iof röv ibland men ja man vänjer sig väl lite efter ett tag haha!

Hah ja de är lätt o bli jäkla pratig på cs-droger, försök tänka på att lyssna på va folk säger och ställ mer frågor än du snackar själv så kanske de inte blir så överdriveet mkt snack från din sida.

Om du nu inte är säker på hur du ska dosera kanske du bör väga upp lite mindre bomber och pröva dig fram lite, eller ta lite mindre orala doser och komplettera me sublingualt intag. Något som kan va bra vid oralt intag kan väl vara att inte ha speciellt mkt mat i magen då upptaget kan ta över en timma då (fet mat verkar fördröja upptaget mest).
Senast redigerad av cdxz11 2014-01-23 kl. 15:19.
Citera
2014-01-23, 15:15
Medlem
cdxz11s avatar
Citat:
Då var det påfyllt! Om jag låter bli att fylla på från och med nu, kommer jag då kunna få min sömn någorlunda inatt~? Mvh

Edit: Kommer ruser att accelerera eller är det känslan efter 15min som gäller?

Upptaget vid snortning brukar gå rätt fort, effekten brukar väl börja komma inom ett par minuter fram tills sådär 10-min in brukar jag tycka.

Bör inte vara några problem att somna framåt 11-12 tiden ikväll om du ej tar mer nu, ett par öl eller groggar är inte en dum ide om du har lite svårt o somna, lite motion eller styrketräning är riktigt bra de me.
Citera
2014-01-23, 15:51
Medlem
En annan sak också: jag blir så sjukt lätt svettig på tjack! Extra lätt när man är i en varm krog/klubbmiljö tex.. Jag är rätt lättsvettad annars, samt har dålig kondition, så antar att det spelar in. Finns det några sätt att motverka detta på? Har förberett med absolut torr förstås så man inte får några hemska lökar under armarna

Några tips ang detta? Tex gå ut o röka är ju en sak man kan göra! Eller försöka röra på sig mindre och ta det lite lugnt, men lättare sagt än gjort

Citat:
Ursprungligen postat av cdxz11
Jadu hur man blir på 100mg beror på mängder av faktorer, vad du väger, cs tolerans, amfetaminets potens etc.. Själv blir jag inte alls speedad på 100 mg amfetamin me skaplig potens oralt men jag har ju adhd me så behövs väl lite mer för o bli speedad.

Uh ja ögonmått kan ju va lite lurigt me tanke på att de kan va stora skillnader i pulvrets densitet då det kan klumpa sig och trycka ihop sig. Kör du ögonmått bör du se till att choppa upp pulvret fint så du får en jämn densitet, jag rekar t.ex sugrör - kanten på dem funkar mkt bra för att choppa upp fint pulver.

Ja att bomba tjack är ju inte riktigt som att snorta, är lite lägre mängd som tas upp och upptaget sker långsammare med en långsammare upptrappning. Du får effekt över en längre stund och med en jämnare uppgång och nedgång jämfört med o snorta som kickar in och sedan går ut fortare. Ett annat smidigt sätt o få i sig amfetamin är sublingualt, skulle kunna vara ngt om du vill få i dig lite mer under kvällen men ej vill vänta på att en oral dos ska kicka in, lägg då lite under tungan och låt de ligga där och svälj ej saliven sådär 5 min så kmr ganska mkt tas upp och du får effekt fort. Smakar iof röv ibland men ja man vänjer sig väl lite efter ett tag haha!

Hah ja de är lätt o bli jäkla pratig på cs-droger, försök tänka på att lyssna på va folk säger och ställ mer frågor än du snackar själv så kanske de inte blir så överdriveet mkt snack från din sida.

Om du nu inte är säker på hur du ska dosera kanske du bör väga upp lite mindre bomber och pröva dig fram lite, eller ta lite mindre orala doser och komplettera me sublingualt intag. Något som kan va bra vid oralt intag kan väl vara att inte ha speciellt mkt mat i magen då upptaget kan ta över en timma då (fet mat verkar fördröja upptaget mest).
Tack för svar!

