2013-12-29, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av davvo
Välkommen till klubben! Dags att sluta??
Grejen är att det är ofta roligare än att vara nykter, man hamnar i någon sorts gränsland mellan att måbra och vara normal (som för mig oftast är skit).

Kanske hittade svaret nu.
Senast redigerad av tjackroffe 2013-12-29 kl. 16:06.
Citera
2013-12-29, 16:47
Medlem
uh-huhs avatar
Tog 400mg igår och är ganska rookie när de gäller tjack har mått dåligt halva natten o är fortfarande,blivit yr så så fort jag har ställt mig upp(ramlade ihop inatt när jag sprang till köket för att göra 2 mackor snabbt och hoppa ner i sängen igen) Har fortfarande lite illamående kvar,Har lite xanor hemma som jag tänkte landa på och sen försöka sova lite
Citera
2013-12-29, 17:14
Medlem
davvos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uh-huh
Tog 400mg igår och är ganska rookie när de gäller tjack har mått dåligt halva natten o är fortfarande,blivit yr så så fort jag har ställt mig upp(ramlade ihop inatt när jag sprang till köket för att göra 2 mackor snabbt och hoppa ner i sängen igen) Har fortfarande lite illamående kvar,Har lite xanor hemma som jag tänkte landa på och sen försöka sova lite

Tog du 400mg i en dos? Det är lite mkt för en nybörjare tycker jag. Ställ dig inte så snabbt om du får blodtrycksfall, utan ta det lugnt och glöm inte att dricka mkt vatten och få i dig salt, det hjälper mkt. Ta sen dina xanor o njut av dem en stund innan du somnar! Fridens!
Citera
2013-12-29, 17:18
Medlem
uh-huhs avatar
Bombade 200 mg med ca 1 timmes mellanrum om jag minns rätt, blir inget mer tjack för min del framför, tog de med 2 kompisar som också bara ligger i sängen o kan inte gå upp för då blir de yra o har svårt att hålla balansen, kan de ha varit något ful tjack vi har fått tag på?
Citera
2013-12-29, 18:23
Medlem
davvos avatar
Citat:
Bombade 200 mg med ca 1 timmes mellanrum om jag minns rätt, blir inget mer tjack för min del framför, tog de med 2 kompisar som också bara ligger i sängen o kan inte gå upp för då blir de yra o har svårt att hålla balansen, kan de ha varit något ful tjack vi har fått tag på?

Det låter lite skumt om jag ska vara ärlig, har ni druckit vatten o fått i er nån mat?
Citera
2013-12-29, 19:00
Medlem
james jays avatar
Citat:

Ge dom vitaminer etc.
Citera
2013-12-30, 03:41
Medlem
uh-huhs avatar
Nej,ätit mycket dåligt skulle jag säga men vatten fick vi i oss , vaknade nyss och känner mig som människa igen ,slängde i mig lite nyponsoppa och o knaprade lite hasselnötter nyss , skulle slängt i mig xanor tidigare men då jag har käkat tram ca 800mg om dag i ca 1 vecka så vågade jag inte riktigt (benzo o tram går inte alltid bra ihop?)
Citera
2013-12-30, 03:44
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av davvo
Det låter lite skumt om jag ska vara ärlig, har ni druckit vatten o fått i er nån mat?
Nej,ätit mycket dåligt den dagen skulle jag säga men vatten fick vi i oss , vaknade nyss och känner mig som människa igen ,slängde i mig lite nyponsoppa och o knaprade lite hasselnötter nyss , skulle slängt i mig xanor tidigare men då jag har käkat tram ca 800mg om dag i ca 1 vecka så vågade jag inte riktigt (benzo o tram går inte alltid bra ihop?)
Citera
2013-12-30, 13:22
Medlem
dimitritabals avatar
kropps typ av amfetamin brukare

jag har alltid undrat om det finns tjocka amfetamin brukare, de alla brukare som jag känner till är mager eller i form, förresten har jag ett extremt lågt kroppsfett %.
Citera
2013-12-30, 15:05
Medlem
cdxz11s avatar
klart det finns, bland dem som använder de mkt och ofta är det kanske ovanligare då man äter så lite då man använder det, men bland dem som kanske inte kör så ofta är det inte direkt omöjligt o va lite rund om magen.
Citera
2013-12-30, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dimitritabal
jag har alltid undrat om det finns tjocka amfetamin brukare, de alla brukare som jag känner till är mager eller i form, förresten har jag ett extremt lågt kroppsfett %.

Jag är guilty as fuck på den punkten, men sen tar jag det inte så ofta. Nästan uteslutande på helgen, och inte ens alla helger.
Citera
2013-12-30, 18:42
Medlem
Är det vanligt eller ens möjligt att få problem med ögonen av tjack?
Har brukat nästan dagligen ett rätt bra tag nu, dock försökt hålla det till relativt låga doser. Senaste veckorna har jag dock fått jävligt ont i ögonen utav det, kommer kanske efter någon timme och bränner som fan i ögonen och de blir helt tårfyllda. Visst att jag ofta blir rätt glansig men det här är ju överdrivet.
Vaknade dessutom idag och har brutalt uppsvällda ögonlock(?) ser helt sjukt ut. Trodde bara jag var lte sömnsvullen men såhär tio timmar senare har det fortfarande inte lagt sig..
Kan det ens ha med tjacket att göra eller bör jag fundera i andra banor?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in