Jag har ett par frågetecken som jag hoppas någon kan räta ut åt mig.
Förra helgen mötte jag en becknare på en, ptja... "utefest" som nästan helt öppet sålde, enligt honom själv, riktigt bra tjack.
Jag fick ett sample på en liten fyrkantig orange/gul oljig klump som verkligen stank som det bästa amfetaminet jag har stött på i alla fall! (blev nästan lite nojig och tveksam till att testa först)
"- Drop it in your drink if you like, and come back later if you're interested. I'll be around...", sa han och nickade till med ett leende på läpparna.
Efter 30-40 min så kickade det på rejält, och glad som jag var så köptes det givetvis mer (eftersom jag på senare tid har ställt mig skeptisk till dagens standardkvalité när det kommer till just speed, och nästan helt och hållet slutat bry mig om att ens tänka tanken att möjligtvis införskaffa denna drog på ett tag).
Nu, en arbetsvecka senare så provade jag detta klet i helgen (började smaka på det på torsdagskvällen) och jag har inte sovit en blund sedan dess, utan bara haft det
superkul med min bästa vän, som såklart också gick på samma batch.
Igår eftermiddag tog jag den sista dosen av det jag hade kvar från den
ena gubben. Jag har alltså hållt mig på 1 gram på nästan 4 dagar - för mig helt ofattbart. Klart det bästa tjacket jag kommit över.
Dessutom har jag lyckats storstädat hela lägenheten! (83 kvm), putsat fönster och hela tjofräset, haha
Hur som helst, ville bara dela med mig av en anekdot men nu till mina funderingar:
1. Oljan som finns kvar i ganska stor mängd i förpackningen (det stinker), är det användbart?
2. Var detta amfetamin av hög renhet och kvalité, eller kunde det röra sig om en annan stimulant, exempelvis Meta? (avtändningen var hur lätt som helst att ta sig igenom. Lite krasslig i magen, uttorkad och fysiskt trött bara)
3. Hur pass mycket påverkas levern av amfetamin? (låg/medel-dos samt högdos/långtidbruk)
4. Om jag bestämmer mig för att ta en rövpanna, hur ska doseringen regleras jämfört med nasalt/oralt?
5. Hur snabbt (och framförallt hur hårt) kommer effekterna?
Tacksam för långa, informativa och roliga svar!