Har en diffus uppfattning om hur det blir nu. Sista näsorna innan jag drar till förfesten, sen har jag med mig typ 3 st 0.1 bomber, räcker det eller blir det för lite tro? Vill inte landa innan kvällen är helt slut heller, det är fan det värsta med CS om man kl 1 på krogen börjar gå neråt och man vill vara kvar i 2h till egentligen.
Citera
2014-01-23, 15:53
Medlem
dimitritabals avatar
Angående biotillgänglighet är rövpanna den bästa administreringsvägen efter IV.
Citera
2014-01-23, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cdxz11
Upptaget vid snortning brukar gå rätt fort, effekten brukar väl börja komma inom ett par minuter fram tills sådär 10-min in brukar jag tycka.

Bör inte vara några problem att somna framåt 11-12 tiden ikväll om du ej tar mer nu, ett par öl eller groggar är inte en dum ide om du har lite svårt o somna, lite motion eller styrketräning är riktigt bra de me.

Tack för svar! Känner mig som en kung nu
Ursäkta noob frågorna
Men hur ser det ut med AT'n imorgon efter en ganska kraftig tjack dag? Eller är det individuellt från person till person? Har cannabis till hands.
Citera
2014-01-23, 15:58
Medlem
dimitritabals avatar
jag har precis testat o snorta 300mg rent koffein pulver (jag har extraherat det från koffein tabletter), det ger ett litet fort rus ca 10 minuter och sen blir man bara stissigt med hjärtklappningar.
Citera
2014-01-23, 16:00
Medlem
Dementerads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dimitritabal
jag har precis testat o snorta 300mg rent koffein pulver (jag har extraherat det från koffein tabletter), det ger ett litet fort rus ca 10 minuter och sen blir man bara stissigt med hjärtklappningar.

Jag tror inte detta är nyttigt, folk tenderar att må riktigt jävla kasst av koffeinöverdos. Typ kli i skelettet, hjärtklappning, svettningar, frossa osv.
Citera
2014-01-23, 16:05
Medlem
Citat:

Haha vilken grejj!! Starta eget och sälj det. Inrikta dig på fitness världen. Finns nog massa dumma discogymmare som hade uppskattat att få känna sig som en liten knarkare innan träningen
Citera
2014-01-23, 16:08
Medlem
Loladinens avatar
Citat:
Tack för svar! Känner mig som en kung nu
Ursäkta noob frågorna
Men hur ser det ut med AT'n imorgon efter en ganska kraftig tjack dag? Eller är det individuellt från person till person? Har cannabis till hands.

Beror på om du käkar och dricker redigt och flitigt under ruset eller om du inte har benso att landa på. Ibland får jag mer och ibland mindre AT. Kör samma tjack,samma mat. Riktigt individuellt.
Citera
2014-01-23, 16:17
Medlem
dimitritabals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dementerad
Jag tror inte detta är nyttigt, folk tenderar att må riktigt jävla kasst av koffeinöverdos. Typ kli i skelettet, hjärtklappning, svettningar, frossa osv.
jag ville bara prova att det som jag hade extraherat är verkligen koffein, jag vill använda det för att baka koffein muffins
men nej inte alls nyttigt !
Citera
2014-01-23, 16:19
Medlem
timetoendits avatar
Citat:

Jag vet att det ÄR så: IV-snort-bomb men jag har börjat ändra uppfattning om snorting helt på senaste. Har alltid kört klet och även torrt IV och varje gång jag försökt mig på att snorta så får jag noll effekt.

Det var inte fören jag provade att snorta heroin som jag fick effekt första gången. Jag har dragit slutsatsen av det att det måste vara finkornigt för att det skall fungera för mig. Nu står jag och pillar med linor med gott humör tills det har förvandlats nästintill damm. Var även och köpte gammaldags rakblad idag och jävlar vad skillnad det gör!

Jag uppmanar alla till att prova detta om ni inte vill IV:a. Har bestämt mig för att lägga ner det för alltid nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in