2013-06-27, 22:43
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Janitori
Är de dumt att ta en liten dos tjack om man har "svag" ångest? Hört att många får ångest på tjack, de bör ju göra de värre isåfall?

Jag är riktigt sugen på att testa, men som sagt... vill inte få grov ångest.

Edit: Jag kan troligen lösa lite benso om de skulle vara så.
Äh, jag har tjackat trots att jag haft panik- och ångestattacker. Det går finfint, det är väl möjligtvis ångesten när effekten avtar som jag känner mest, men sånt går ju över. Landa på en benso och allt är hellugnt.
Citera
2013-06-27, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av f0cus
Äh, jag har tjackat trots att jag haft panik- och ångestattacker. Det går finfint, det är väl möjligtvis ångesten när effekten avtar som jag känner mest, men sånt går ju över. Landa på en benso och allt är hellugnt.
Då får de bli så! Tack
Imorgon eller på lördag försvinner troligen tjack-oskulden då. Ska hämta morsan på flygplatsen på söndagkväll, så bättre att ta imorgon då kanske.
Citera
2013-06-27, 23:00
Medlem
SwirlyShirleys avatar
Citat:

Tjackat på panikångest? Man blir ju helt psykiskt avskärmad, känns ju som att man kommer konsumeras av helvetets innersta krets. Eller menar du att Panikångesten släppte när du intog tjack?
Citera
2013-06-27, 23:09
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwirlyShirley
Tjackat på panikångest? Man blir ju helt psykiskt avskärmad, känns ju som att man kommer konsumeras av helvetets innersta krets. Eller menar du att Panikångesten släppte när du intog tjack?
Jag menar att jag har haft perioder med panik- och ångestattacker och ändå dragit tjack, alltså inte under ett anfall

För övrigt så har jag kanske ett starkt psyke trots panik och ångest för jag har aldrig tagit benso i samband med tjack. Jag har alltid ridit ut stormen vartenda gång och så farlig är den faktiskt inte, den var dock värst när man precis börjat tjacka för då var ATn mer påtaglig med paranoia och darrningar etc. Har efter ca 5 års från-och-till-brukande fått en mycket lättare AT. Någon annan som känner samma?
Citera
2013-06-27, 23:18
Medlem
SwirlyShirleys avatar
Citat:
Jag menar att jag har haft perioder med panik- och ångestattacker och ändå dragit tjack, alltså inte under ett anfall

För övrigt så har jag kanske ett starkt psyke trots panik och ångest för jag har aldrig tagit benso i samband med tjack. Jag har alltid ridit ut stormen vartenda gång och så farlig är den faktiskt inte, den var dock värst när man precis börjat tjacka för då var ATn mer påtaglig med paranoia och darrningar etc. Har efter ca 5 års från-och-till-brukande fått en mycket lättare AT. Någon annan som känner samma?

Phew. Vilken tur... Höll på att börja ifrågasätta din trovärdighet. Tjack under en session PÅ liksom.

Jag tycker om att lira safe iaf... Benso är alltid guld om något händer liksom.
Citera
2013-06-27, 23:39
Medlem
Synatts avatar
Kommit över ett gäng gubbar tjo och det är riktigt blött/kletigt. Antar att detta ska hackas upp lite och,få torka? Kärt så mycket av det mesta med tjack har det varit sparsamt med, specielt i denna form.
Luktar starkt av den klassiska affe-doften och ska enligt källorna själva vara bra grejer.
Kommer snortas, drickas och kanske nån RP, ingen IV.
Tips, trix och råd pojkar och flickor? Vore mycket tacksamt!

Mvh//SyNatt
Citera
2013-06-28, 01:17
Medlem
Holmquists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Synatt
Kommit över ett gäng gubbar tjo och det är riktigt blött/kletigt. Antar att detta ska hackas upp lite och,få torka? Kärt så mycket av det mesta med tjack har det varit sparsamt med, specielt i denna form.
Luktar starkt av den klassiska affe-doften och ska enligt källorna själva vara bra grejer.
Kommer snortas, drickas och kanske nån RP, ingen IV.
Tips, trix och råd pojkar och flickor? Vore mycket tacksamt!

Mvh//SyNatt
Provade precis själv att ta tjacket rektalt. Det var faktiskt väldigt simpelt med tanke på att det tjacket också var kletigt. Det slog även på helt OK, känns effektivare än att bomba!
Citera
2013-06-28, 04:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Holmquist
Fyfan vad jag har svettats!

Är det vanligt att svettas otroligt mycket när man är tjackpåverkad? Upplevde själv detta idag.
Citera
2013-06-28, 04:50
Medlem
Holmquists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonym747
Är det vanligt att svettas otroligt mycket när man är tjackpåverkad? Upplevde själv detta idag.
Ja, det är väldigt vanligt. Irriterande att svettet ska stinka sur tjack ,tror inte att det blev bättre av min 24 timmars runk heller!
Citera
2013-06-28, 05:27
Medlem
joims avatar
Tror jag har fått en mild överdos. Svettas som fan och dricker hela tiden. Snurrig i skallen. Något som kan hjälpa mer än att vänta ut skitet?
Citera
2013-06-28, 05:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joim
Tror jag har fått en mild överdos. Svettas som fan och dricker hela tiden. Snurrig i skallen. Något som kan hjälpa mer än att vänta ut skitet?

Mild överdos: hyperventilering, svettningar, skakningar, illamående, yrsel och förvirring. Den som drabbas av detta ska ta det lugnt och dricka lite vatten, eftersom det går över efter en stund.
Citera
2013-06-28, 16:41
Bannlyst
Haha, pratglada tjackisar i mitt hjärta <3

En liten fråga;

När man acetontvättar tjack, hur rent blir slutprodukten då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in