2013-08-16, 17:25
Medlem
kungl1gts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Omar
Skulle tippa runt 0,2-0,5g , du bör iaf bli påtänd ett bra tag på den påsen!
Kör hårt å må gott!

Mvh Omar din Nogger i natten

Låter utmärkt
Citera
2013-08-17, 17:17
Medlem
Drtyboys avatar
Hur enkelt är det att få tag på tjack vid björns trädgård på södermalm i Stockholm? samt vad rekommenderar ni för dos om man vill bli rätt ordentligt men inte obehagligt påverkad av typ normal okej standard kvalite?
Citera
2013-08-17, 17:26
Medlem
Loladinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drtyboy
Hur enkelt är det att få tag på tjack vid björns trädgård på södermalm i Stockholm? samt vad rekommenderar ni för dos om man vill bli rätt ordentligt men inte obehagligt påverkad av typ normal okej standard kvalite?

Jättesvårt att säga. Men skulle nog säga 0.2 iaf
Citera
2013-08-17, 17:40
Medlem
nvm
Senast redigerad av anonym747 2013-08-17 kl. 18:05.
Citera
2013-08-18, 12:02
Medlem
Började tidigt igår, hade då en gubbe.
Nu sitter jag här med ca 4-5 normalstora linor kvar. Är dock inte alls speedad och dom senaste två linorna gav mig bara en liten skärpning, välmående och ökad förmåga att snöa in sig i saker. Har ätit ordentligt, eller i alla fall ett tappert försök till ordentligt. Druckigt vatten konstant och tagit multivitamin var 12e timme. Dessutom har jag lagt mig i sängen i 1-2h precis för att vila ryggen lite.

Tänkte försöka få sova i natt, när bör jag ta min sista och kan jag öka dosen? Just nu vill man typ bara ta en till direkt efter att man tagit en.

Edit: I början vare underbara kickar från linor i liknande storlek som dom som är kvar.
Senast redigerad av 1Day 2013-08-18 kl. 12:09.
Citera
2013-08-18, 13:28
Medlem
Numes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1Day
Började tidigt igår, hade då en gubbe.
Nu sitter jag här med ca 4-5 normalstora linor kvar. Är dock inte alls speedad och dom senaste två linorna gav mig bara en liten skärpning, välmående och ökad förmåga att snöa in sig i saker. Har ätit ordentligt, eller i alla fall ett tappert försök till ordentligt. Druckigt vatten konstant och tagit multivitamin var 12e timme. Dessutom har jag lagt mig i sängen i 1-2h precis för att vila ryggen lite.

Tänkte försöka få sova i natt, när bör jag ta min sista och kan jag öka dosen? Just nu vill man typ bara ta en till direkt efter att man tagit en.

Edit: I början vare underbara kickar från linor i liknande storlek som dom som är kvar.
Jag skulle inte ta något mer. Drick lite alkohol eller ta något annat lugnande och käka mat istället.

Sen just det som är värdelöst med amfetamin, nästan enbart första dosen som är något värt.
Citera
2013-08-18, 21:01
Medlem
kungl1gts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungl1gt
http://fuskbugg.se/dl/UW6aEM/IMG_1855.JPG

Någon som kan uppskatta ungefärlig mängd? Har ingen tillgång till våg

Kan meddela att de va bra drag i den dosen, rysningar till max!
Citera
2013-08-18, 21:39
Medlem
Herr.Omars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungl1gt
Kan meddela att de va bra drag i den dosen, rysningar till max!

Ja sa ju att det skulle räcka
Citera
2013-08-21, 18:02
Medlem
Methylaminos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nume
Jag skulle inte ta något mer. Drick lite alkohol eller ta något annat lugnande och käka mat istället.

Sen just det som är värdelöst med amfetamin, nästan enbart första dosen som är något värt.
Alkohol?? Man kan ju dricka hur mycket som helst utan att bli påverkad
Citera
2013-08-21, 19:10
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Methylamino
Alkohol?? Man kan ju dricka hur mycket som helst utan att bli påverkad
Alkohol tycker jag man ska vänta med till man ska kliva av amfetamin eller valfri CS-substans.

För dricker man sig full innan tjack tex får man inte samma "rena" rus och detta gäller mig i alla fall att jag glömmer bort att fortsätta dricka alkohol och så börjar jag bli bakfull och att börja dricka igen då samtidigt som man är fjuttad är ingen höjdare.

Att vara full och bli bjuden på en dos en kväll är jobbigt också, då hinner man bli bakis innan man kan somna och allt känns bara skit..
Citera
2013-08-23, 18:36
Medlem
Mild överdos: hyperventilering, svettningar, skakningar, illamående, yrsel och förvirring. Den som drabbas av detta ska ta det lugnt och dricka lite vatten, eftersom det går över efter en stund.

Sitter vid datorn efter ett race som började på Måndag -> Tisdag -> Onsdag -> Gick åh la oss i 10 timmar -> Torsdag -> Fredag - skulle lira lite för att komma ner igen, så känner jag hur hela min syn förändras (misstänker yrsel) det känns som att hela min kropp domnat bort, svettas, illamående, litet obehag i handleder samt att händerna är kalla. Men det sjuka är att jag har inge obehag av detta, utan det är mest en ny åktur, det är bara hålla i sig och glida med.
Totalt så hade vi 20gubbar som jag och 2 andra delade på. cirkus 7gubbar var under 5 dagar med ett uppehåll. Skiten vi utbankat med druvsocker och det var sämre än vanligt. säkert 50/50 för vi fick loss 25gubbar för 2K. Så vi teorisera lite om att det är väl iallafall en 4-5gubbar var bortsätt från allt härligt druvsocker.
Käkat hade vi inte gjort helt klockrent, men under uppeåhllet som varade 10 timmar så åt vi en rejäl frukost innan vi körde igen.

Så jag är lite nyfiken på, hur länge kommer det här kalaset att pågå? Häver väl i mig ett 35CL glas vatten varje timma. Har hållt på i en 2h iallafall
Planen var att vi skulle ta upp racet senare på natten, men jag vet inte vad min kropp tycker om det.
Hur länge borde ja låta min kropp vila ut efter denna upplevelse?=)

**Tipps till alla som känner en sån här OD, ta något väldigt sött (lite godis bit) sug på den så balanseras man upp och man känner sig mänsklig tills man inte börjar röra på sig för mycket**
Citera
2013-08-24, 16:24
Medlem
Sevorexias avatar
Vill ha input från andra tjackisar. För tre veckor sedan fick jag åka till hjärtakuten med spasmer i hjärtat efter ett tredagarsrace. Fick stesolid och blodtryckssänkande, hemskickad efter ca 6h. Hade ett ihållande tryck över bröstet i en vecka efter det, så jag gick till doktorn förra veckan och gjorde en EKG, som visade att jag har sinusarytmi, men doktorn ville inte säga om det innebar nåt särskilt och eftersom han inte hade min journal kunde han inte säga om jag haft det sen tidigare. Tagit MDMA sedan dess utan större problem, och nu börjar jag bli sugen på att dra lite tjack igen. Borde jag ta det lugnt lite till och låta doktorn kika på journalen först?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in